Kära (Awesome) läsare!



Det känns som att jag säger det alldeles för lite, jag borde säga det mycket mer. Ni är underbara. Jag känner bara för att skriva ut detta till er, ni är så otroligt perfekta.

Varje morgon vaknar jag upp med ett leende, speciellt när jag läser era underbara kommentarer. Ni får mig att upptadera (Även om jag får vissa mindra bra kommentarer ibland - MEN SKITSAMMA). Jag har gjort misstag i bloggen som jag nu ångrar, jag har skrivit konstigt osv. Men endå så finns ni kvar. Jag har bloggat i nu 9 månader, 3 till, och det har gått ett helt år. Och vissa har lixom funnits här HELA tiden. Jag vet inte vad jag ska skriva för att ni ska förstå vadjag menar. Jag menar verkligen varenda EN av er. Alla är underbara, bäst, speciella. Och glöm aldrig att ni är unika. Jag lovar att försöka blogga så länge som ni finns här. Och det bästa är att ni alltid finns här i vått och tort. Jag menar det (Och även var lite hårda när det gällde http://waytobieber.blogg.se) men ni visar endå att ni är trogna. Jag förstår er, inte vill ni att någon förstör. Haha nej, jag skojar. Men ni ska veta att ni är bäst! Jag försöker upptadera så mycket jag kan, men tänk på att jag somsagt bloggat i 9 månader i STRECK. Minst en del per vecka, okej ni fattar.. Men ni är verkligen underbaraste mäniskorna i världen. Vissa säger att ni är mina fans, men nej. Jag gillar inte det. Jag gillar att säga 'underbaraste läsarna i världen'. Vet ni varför? För det är så sant. Jag Ida Linnea Lager älskar mina underbara (Ja, har använt ordet väldigt mycket nu, men det är en perfekt beskrivning) läsare. YOU GUYS ROCK!

Och jag menar det verkligen. Vartenda ord kommer från hjärtat. Ni är det bästa som har hänt mig. Och som sagt, vi är en familj! #THEBELIEBERFAMILY!♥





Postat av: jonnabieber

älskar novellen !

2011-07-29 @ 20:34:37
URL: http://twitter.com/bieberneerd
Postat av: emilia

undrar bara. men vad hände med den där videon ni skulle göra där folk hade skickat in bilder med typ please come to sweden. ? :)

2011-07-29 @ 20:45:22
Postat av: Gabbi

du är awesome du med :D när kommer nästa chapter? :)

2011-07-29 @ 20:57:39
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>.

omg vad gulligt :').



du betyder verkligen jätte mycket för alla oss läsare med, och du är helt underbar!

Du skriver som en gud! Jag älskar dig! (även fast jag då inte känner dig.. men jag.. ja, du fattar).

Det går inte en dag utan att jag kollar denna bloggen, minst 10 gånger, om inte mer. Jag älskar att läsa dina chapters, dom är underbara!

Tack för att du började skriva, om du inte hade börjat skriva, vet jag inte vad jag skulle göra (a).



LOVE LOVE LOVE, #MUCHLOVE <3.



2011-07-29 @ 21:10:45
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

#belieberpower! hihi :)

2011-07-29 @ 21:24:20
Postat av: Viviii

Så j'vla gulligt av dig :') Bästa novellen och bästa bloggaren, bättre kan det inte bli :D ♥

2011-07-29 @ 22:08:39
Postat av: Jasmine

Haha, man tackar :3

Men du har ju en anledning till att du har läsare, FÖR ATT DU SKRIVER GRYMT! ;P

2011-07-29 @ 22:14:37
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: mee

awwie! men det är ba för du skriver så bra! good luck in the future! :)


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: