My Favorite Girl, Chapter 40 - Go and follow here!

Han menade väll inte att vi skulle fly..”Jag har fått det och vi ska flytta ditt redan nästa vecka, erkänn underbart? Vi har ju alltid viljat på i London!” jag började skratta nervöst. ”Du skojar bara väll?” han kollade oförstående på mig samtidigt som han skakade på huvudet. ”Nejnej! Vi kommer flytta in en jätte stor villa där, har sätt den på nätet, skit snyggt, vi kommer även ha en grym pool! Är det inte underbart!” det kändes som allt stannade. Hur kunde det vara bra?

_______________________________________________________________________________________

Jag vill ha en Ice-Slush tack!” Justin gav mig ett varmt leende medans jag räckte fram pengarna till butikägaren. Hon nickade och tog emot pengarna och strax efter gav hon fram min Slush.


Jag kan inte fatta att du åker imorgon!” mummlade jag medans jag drack lite av Slushen. Justin log lite snett och kollade upp på mig. ”Och jag kan inte fatta att du flyttar till London på måndag..” fortsatte han. En tystnad uppstog mellan oss och vi stannade till på den lilla stranden. Inte en människa syntes till. Inte så konstigt, det var en liten strand i en liten stad. Jag ryckte på axlarna och vände mig sen mot havet. ”Men du kommer väll hälsa på? Jag menar.. Ska allt ta slut nu?” undrade jag nervöst och mötte Justins varma blick. ”Klart att det inte kommer ta slut, vi får helt enkelt göra allt för och få det och fungera” svarade han och tog sin hand i min. Han smekte den lätt med sin tumme och log. ”Och såklart att jag kommer hälsa på dig! Så ofta jag kan, varje gång jag har tid, och sen så får du ju komma upp och följa med på turnén då och då” Jag nickade lite skeptiskt. Jag visste inte om det skulle funka. Jag var ganska skeptisk på hela vårt förhållande just nu. Man kunde ju inte veta när Justin plöstligt lämnade mig för Jasmine..

Jag kollade mot Justin och log lite smått. ”Ska vi bada?” undrade jag och han nickade. ”Okej” vi drog av oss våra kläder och gick hand i hand ner till vattnet.


Efter att vi badat och solat i nästan 3 timmar så tog det slut. Vi bestämmde oss för att gå hem till mig istället. Hemma hos mig fixade jag och Justin iordning lite mys, chips och dricka. Vi satte in filmen Dear John och började sen kolla. Jag och Justin var ensamma, pappa skulla jobba sent så Justin skulle sova över. Jag lutaded mig mot Justin axel och log. Jag hade en väldigt fin kille, det visste jag. Jag drog åt mig chipsskålen med ett leende.

JUSTIN'S PERSPEKTIV;

Jag kände hur Mels andetag blev tyngre och tyngre. Hon sov. Jag la mig försiktigt ner och drog filten över henne. Jag tog tvkontrollen och stängde av Tvn. Jag kollade sen ner på Mel. Så fin hon var när hon sov.


Jag mådde fortfarande dåligt över att jag dissade henne för Selena. Det var så fel. Jag ska aldrig någonsin göra om det. Det lovar jag mig själv, och allt jag tror på. Jag lovar på allt jag äger. Mel är den rätta och kommer alltid vara. Jag suckade lite tyst för mig själv och strök försiktigt handen över Mels panna. Jag log lite för mig själv. Jag satte mig sen upp och drog upp Mel i famnen. Jag gick upp till hennes rum och la ner henne i sängen. Jag drog täcket över henne och kollade på henne. Jag drog sen upp min mobil och loggade in på twitter. ”Chilling with @Melaniiie, go and follow here!” Skrev jag och även. ”I love everyone of you guys, but please, stop making hate on Mel. It's hard for us.” Jag la sen ner mobilen och gick in under täcket jag släckte lampan och la sen min arm runt Mels midja och drog henne intill mig. ”Jag älskar dig!” viskade jag innan jag slöt ögonen och tillslut så somnade jag.

-------------------------------------------------------------

Ska ni inte ta och kommentera eller? Ganska kort och VÄLDIGT tråkigt, men dom framöver blir nog ganska korta! ♥

Och snälla kommentera vad ni tycker är bra och vad ska jag ändra på. Inte bara "MER MER MER NUUU INNAN JAG DÖÖÖÖÖR!" snälla? För min skull sötnosar? Jag vill ha kritik!


Postat av: sofia

åh, meeeeeeer!

2011-07-15 @ 13:33:32
Postat av: Anonym

Finns nog inget o ändra på..! Men för att det ska bli drama så kan typ mel vilja få slut på förhållandet för att hon anser att de inte har lika bra kontakt o att Justin e för upptagen med touren :)

2011-07-15 @ 13:40:33
Postat av: becca :)

Snälla, vill ni länka min novellblogg om Justin? det skulle vara så himla snällt! Jag har varit sjuk i några dagar och har inte skrivit men ska börja imorrn igen eftersom jag precis fått tillbaka datorn och jag skriver 2 kapitel om dagen :D Snälla snälla vill ni länka? Vore suuupersnällt!



Btw, din blogg äger sönder, jag älskar den verkligen!

2011-07-15 @ 14:03:00
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Lisa'

grymt!:)

2011-07-15 @ 14:08:30
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-15 @ 14:09:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Gabbi

bra skrivet men engelskan borde rättas en aning ;)

2011-07-15 @ 16:48:29
Postat av: Alexia

Önska att det var mer romantik men annars så är det jätte bra !:)

2011-07-15 @ 16:53:17
Postat av: Anonym

asbra

2011-07-15 @ 17:08:42
Postat av: lp

mer drama, t.ex selena poppar upp från ingenstans o justin tänker, jag kan väl ba hälsa elr ngt o då kmr det bilder över hela nätet, melanie blir ledsen osv

2011-07-15 @ 17:32:22
Postat av: Nike

Sötnos, ååååhh va bra du är påå att skriva! ;**

2011-07-15 @ 21:33:25
URL: http://Nikesspace.devote.se
Postat av: Anonym

asbraa! men jag tycker du borde sluta använda ordet skeptisk! i varge mening ;D annars asbra <33

2011-07-15 @ 23:38:01
Postat av: Anonym

alltså as bra!!

men.. jag vill inte att mel ska flytta :(.

kan hon inte stanna kvar där dom bor nu? och sen kan hon ju följa med på touren och sånt? (a).

sneeeeeeela? :D.

2011-07-16 @ 01:10:48
Postat av: Anonym

well, mer! :)

Och någonting att ändra på finns liksom inte, novellen är bara bäst.

Så fortsätt som du gör! :D

2011-07-16 @ 09:19:51
Postat av: Sandra

meeer meeer meerr

2011-07-16 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: