My Favorite Girl, Chapter 22 - Sleep over?

"Jag gillar dig med , riktigt mycket" sa jag utan att tänka mig f ör och 4 par ögon riktades mot mig.
________________________________________________________________________________________________

MELAINES PERPSKETIV:

Justin stog och glodde på mig när vi vände oss om. "hehe , hej" sa han generat och jag skrattade. Caroline stämde in i skrattet och tillslut Justin med. När vi hade lugnat oss gick han in i köket och slingrade sina armar runt min midja. "aww..." Caroline gav oss ett varmt leende och jag rodnade lite. "Jag går nu , vi ses Mel" sa hon innan hon skickade iväg en slängkyss mot mig. Hon gick ut ur köket och jag hörde hur ytterdörren stängdes.

Jag vred mig långsamt om och mötte Justins glittrande blick. "Hej" viskade han och jag fnissade. "Hej på dig med" svarade jag honom. Jag smög försiktigt upp mina armar runt hans nacke. Jag vred ner blicken lite och låtsades studera något bakom honom. "Jag och Caroline snackade förut , om oss..." började jag och jag log lite åt tanken att få säga oss. "Och jag vill inte gå för fort fram...Förstöra den vänskap som vi hade , den som vi har" jag mumlade det sista och hans grepp om mig hårdnade. "Jag lovar att inte gå för fort fram , och få dig göra saker som du inte vill" sa han högt och jag smålog. Jag vred upp min blick och mötte hans ögon igen. Jag ställde mig på tå och pussade honom snabbt på kinden. Jag krånglade mig snabbt ur hans grepp och tog hans hand. "Kom" jag drog honom med mig till vardagsrummet. Jag damp ner i våran krämvita soffa och Justin var inte mycket efter att göra det själv.
"Berätta allt som har hänt dom senaste två veckorna" sa jag till honom. Han log ett snett leende innan han tog båda mina händer i sina.
"ska jag vara ärlig så gick det inte en dag utan att jag tänkte på dig. När jag gjorde slut med Selena så insåg jag verkligen vilka känslor jag hade för dig" sa han och jag rodnade.

"Justin , du får mig att rodna" mumlade jag och han skrattade till. Jag slog honom löst på armen. "AJ!" skrek han och ramlade dramatiskt ner från soffan. Jag skrattade åt honom och la mig ner mittimot honom på mattan. "ska jag pussa bort det onda?" Jag visste inte vad dom gjorde att jag vågade fråga något sånt. Justin nickade glatt. Jag pussade hans arm snabbt och han log. "Mel vet du? , jag fick helt plötsligt jätteont i mina läppar" Han putade med läpparna. "du får nog pussa mig , så det inte gör lika ont" han gav mig ett sockersött leende. Jag skrattade lite innan jag sakta kröp framåt mot honom. Ja la min hand på hans kind innan jag gav honom en snabb puss på munnen. "Är det bättre?" frågade jag honom.

"Jag behöver nog en längre puss , en kyss är vad jag behöver!" sa han och log flörtigt mot mig. Det pirrade till i min mage. Jag tvekade lite innan jag mötte hans läppar i en passionerad kyss. Precis som innan, så var det helt underbart.

"Vill du ha?" mummlade jag och räckte fram chipspåsen. Han log stort och tog tag i påsen och drog den intill sig. Han började genast stoppa in chips i munnen och jag skrattade till lite. Han log sött mot mig och jag besvarade hans leende. "Du berättade aldrig, varför du egentligen kom hit, för jagmenar, annars kunde du ha ringt mig, så jag antar att det var något annat." han kollade på mig med en seriös blick och la snabbt undan chipspåsen, han pausade filmen och la armen runt mig. "Mel, jag kom för att träffa dig, det är sant, jag vill prata med dig personligen, inte på mobil" sa han och en varm vind strök förbi mig. Jag suckade lyckligt och lutade mitt huvud på hans bröst, utan att säga något. "Vart ska du sova?" mummlade jag mot hans bröstkorg och kände hans varma hand stryka mig lätt över midjan. "Hos Chaz eller Ryan, antar jag.." svarade han lågt och det fick mig att kolla upp och möta Justins varma och bruna ögon. "Du kan sova hos mig" jag kollade hoppfult på honom och han log lite snett. "Vad tycker din pappa om det då?" frågade Justin och jag ryckte på axlarna."Han kommer hem imorgon kväll, jag är ensam" svarade jag och lutade åter igen mitt huvud på hans bröstkorg. "Men vad tycker du om det då?" Justin kollade ner på mig och jag log. Jag satte mig upp i hans knä och la händerna på hans kinder. Försiktigt tryckte jag hans läppar mot mina. Min tunga gled försiktigt in i hans mun och kyssen gick över till hångel. Jag backade sen back och log lite generat. "Det skulle vara underbart"

Aww, kommentera! Och vi får se när vi börjar med bilder igen, haha♥

Postat av: Johanna

MEEERR !!!!!!! <33

2011-06-08 @ 17:58:41
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: sofia

jätte gulligt! ^.^

2011-06-08 @ 18:04:59
Postat av: josefine

nawwis ^^ mer!

2011-06-08 @ 19:20:47
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: jennie

mer skit bra är så lycklig !!! att de ät tsm <3

2011-06-08 @ 20:35:06
Postat av: Anonym

älskar denna noveller :O

2011-06-08 @ 20:57:48
Postat av: Anonym

asbra

2011-06-08 @ 21:36:21
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-08 @ 21:43:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeer

2011-06-08 @ 23:42:06
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: