My Favorite Girl, Chapter 26 - Be mine?

Jag drog irriterat upp den och förväntade mig ett sms från Chaz , Ryan eller Carro. När skärmen glatt blinkade fram "Sebbe" blev jag förvånad.
________________________________________________________________________________________________
MELAINES PERSPEKTIV:
"Hej sötis , tänkte bara berätta att jag flyttat till Atlanta. Lust att ses någon dag?♥
Sebbe var mitt ex. Det var bara några månader sen jag gjorde slut med honom. Eller rättare sagt han var ortrogen. Han drack för mycket på en fest. Jag hade med tiden förlåtit honom.
"Sure , kan du idag? :)" Knappade jag glatt in och hur fel det än var saknade jag honom mer än jag egentligen borde.
"Säg vart du bor så kommer jag babe♥" Jag blev lite förvånad av hans svar , men skrev snabbt in min adress och han skrev att han skulle komma om en kvart. Jag hade precis lagt ifrån mig mobilen när den började vibrera igen. Jag blev irriterad för att Carro inte lät mig va.
"JA! vad är det?" fräste jag nästan fram. "Mel?" det lät som hon hade gråtit. "Vad har hänt Carro?" jag fick dåligt samvete av att jag hade skrikigt på henne. "Jag trodde något hade hänt..." mumlade hon fram och hon snyftade till. "Gumman! jag lever , hade bara mycket att tänka på" Nu hade Carro varit orolig och jag hade skitigt totalt i henne.  "Okej , men kan du komma över , jag vill inte vara ensam" "Jag kommer på direkten!" vi sa hejdå och jag öppnade ett nytt meddelande.
"Förlåt , kan inte va idag , det är en liten kris vi hörs! :)" Jag brydde mig inte om vad Sebastian svarade utan klev bara i mina vita converse och började gå springa mot Carros hus.
"Mel!" skrek hon och kastade sig runt min hals. "Carro" sa jag och kramade om henne hårt. "vet du hur orolig jag var , hur oroliga VI var?" hon snyftade till och jag kramade henne ännu hårdare. "Vilka är VI?" frågade jag henne och strök henne försiktigt över ryggen. "Jag , Chaz , Ryan och Justin" Jag släppte henne och vi gick in i huset. Jag slog mig ner i deras ljuslila soffa och glodde på Carro. "Vadå Justin?" Hon suckade lite och torkade bort tårarna på hennes kinder. "Jag blev så orolig över att du inte svarade så jag skickade iväg ett sms till Justin" mumlade hon fram. "Vad svarade han då?" Hon hann inte svara. Ytterdörren flög upp och in kom personen jag saknat ihjäl mig efter...Justin.
Hans ögon blev stora som pingisbollar när han mötte min blick. Innan jag hann blinka var han framme hos mig och drog in mig i en hård kram. "Lova att aldrig skrämma mig sådär , Någonsin!" viskade han i mitt öra. "Jag har saknat dig med" sa jag sarkastiskt tillbaka. Han släppte mig lite och log. "Jag har nog saknat dig mer" sa han och kollade djupt in i mina ögon. Carro flyttade sig diskret från soffan och försvann upp för trappan. "Vet du hur vacker du är?" det han sa fick mina kinder att blossa och jag sänkte genast blicken mot mattan. Han tog sitt pekfinger under min haka och tvingade mig att titta in i hans glittrande ögon. "Vet du hur mycket jag har tänkt på dig , hur mycket jag saknat dig?" hans ord fick mig alldeles knäsvag. "Varför hörde du inte av dig då?" det var smärtsamt att fråga. "Jag var rädd för hur du kände , om oss.." han sökte ögonkontakt med mig men det gick inte för tårarna som trängde fram. "Vem var hon tjejen du var med då...Jasmine" han lyfte ena ögonbrynet och log sedan. "Jasmine är som min syster , och det skulle väl vara lite awkward" hans svar fick mig att skratta. "Får jag prova en sak?" frågade Justin plötsligt. "Ehm visst , sure" Han log stort och innan jag visste ordet av det så var hans läppar pressade mot mina. Jag besvarade kyssen snabbt. Han strök sina händer från min rygg till min rumpa. Han särade försiktigt på hans läppar och våra tungor möttes. Jag avslutade kyssen och han sken av lycka. "Shawty , bli min" sa han och jag märkte att han var nervös. Jag log och kysste honom igen. "Jag är alltid din shawty"

Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer!

2011-06-17 @ 14:08:35
Postat av: Johanna

mer :D

2011-06-17 @ 14:40:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ bra! meeeeeeer! :D

2011-06-17 @ 16:53:42
Postat av: ciaRA!!!!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer (damp);p

2011-06-17 @ 20:21:08
Postat av: Stina

meeeeeeeeeeeeer

2011-06-17 @ 22:11:16
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-06-18 @ 12:01:12
Postat av: Anonym

Meeer

2011-06-18 @ 18:27:53
Postat av: elin

I love it! <33

2011-06-19 @ 19:37:10
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer!

2011-06-20 @ 21:04:56
Postat av: Cece :)

Älskar den vill ha meeeeeeeeeeeeer! :)

2011-06-21 @ 19:31:02
Postat av: Amanda

Vadå Atlanta? -.- hon bodde ju i kanada nyss?

2011-08-27 @ 18:10:55
URL: http://sofaraaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: