My Favorite Girl, Chapter 27 - Fucking Player!

Innan ni läser, så ska ni veta att denna delen är skitdålig! Jag bara varna er..

"Får jag prova en sak?" frågade Justin plötsligt. "Ehm visst , sure" Han log stort och innan jag visste ordet av det så var hans läppar pressade mot mina. Jag besvarade kyssen snabbt. Han strök sina händer från min rygg till min rumpa. Han särade försiktigt på hans läppar och våra tungor möttes. Jag avslutade kyssen och han sken av lycka. "Shawty , bli min" sa han och jag märkte att han var nervös. Jag log och kysste honom igen. "Jag är alltid din shawty"

3 månader senare, dagen innan Julafton.
Bara några få veckor senare, så åkte Justin iväg på en turné. Med Selena. Vi började bråka, för att jag sa att han borde släppa henne. Men han fortsatte Smsa i smyg. Han chattade med henne. Och desseutom så hade han träffat henne i smyg. Så jag fick nog. Han fick välja mellan mig och Selena. Han valde Selena. Jag har fortfarande inte glömmt det, och kommer aldrig att glömma det. Jag blädrade ner lite på skvaller sidan. Bilder på Justin och Selena var utsprida. Vi var tillsammans i bara tre ynka veckor, sedan svek han mig. Han var ingen bra kille. Vi hade föressten flyttat. Vi bode ganska nära Justins mormor och morfars hus. Så jag har sett Selena och Justin några gånger. Justin har inte ens frågat hur jag måt. Inte ens sagt hej.
Jag trodde att sånt bara hände i filmer, noveller, sagor och sånna saker. Att man flyttade granne med någon man inte ville träffa. Plötsligt hörde jag mammas ljusa röst eka upp till mitt rum. "Kom ner Mel, Chaz vill snacka med dig!" Jag suckade och gick upp från datastolen. Jag gick med tunga steg ner till hallen där jag mötte Chaz bruna ögon. "Hej älskling" drev Chaz och jag började skratta lite. "Hej Chaz, vad gör du här?" Han kollade fundersamt på mig och såg ut och tänka tills han plötsligt sken upp i ett leende. "Jo, just det! Vill du hänga med mig, Caroline, Ryan, Joe, Caitlin, Justin och Selena till snöbacken idag?" Han kollade lite osäkert på mig när han sa det i slutet och log lite nervöst. Till en början satt det ett leende på mina läppar. Men när han sa det med Justin och Selena så sjönk mitt leende och jag suckade. "Nej, hejdå" Jag skulle precis stänga igen dörren men Chaz satte sig fot ivägen.
"Kom igen, du kan ju bara igga Justin! Rör han dig så slår jag han, om han inte hade vart min kompis så hade han vart en skit enligt mig!" Jag kollade medlidande på Chaz."Säg inte så, du kände Justin före du kände mig!" jag kollade ner och fortsatte. "Och för-" "Ja, men du beeter dig inte som en jävla skitunge och går och knullar runt med varje snygg kille du ser!" sa han och jag kände hur blosed rusade upp till kinderna och jag kunde svära på att han såg rodnaden. "Chaz, asså, vi hade... det aldrig.." sa jag lågt och nu såg jag hur hans kinder också blev röda. Han började skratta lite nervöst och kollade ner i golvet. "Åååh" han kollade sen upp på mig och mötte min blick. "Aja, men smsa mig om du ångrar dig.. Vi går om typ en timma!"
Jag la ner boken och kollade upp i taket. Skulle jag följa med dom? Jag hadde inte träffat dom sen.. Ja.. Sen det mellan mig och Justin hände. Bara i skolan. Men nu var det ju lov och så. Jag suckade och hörde en bil köra upp på uppfarten. Jag gick ut på balkongen och såg Justins svarta Range Rover köra upp på uppfarten till hans mormor och morfar. Jag satte mig ner på stolen och längtade efter att få se honom stiga ur bilen, killen som jag en gång var kär i, och som jag fortfarande älskar. Bildörren öppnade och Justin gick ut. Han hade på sig vita byxor och en blå munkjacka. Han gick till dörren brevid och öppnade. Ut kom Selena. Jag suckade och ställde mig upp. Jag kastade en sista blick på Justin som inte ens märkt mig och skulle precis gå in. "Hejsan Mel!" Hörde jag någon ropa. Jag kollade ner och mötte Kennys glada blick. Jag log mot honom och han kollade medlidande på mig. "Hur har du det?" frågade han och jag suckade. "Superbra faktiskt!" Eller ja, ett rent helvete om jag ska vara allvarlig. "Vad skönt och höra" han log lite och jag kollade mot Justin som kollade på Selena med en längtande blick. Han kollade sen ner på hennes läppar och.. Kysste henne. Han visste att jag stog här. Endå gjorde han så. Han visste att jag älskade HAN HAN OCH ÅTER HAN. Men han brydde sig inte, den idioten. Plötsligt kände jag en tår som mötte min tumme. Tårarna blev bara fler och fler. Jag kunde inte stoppa dom. "DIN JÄVLA PLAYER" Skrek jag och Justin kollade snabbt upp på mig och backade undan från Selena. Jag sprang in och smällde igen ballkongen med en hård smäll och la mig sen i sängen. Detta skulle absolut förstöra min jul.
Hela den dagen fick jag sms av Chaz, Ryan, Caroline och alla dom att jag skulle komma. Till och med idioten orkade skicka ett sms och frågat om jag skulle komma. Ha? Att hitta en större idiot, det går inte.

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST. Men jag är så jävla läss på denna novellen så jag orkar int eens göra bra ifrån mig.. Vill ha en ny novell, som är bra. Och sen så har Fanny slutat nu, så det är bara jag, Ida som bloggar. Jag vet inte, om jag ska lägga ner denna novellen eller inte. Jag bokstavligt hatar den. Hur jag en gör så blir det dåligt. Hur tycker ni att jag ska göra?

Postat av: malin

neeej, den är ju skitbraaaa ju, snälla sluta inte än

2011-06-21 @ 21:28:42
Postat av: sannalundberg

LÄGG INTE NER DEN!

as spännande nu ju:o fortsätt!!

2011-06-21 @ 21:32:04
Postat av: amandaaluong :)

Håller med Malin och Sanna, lägg inte ner + Meeeeer! :D

2011-06-21 @ 21:54:57
URL: http://aamandastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ju av sluta den här novellen och börjar på en ny om du känner för det?

Ett förslag bara

2011-06-21 @ 22:01:55
Postat av: Johanna

Du bestämmer själv, själv tycker jag att den är bra! :)

2011-06-21 @ 22:04:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ! Sluta inte! snälla skriv ett till kapitel idag!

2011-06-21 @ 22:12:42
Postat av: Anonym

FETT SYND OM MEL!!

2011-06-21 @ 22:16:14
Postat av: lydia

jooo i nästa kapitel kan han springa in till hennes hus och försöka prata med henne och säga förlåt och så.

:)

2011-06-21 @ 23:04:41
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tycker den är skitbra!!! o: lägg inte ner den!!!! Det är ju jätte spännande!!

2011-06-21 @ 23:07:18
Postat av: jennie

nej sluta inte än du är så långt in i den och den är så bra !!! <3 <3 <3 spänande !!! <3 <3 :)

2011-06-21 @ 23:14:55
Postat av: ELLEN

As bra , sluuuta inte !

2011-06-21 @ 23:14:57
URL: http://ellensjobergs.blogg.se/
Postat av: becca :)

Det är bara för att du är less på den som du tycker den e dålig, men egentligen e den inte alls det! Den e verkligen skitbra! och tro på det jag säger nu, för jag skrev en novell för ett tag sedan, och jag var så jävla less på den novellen så trodde jag skulle dö. Och sen slutade jag att skriva på den för jag trodde den var så dålig. Men efter ett tag så kände jag suget igen och jag ville verkligen skriva så jag startade en ny novellblogg http://biebersbabe.blogg.se och sen kollade jag tillbaks på den gamla och såg att den faktistk inte alls va dålig, bara jag som itne vart på skrivhumör!



Så jag säger det igen. Ta en paus elr skriv massoe av tidsinställda när du har lust, sedan lägger du upp kanske 2 varje dag om du gjort 6 st, så kan du vila i 2 dagar sedan göra samma sak, för då längtar man mer! det e så jag gör för att inte tröttna, och det funkar HUR BRA SOM HELST!



SLuta verkligen inte, den är jättespännande och så, det behöver ju faktiskt inte vara ett lyckligt slut, så då kan du ju bli klar fortfare, bara du inte slutar skriva, för då blir många besvikna och lämnar bloggen för dom tror att du ska göra samma sak med nästa novell!



Din novell äger sönder! Längtar så jag dör till nästa del!



P.S jag kan hjälpa dig blogga ibland, om du vill det :)

2011-06-21 @ 23:41:37
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: linnea

NEEJJ DET VAR ETT JÄTTE BRA CHAPTER !!!

Älskar seriöst denna novellen :D:D

2011-06-21 @ 23:55:31
Postat av: Ellen

Nej sluta Inte den r skitbra! :)

2011-06-22 @ 00:02:07
Postat av: Marigona!

den e ju jätte bra, gillar att de blev såhär i alla andra noveller e justin en ängel :)

2011-06-22 @ 00:14:50
URL: http://biiieberfever.blogg.se/
Postat av: elin

Nej för fan!! Den är ju bäst!! Ska aldrig läsa den här bloggen!! Någonsin!! <33 Du måste forsätta denna novell och sena kan du väll skriva en till? :D <33

2011-06-22 @ 00:43:29
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är ju skitspännande! Fortsätt så o lägg nt ner novellen!

2011-06-22 @ 00:54:48
Postat av: Anonym

LÄGG INTE NER DEN!!

Den är jätte bra! Jag älskar den! Så snälla, lägg inte ner den! :/ <3.

2011-06-22 @ 00:57:53
Postat av: Anonym

lägg inte ner!!!!!

de ä ju skit bra!!!!:D

2011-06-22 @ 01:12:45
Postat av: sara

Snälla lägg nt ner den här! Seriöst den är sjukt bra älskar den och längtar som fan till nästa del!!!

2011-06-22 @ 01:15:22
Postat av: Johanna

detta kapitel var visst bra!:D det börjar ju hända lite dram saker nu;) du kan ju inte lägga ner den då!! LÄGG INTE NER DEN!!!!!! ;)

2011-06-22 @ 06:47:27
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: .--

SLUTA INTE!

2011-06-22 @ 07:42:51
URL: http://mylovestorys.blogg.se/
Postat av: linnea

nu blev det ju spännande :D

2011-06-22 @ 08:26:27
URL: http://linneaalundqvist.blogg.se/
Postat av: josefine

Du skulle bara våga lägga ner den :o den är ju skitbra! och du är underbar som lägger ner tid på den! spelar ingen roll vad du skriver om, allt är tiptopp!!!!

det är här jag spenderar min fritid, att läsa dina noveller och jag är seriöst beroende,. Så sluta inte ! :(

finns inget bättre än det här :)

bäst är du! <3

2011-06-22 @ 10:10:32
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: ebba :D

Den är inte dålig jue??

2011-06-22 @ 10:34:21
URL: http://ggalenpannan.blogg.se/
Postat av: Julia

LÄGG SNÄLLA INTE NER DEN! Det är ju nu den är som mest spännande! Seriöst,jag älskar den!

Sjukt bra kapitel! Och btw,är det bara jag som grät skiten ur mig? :o

2011-06-22 @ 10:53:00
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: ciaRA!!!!

seriöst lägg inte ner!! tänk lite och få insperation!

2011-06-22 @ 11:03:21
Postat av: Anonym

neeej det var juuuuuuu BRA SNÄLLA JAG ÄLSKAR NÄR DET ÄR DRAM MMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

2011-06-22 @ 11:09:13
Postat av: Jussan :) <3

nej, du är jätte duktig. lägg inte ner novellen, den är verkligen hur bra som helst. jag älskar den, om jag ska vara ärlig. sluta inte, och om du inte har lust med just den här novellen, gör typ 10 kapitel eller mer till och sen sluta den och börja en ny. då kan du börja från början. men kom ihåg att iaf sluta den här novellen innan du börjar en ny. KRAM (:

2011-06-22 @ 11:59:22
Postat av: SOFIIA

men nääääääj, it's awesome I loooove it (a)

Sök efter ngn som vill blogga med dig kanske? :)

2011-06-22 @ 13:13:41
Postat av: Anonym

sluta inte den är jättebra ! :)

2011-06-22 @ 13:37:06
Postat av: Anonym

vad menar du mer dålig?!?! Haha :D Detta var en superbra del!!

2011-06-22 @ 13:42:03
Postat av: G =)

DÅLIGT?! Är du galen människa xd as grym med andra ord ;o

2011-06-22 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: