My Favorite Girl, Chapter 35 - I promise..

MELAINES PERSPEKTIV:
Jag var inte arg på Justin. Bara besviken över att han lämnat mig ensam på hotellet och dragit iväg med en tjej. Avundsjukan växte i mig och jag visste inte om jag skulle klara av att möta Justins blick. Det skulle vara så förudmjukande. Jag hörde kortet i dörren och sprang snabbt in på toaletten. Fan för Justin , men om han hittade en ny skulle jag med minsann göra det. "Mel är du här?" skrek Justin när han smällt igen dörren efter sig. Jag ställde mig i duschen och skruvade på den. Vattnet forsade nerför min kropp och mina kläder blöttes snabbt ner. Utan att jag märkt det hade jag börjat att gråta. Gråten blev starkare och starkare och jag skakade hårt. Hur mycket sorg kunde en människa ta? Jag sjönk ner mot duschens vägg och vattnet fortsatte att strömma. Jag slog armarna om mig för att minska skakandet och blundade.
JUSTINS PERSPEKTIV:
När jag klev in genom dörren hörde jag att duschen var på , så antagligen var hon i duschen. Minuterna gick och tillslut hade hon duschat i en timme. "Melaine , kom ut vi behöver snacka" sa jag lugnt mot badrumsdörren. Ingen svarade och paniken växte i mig. "Mel , kom igen nu" jag försökte behålla lugnet. "Melaine förlåt du kan väl i allafall snacka med mig?" inget svar. Jag bankade på dörren men ingen reaktion. Jag drog upp nyckel kortet ur fickan och började lirka upp dörren. Dörren gick lätt upp och jag klev in i badrummet. Jag gick med snabba steg fram mot duschdraperiet. "Mel , varför svarar du inte? du skrämmer mig när du in..." längre hann jag inte eftersom jag dragit undan gardinen lite. Lutad mot väggen satt hon med kläderna på. "MEL" Utbrast jag och drog snabbt upp henne ifrån badkaret och drog henne intill mig. Hon hostade till men ville inte möta min blick. Hon glodde ner, ner på mina händer som var slingrade omkring henne. "Förlåt" mummlade hon tyst. Jag suckade samtidigt sm jag försiktigt strök min hand över hennes huvud. Jag pussade henne på pannan och nu mötte hon min blick. "Det är okej. Bara du inte gör sådär igen! Jag blev livrrädd" hon bet sig i läppen samtigigt somhon nickade. "Lovar"

MELANIES PERSPEKTIV;

Jag och Justin gjorde iordning oss för natten och la oss sen i den mysiga sängen. På TV gick The Last Song, favorit i repris. Men jag var mer intresserad av Justin än av filmen. Jag la min hand på han bröstkorg och la mig försiktigt på honom och kysste han mjukt. Han besvarade kyssen samtidigt som han log mot mina läppar. Jag backade sen undan och mötte hans bruna ögon. "Det som hände förut, att jag stack och så, förlåt¨för det" mummlade Justin. "Det är okej" han log lite snett samtidigt som han skakade på huvudet. "Nej, det är inte alls okej" istället för att svara honom såkysste jag han en sista gång innan jag log och sa "Jag älskar dig".

Ganska dåligt& tråkigt&kort, men jag tappar skrivkänlsan! Ni har blivit så dåliga på att kommentera nu för tiden. Har novellen blivit tråkig?Ska vi lägga ner den? Får se om 36 kommer ut idag, beror på om ni kommenterar!♥

Postat av: Anonym

Braaaaa:D NEJ snälla, lägg INTE ner den här novellen! den äger ju:(!

2011-07-06 @ 14:34:47
Postat av: Frida L

NEEJ! Lägg inte ner den! Den är inte alls tråkig! Den är bäst! <3 Jag kollar in här varje dag, jag läser era gammla noveller flera gånger från början och ni äger! Snälla fortsätt <3<3<3 Annars blir jag väldigt ledsen :'( <3

2011-07-06 @ 16:02:10
Postat av: lk

Jag tycker den är sjukt bra!! :) älskar den :)

2011-07-06 @ 16:23:52
Postat av: elin

Nej, den är inte tråkig! Det är bara det att man inte alltid orkar kommentera... ;S

2011-07-06 @ 16:56:04
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej!!! Sluta inte!!!

Den är suberbra!!! :)

2011-07-06 @ 17:28:30
Postat av: Elida

Neeeeeeej den är jätte bra!!!:) det här är min favorit novell och jag har följt er sedan jag började gilla Justin!!!:) ganska läääänge!!!:) så sluta inte!!!!!!:*

2011-07-06 @ 19:26:31
Postat av: K A R I N

Nej den är inte alls dålig! :)

2011-07-06 @ 20:06:24
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Jussan (: <3

super bra ju ! inte alls tråkig eller de du sa, längtar till nästa kapitel ! :D

2011-07-06 @ 20:56:45
Postat av: Thi

Awesome! Älska det endå!



Längtar till nästa kapitel!

2011-07-06 @ 21:55:40
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAS BRA!!

2011-07-06 @ 22:49:07
Postat av: Amanda

Nej, den är inte dålig! den är grymt bra! ibland så orkar inte folk kommentera och det är lite tråkigt, men novellen är väldigt bra så lägg inte ner den. Jag älskar novellen och bloggen, och jag tror inte jag är ensam om det! :)))

2011-07-06 @ 23:33:51
Postat av: Sandra

DEN ÄR AS BRA :D

2011-07-07 @ 00:03:31
Postat av: Anonym

bra

2011-07-07 @ 01:10:45
Postat av: lp

snälla fortsätt uppdatera

2011-07-07 @ 05:56:25
Postat av: Hillevi

fortsätt!

2011-07-07 @ 13:33:29
URL: http://chiillis.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SUUUGER

2011-07-07 @ 14:19:32
Postat av: CWSVBDNFGMH

FUCK YOU !!! DU SUGER, FAN VAD DÅLIG DU EEE BITCH !!

SLUTA NOVELLBLOGGA NU, ALLA TYCKER SOM JAG DÄRFÖR FÅR NI ALDRIG KOMENTARER LÄNGRE ERA MONGOLIDER, HAHAHAHAHHAHA !!!

2011-07-07 @ 14:25:16
Postat av: Amanda

ANONYMA J*VEL GÅ OCH DÖ! det är fegt att skriva nåt och inte stå för vad man säger! -.-' bloggen och novellen suger inte, ingenting här suger och absolut inte bloggägaren heller!

2011-07-07 @ 14:25:55
Postat av: Anonym

det är bara att ni inte har uppdaterat på länge. vi vet ju att det är sommarllov och sånt. men det är ju fortfarande tråkigt när det inte blir någon uppdatering. när vi har bliviit lovade det.

2011-07-09 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: