The chosen is you, Chapter 52- Stratford.




När vi kom fram till resturangen så var båda välldigt trött eftersom vi blivit stoppade av massa fans. Alla var helt galna och ville ha Justins autograf, även min. Vi satte oss vid ett bord och började kolla igenom menyn. Justin tog en pasta carbonada och tvingaded mig att ta samma. Jag var osäker, men jag hade ju trots allt smakat på pasta förut och gillat det. Men jag tog pasta bolgonese istället.

Jag tog bubbelvatten medans Justin tog Sprite. Jag log mot honom och han log tillbaka. Vi sa att inte så mycket, vi väntade bara på maten.

Jag drog på mig min vita kofta som jag hade haft med mig fall i fall. Justin skrattade lite och jag log utan att säga något.

 Plötsligt hörde jag hur musiken sattes igång. Jag såg hur några andra par började dansa, det var så romatiskt.

Justin ställde sig upp och gick till min sida.

- Får jag lov? Log han och jag log tillbaka.
- Självklart..



Han log och gick närmre mig.

- What if I never knew ,What if I never found you, I'd never have this feeling in my heart.. Sjöng jag lågt i Justins öra.

- How did this come to be , I don't know how you found me, But from the moment I saw you, Deep inside my heart I knew.. Fortsatte Justin och jag rös av hans röst.

-Baby you're my destiny, You and I were meant to be, With all my heart and soul, I give my love to have and hold, And as far as I can see, You were always meant to be my destiny, I wanted someone like you, Someone that I could hold on to, And give my love until the end of time, But forever was just a word, Something I'd only heard about, But now you're always there for me, When you say forever I believe. .Sjöng vi båda och log mot varandra.

Han la armen runt min midja och jag la mina arm runt hans nacke. Han lutade sin panna mot min och jag smälte av att se hans underbara ögon. Jag kysste hans läppar mjukt och jag kände hur han log. Jag besvarade han leende och han smekte mig lite lätt på kinden.


- Jag älskar dig.. Mummlade jag och lutade mitt huvud mot hans bröstkorg.
- Jag älskar dig med, mummlade han mot mitt hår. Han smekte mig försikgigt på ryggen. Jag log för mig själv. Tänk att jag en gång var ett fan, och nu står jag här med killen i mitt liv. Jag älskar han mer än vad ord kan beskriva. Han är perfekt på alla möjliga olika sätt.

Justin's Perspektiv:

Att dansa med Sara är det mysigaste som finns. Hennes kärlek gör mig varm. Hon gör mig hel. Jag älskar Sara mer än ord kan beskriva. Hon är den enda i mitt liv. Jag lutade huvudet mot hennes huvud och andades in hennes underbara lukt. Jag log mot henne och hon log tillbaka. Jag märkte sen hur folk kollade mot oss. Jag släppte taget om Saras midja och snurrade runt henne och drog henne hårt intill mig.

- Sara Smith, vad är det bästa med livet?
- Du är det bästa med livet. Justin du fattar itne hur mycket du bety.. Sa hon och jag såg hur några tårar sakta rullade ner för hennes kind.
 - Shh.. Avbröt jag henne och torkade bort hennes tårar.
- Gråt inte, jag hatar när du gråter.. Mummlade jag och hon trängde fram ett litet leende.

- Okej, jag ska inte gråta! För din skull Justin.. Skrattade hon och jag skrattade till.
- Bra älskade, underbara, perfekta, fina, snygga vackra, och bara min Sara. Log jag och hon tillbaka. Vi märkte sen hur maten hade kommit och vi gick snabbt tillbaka.

- Visst är pasta gott? Sa jag när vi ätit ett tag.
- Jadå.. Det är jätte gott! Flinade Sara.

Vi åt upp maten och självklart så blev Sara sur när jag betalade allt, hon tycker att jag skämmer bort henne. Jag suckade bara åt henne och skrattade lite. Kenny som väntat utanför och hållt ute alla paparazzis möte oss när vi kom ut. Vi gick sen tillbaka till hotellet. Kenny gick till sitt rum och vi till vårt. Sara hoppade ner i sängen och jag satte mig brevid. Hon kollade osäkert på mig och mitt leende försvann.

- Vad har hänt? Mummlade jag och la mig brevid henne. Jag målade små mönster på hennes mage med mitt finger.
- Justin.. Jag.. Sa hon och jag såg hur tårarna rullade ner för hennes kind. Jag fick verkligen panik, vad har hänt?
- Sara! Vad har hänt, jag finns här för dig..
- Justin.. Jag kysste han. Sa hon och allt stannade upp. Kysste vem?



Ojoj, hur reagerar Justin på detta? Kommentera så får ni veta! :D Och vad tyckte ni om kapitlet? ;) Puss Ida♥

Postat av: K A R I N

Aww va gulligt när dom stod och dansa!!

Grymt tjejen!

2011-03-06 @ 16:10:49
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: fia

åh gud vad romantiskt! <3

men snälla, justin FÅR INTE lämna sara, snälla! dom är så perfekta tillsammans, snälla! :(

2011-03-06 @ 16:37:26
Postat av: Tilly & Doddan

Din novell äger....

KOlla gärna våran blogg !!

2011-03-06 @ 16:39:41
URL: http://fejkliv.blogg.se/
Postat av: Julia

OH MY GOOSH! Meer:D

2011-03-06 @ 16:43:12
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: josefine

Fyfan va bra ! Meeeer ! Han kan inte bli sur över kyssen bara sårad eller besviken, hitt'på något xD

2011-03-06 @ 16:49:58
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: