The chosen is you, Chapter 63.

- Hej Justin! Log hon stort och jag log tillbaka. Sara vände sig snabbt om och kollade först på Selena och sen på mig.

- Hej, är du Selena? Sa Sara och log lite.
- Haha, ja det är det! Sa hon och skakade hand med Sara. Hon vände sig sen mot mig och log.
- Jag måste gå nu, men det var kul att träffas! Ni är verkligen söta tillsammans, Sara, Justin har pratat sååå mycket om dig! Log hon och jag suckade.

Jag fejklog och hon log tillbaka. Såfort hon gått så gav jag Justin en snabb blick.

- Jaha, varför vet inte hon?  Det har gått 6 månader sen vi gjorde slut? Lever hon i en garderob eller? Sa Sara surt och drack lite av sin cola.

- Nej, säg inte så. Men jag har inte snackat med henne på länge, och om vi snackar så är inte det första jag snackar om dig! Sa jag och kollade bort. Det kom fram en liten tjej som frågade om en autograf. Jag log och skrev den och tog även en bild. Jag satte mig sen ner på stolen och suckade.
Saras perspektiv:

- Jaja, men du borde säga att vi inte är ett par längre, du hade väll en ny? Sa jag och Justin kollade upp på mig. Jag såg en glimt i hans ögon och blev helt svag. Det kändes som om min kropp slutade bära mig. Jag mötte hans blick och blev helt varm. Jag kom och tänka på alla våra stunder tillsammans.
Jag saknade honom, det gjorde jag.

Så att det gjorde ont. Olivia verkade märka det eftersom hon bröt tysntaden.
- Så, har du konsert idag eller? Log hon mot Justin och han skakade på huvudet.

- Nope, det har jag faktiskt inte.. Sa han och log lite. Jag lutade mig tillbaka i stolen och drack av min  cola. Olivia, Jenna och Justin satt och pratade medans jag tänkte. Justin kollade mot mig då och då. Men tillslut kom det för mycket paparazzis så vi gick tillbaka till bilen.

Jag hade inte sagt ett ord sen jag sa att han borde erkänna att vi inte var tillsammans. Inte ett enda ord. Jag satte mig tyst i bilen och vi började köra mot hotellet. Justin vände sig mot mig och suckade.

- Vill du ses ikväll? Bara du och jag? Sa han och jag vände mig snabbt mot honom. Jag hörde hur Jenna 'aww'ade och jag log lite

- Visst, vilken tid? Sa jag tyst och kollade på han och sen ner på mina händer.
- Jag hämtar upp dig i lobbyn klockan 7, okej? Sa han och lutade sig bakåt i sättet.
- Okej, det blir bra.. Sa jag. När vi kommit upp till vårt rum så märker jag att något inte stämmer.
- Jenna, Olivia! Skrek jag och dom kom snabbt ut till mig.

- Är det inte något annorlunda här? Sa jag och dom skrattade.
- Städerskan var här, du! Su ska möta Justin om en timme, vad ska ni göra då? Sa Olivia och flinade.
- Ja eller hur! Rosor och bubbelbad eller? Fortsatte Jenna och jag skrattade.

- Haha, sluta nu. Men vad ska jag ha på mig? Sa jag och kollade mot Jenna och Olivia.
- Ha det du har, det är fint! Och det vore konstigt om du klädde upp dig för att gå ut, duvet ju inte om det är en dejt eller inte! Skrattade Olivia och jag log.

- Okej.. mummlade jag och satte mig sen vid datorn.
" LA baby, see you soon!" skrev jag och loggade sen ut. Jag kollade runt lite fansidor och såg att bilderna på oss från cafét redan hade kommit ut.

- JENNA, VAD ÄR KLOCKAN? Skrek jag och hon svarade snabbt.
- HALV 7! Svarade hon och jag nickade trots att hon inte såg mig. Jag satte upp mitt hår i en tofs och sminkade om mig lite snabbt. JAg tog sen min mobil och resten av sakerna och gick sen ut till dom andra.
- jag går nu, puss! Sa jag och både sa hejdå. Jag tog sen ett djupt andetag och gick ner till lobbyn. Justin skulle komma närsom helst.
Okej, ELMA! NU SVARAR DU PÅ MINA SMS! Tack, och detta var näst sista delen! Så kommentera MYCKET nu ;) Puss

Postat av: Emelie

Vadå näst sista? O___o xD

Kommer ni börja på en ny sen, eller?

Btw älskar eran blogg och novellen :D <3

2011-03-24 @ 22:02:27
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-24 @ 22:06:36
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas de blir tms igen!

2011-03-24 @ 22:15:02
Postat av: Julia

oooh my god! Hoooppas att dem blir tsm igeeen! :D

2011-03-24 @ 22:28:24
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-03-24 @ 22:44:52
Postat av: Anonym

OMB! Justin följer min twitter! :D @bettyohgren

2011-03-24 @ 22:57:32
Postat av: isabell

grymt bra!

mera! ;))

2011-03-24 @ 23:56:37
Postat av: josefine

noooooo.. this cant be the end :ooo

Meeer jättebra ! btw börjar ni med en ny efter den här ? :D #happyface isåfall !!

2011-03-25 @ 14:16:23
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: jennie

sjukt bra meeer bort med melody !!! in med sara !!! yeehhh !!!!

2011-03-25 @ 16:39:40
Postat av: Ellen

Hej! Grym novell! Men vill bara påpeka en sak: hon är igentlogen bara 14-15 år... Haha inte för att vara taskig

2011-06-13 @ 17:03:21
URL: http://mysuperlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: