The chosen is you, chapter 64 - THE END

När jag kom ner till lobbyn så såg jag Justin stå där. Jag log lite för mig själv och gick ditåt. Jag hoppade upp bakom honom och han skrek till.

- Sara! Haha, vad du skräms! Log han och jag log tillbaka.
- Jag vet! Flinade jag och han skrattade. Kenny var också där och log lite mot oss.
- Ska vi gå? Sa Justin och jag nickade. Han tog försiktigt min hand, antagligen ifall jag inte gillade det men det gjorde jag. Jag kramade om hans hand och vi gick tysta längst vägen.

- Vart ska vi? Sa jag och han log utan att kollade på mig. Han nynnade på en sång och låtsades inte höra mig, men jag brydde mig inte. Han svängde sen in och vi kom ner på en mysig strand och jag såg ett litet bort uppdukat med mat.

- Aww Justin, är det du som gjort det? Log jag och han nickade stolt.
- Japp, helt själv!

- Justin, ljug inte.. Sa Kenny bakom oss och skrattade.
- Njae, okej. Jag bestämde vad vi skulle äta! Flinade Justin och jag skrattade bara. Vi satte oss sen ner och log mot varandra. Det var pasta blogonese och massa parmesan. Jag såg hur det stog lite paparazzis lite längre bort och kände mig illa till mods.

- Justin, det finns paparazzis här! Sa jag och Justin suckade.
- Jag vet, men jag bryr mig inte! Jag har endå inte kysst Melody öppet, ell..
- MELODY? Sa jag förvånat och avbröt honom. Han nickade lite och jag suckade igen.
- Förlåt..

- Säg inte förlåt, förlåt att jag skrek!
- M, men somsagt, världen vet inte om vi gjort slut eller inte! Sa Justin och blev rosig. Jag skrattade lite och log mot honom. Kenny gick sen en bit därifrån så det bara var vi två.
- Så, hur har du haft det på senaste? Log han och jag log tillbaka.

- Bra, saknat dig.. lite.. Själv då? Sa jag och kollade ner under bordet. Jag kollade sen upp på Justin som kollade mig djupt in i ögonen. Hans hazelbruna ögon gnistrade till.

- Sara, gillar du mig fortfaranade? Är du fortfarande sur för det som hände på festen? Är det fortfarande omöjligt mellan oss? Sa Justin oroligt. Jag kollade på honom länge och kände hur Justin la sin hand över min på bordet och smekte den lätt.

- Nej, det tror jag inte.. Jag, det är.. Sa jag med fick nog. Jag lutade mig över bordet och tog tag om hans nacke. Jag tryckte mina läppar hårt mot hans och han log mot mina läppar. Kyssen gick över till hångel och jag satte mig nästan på bordet. Jag backade sen undan och granskade Justins fina ansikte innan jag stannade vid hans ögon.
- Är det vi igen? Log jag och han kollade på mig länge.

- Nej.. Sa Justin och suckade. Allt stannade upp och jag visste inte vad jag skulle säga, jag förstår honom på sätt och vis.. Men nu har jag verkligen skämt ut mig,

- Jag skojar bara Sara, klart det är vi! Sa han och jag kände hans läppar mot mina igen. Vi log båda två och jag kunde inte slita min blick ifrån honom. Vi åt upp det sista och satte oss sen i sanden och kollade ut längst vattnet.
- Vänta lite! Sa Justin och gick runt bakom en buske.
Han kom tillbaka med en gittar samtidigt som han sjöng.

- When I met you girl my heart went knock knock, Now them butterflies in my stomach won't stop stop. And even though it's a struggle love is all we got. And we gon' keep keep climbing to the mountain top.. Sjöng Justin tyst och satte sig brevid mig. Han fortsatte sjunga samtidigt som han kollade mig djupt in i ögonen.

- You look so deep, you know that it humbles me. You're by my side, them troubles them not trouble me. Many have called but the chosen is you. Whatever you want shawty I'll give it to you.. Sjöng han och avslutade sen låten. Han kollade på mig länge och bet sig löst i läppen.

Han la undan gittaren och la sig försiktigt över mig och kysste mig mjukt. Jag besvarade hans kyssar innan han kollade på mig.
- Duvet, det jag sjöng.. Jag lovar, vad som än händer?
- Vadå? Log jag och han log tillbaka.
- The Chosen Is You!


Awwie, vad tyckte ni? gillade ni novellen? Men nu är den slut! Kommer lägga upp den nya novell redan IDAG [kanske], men jag ska lägga upp ett eget inlägg om det snart!

MEN JAG VILL HA MASSA KOMMENTARER OM DENNA NOVELLEN OM NI SKA FÅ NÄSTA NOVELL! OCH DÅ MENAR JAG MASSA KOMMENTARER, MINST 20 STYCKEN! OKEJ? BRA! DÅ SÄGER VI SÅ! :)


Postat av: Alice

Ååå! Vilket fint slut! Älskar den här novellen!xD Kan du inte lägga ut den nya idag?=)<3

2011-03-25 @ 19:09:05
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Clara

AWESOME !!!!!!!!!!!! FAST DEN INNAN VAR BÄTTREEN DEN ÄR VAR ÄNDÅ SKIT BRA !!!!

2011-03-25 @ 19:18:14
Postat av: Anonym

kommenterar!!! den var as bra! <3

2011-03-25 @ 19:18:59
Postat av: Julia

oh my god! Jag tror att det här är nog den bästa avslutningen av en novell! Din novell har varit rolig,sorlig,spännande ja allt! Det var min favorit novell från dagen du började skirva den! Varje gång du skriver ett chapter är det som om min dag lysses upp! den känslan du ger i dina texter är värda guld! Forrsätt så och kolla aldrig tillbaka!

2011-03-25 @ 19:19:08
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

JÄTTEBRA :D

GE EN NY :D <3

2011-03-25 @ 19:34:17
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: s.a.r

denna va najs ! :P längtar till den nya :)

2011-03-25 @ 19:34:17
Postat av: Anonym

Brrra meeeeer idag p första novellen :):) Men jag som älskar den här novellen är slut:(:(

2011-03-25 @ 19:35:43
Postat av: feffuli

guuud va bra novell denna var!!!

snällaaa lägg upp nästa nu direkt kan inte vänta tills nästa novell kmr upp hit :D

2011-03-25 @ 19:38:50
URL: http://feffuli.blogg.se/
Postat av: Madde

MER MER MER :DD PLZ ladda upp den första delen av den nya Novellen IDAG :D <3

2011-03-25 @ 19:43:07
Postat av: Madde

Grymt slut. Hoppas du kan börja på en ny. :)

2011-03-25 @ 20:25:01
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: K A R I N

Aww gulligt slut! :)

2011-03-25 @ 20:27:27
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

Noveller har varit jätte bra, och jag älskar slutet! :)

2011-03-25 @ 20:30:52
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

Awesome, det ultimata ordet som beskriver den här novellen..(:



Längtar till den nya novellen:D

2011-03-25 @ 20:32:52
Postat av: Anonym

Aaaaaaww so cute!!!

2011-03-25 @ 20:38:39
Postat av: emma

Naww vad sött! Älskade er novell!!! längtar som f*n till den nya ;)

2011-03-25 @ 20:51:29
Postat av: Anonym

älskade den här novellen, bra jobbat!

vill ha mer nu!

2011-03-25 @ 20:54:47
Postat av: Trogen läsare :*

asså f*n va bra slut jag älskar era (dina) noveler ♥

2011-03-25 @ 21:07:32
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D hela denna novell var bara så bäst!:D

2011-03-25 @ 21:17:14
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh vilket gulligt slut!! längtar tills du börjar med nästa novell ! :)

2011-03-25 @ 21:58:04
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: josefine

skit bra slut! så gulligt :')

2011-03-25 @ 22:16:12
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: isabell

jag tyckte den var jääätte bra! ;D

2011-03-25 @ 23:31:52
Postat av: fia

Aw, vilket romantiskt slut! Älskar din novell!! :)

2011-03-26 @ 08:58:11
Postat av: matilda

har läst hela denna novell nu, tog några timmar men det va lätt värt et! :D

2011-06-28 @ 21:43:29
Postat av: Johanna

Varför funkar det inte att läsa den här novellen från början? :/

2011-10-08 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: