The chosen is you, Chapter 62.

- Sara! Halv skrek jag och hon vände sig snabbt mot mig. Hon kollade sorgset på mig och gick snabbt in i sitt rum igen. Jag vinkade hejdå till mina fans och sprang bort till rummet brevid. Jag antog att Melody fortfarande sov, det är bäst så.

Eftersom Sara öppnat dörren precis brevid min så måste hons rum vara brevid min. Jag knackade försiktigt på dörren och hoppades att någon skulle öppna. Efter kanske 1 minut så gav jag upp, hon skulle inte öppna.
Jag suckade lågt och började gå mot mitt rum när jag plötsligt hörde någon ropa mitt namn. Jag vände mig om och såg att det var Sara. Ett stort leende spreds sig över mitt ansikte och jag sprang snabbt fram till henne och gav henne en hård kram.

Jag ville inte släppa taget. Jag andades in henne underbara doft och hon skrattade till lite. Jag backade sen undan och granskade henne noga. Hon såg så mycket äldre ut. Hon såg ut att vara minst 17 år. Synd bara att det adlrig kommer bli vi, aldrig..
Sara's Perspektiv:

Jag kände hur klumpen i magen började växa när jag såg honom. Han var så otroligt snygg. Han såg mycket äldre och sexigare ut. Han hade klippt sitt hår, han hade inte längre sin bieber frisyr. Jag suckade lite och kollade ner i golvet.

- Så, vad gör du här då? Sa Justin och kliade sig på axeln.
- Födelsedags present, mamma och pappa.. Sa jag och kollade upp på Justin. Hans min blev plötsligt orolig och han la sin hand på min axel.

- Förlåt, jag glömde att du fyllde år! Sa han och suckade.
- Det gör inget, men vad gör du här? Sa jag och mötte hans gyllenbruna stora ögon. Hans tjocka ögonfransar blinkade till.

- Konsert och så! Ska stanna här i 1 månad.. Mummlade han och tog ner sin hand. Jag nickade lite och han log.

- Kul och se dig här, det trodde jag inte! Sa han och jag skrattade lite.
- Inte jag heller, visst...
- JUSTIN! Skrek någon och jag antog att det var ett fan. Jag vände mig om och där stod hon, Melody.
Justins perspektiv:

Jag hörde direkt att det var Melody som ropade. Jag vände mig om och möttes av en glad min. Jag kollade tillbaka mot Sara och mimmade ett 'förlåt'. Jag är dum i huvudet, jag är kär i Sara. Jag är världens störtsa idiot. Jag kände Melodys armar runt mig.

Jag vände mig om och hon gav mig en lång kyss. Jag hörde hur Sara suckade, men kvar stod hon? Jag tog bort Melodys armar och vände mig mot Sara igen.

- Jag ringer dig ikväll, okej? Mummlade jag och hon nickade. Hennes blick var sorgsen och fastnade på Melody som stod där med världens största flin. Sara suckade och gick sen in i hennes rum. Jag stod helt förfrusen och bara glodde på hennes dörr.

- Hallå? Vad gör hon här? Sa Melody surt.
- Hon är på semester!

- På samma hotell? Pfft, tror du jag går på den? Du sa ju att ni var ett avslutat kapitel? Right? Flinade Melody och jag suckade.

- Ett sammanträffande, vi har inte snackat på månader..
- Tror dig inte!

- Jag lovar, du kan fråga henne eller vad som helst! Jag har inget med detta att göra.
- Tror dig fortfarande inte.. Sa Melody och hjäspade.

- Nej, och jag tror inte på vårt förhållande! Sa jag surt och gick in på mitt rum och stängde dörren med en hård smäll.

- Jag suckade sen och såg att alla hade gått härifrån. Jag antog att Melody skulle knacka på men konstigt nog så gjorde hon inte det.

Jag slängde mig ner i sängen och tog upp min mobil. "Vill du träffas?" skre jag till Sara och fick snabbt ett svar. " Vet inte, första dagen i LA med tjejerna.. Kan inte dissa dom" Svarade hon och jag log för mig själv. " Okej, får jag bjuda dig och tjejerna på en fika i stan?"

" Haha, varför då?" jag log. "Vill träffa er, det var ett tag sen.." "Okej, tjejerna blev galna nu.. Dom vill, får väll stå ut;)" Skrev hon och jag skrattade."Bra, möter upp er om 20 minuter!" skrev jag och la ner mobilen.
Jag tog på mig en kofta över t-shirten och drog sen på mig mina skor.

Jag borstade snabbt mina tänder och suckade lite. Jag gick över till Kennys rum och berätta att jag skulle gå ut så han var tvungen att följa med. Jag försökte hitta Melody men hon hade gått ut med dom andra. Sen gick jag och hämtade Sara och dom andra och vi började gå mot stan.

- Så, vart ska vi gå då? Sa Sara när vi gick på stan. Jag skrev autografer då och då men det var inte så farligt mycket folk.

- Vet inte, vart vill ni gå då? Log jag och dom ryckte på axlarna alla 3. Jag granskade Sara noga och suckade lite. Varför skulle allt förstöras. Vi satte oss sen på ett litet café som låg i riktining mot solen. Vi satte  oss ner och beställed en varsin cola. Olivia satt och kollade oroligt runt omkring sig, antagligen för alla paparazzis. Plötsligt så såg jag någon jag kände igen, åhnej..
Förlåt för den usla upptaderingen! Puss

Postat av: jennnnn

detta är den bästa novellen jag har läst i hela mitt liv.

jag följer den varje dag och klickar in iaf fem gånger varje dag, ni skriver otroligt bra tjejer! verkligen, man är inne i en helt annan värld när man läser denna!

men jag undrar, har elma tror jag det var kvar den egna bieber novellen? för jag kommer inte ihåg vad den heter nämligen.

ni är bäst!

2011-03-20 @ 13:45:18
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-20 @ 13:55:58
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: isabell

ååååhh.

gud vad bra sen är.

minst en till idag? snälla

och hoppas det löser sig mellan justin och sara.



btw; äääälskar novellen! :DD

2011-03-20 @ 14:12:36
Postat av: Johanna

Super bra!!!:D längtar ihjäl mig tills nästa!!

2011-03-20 @ 14:40:34
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: fia

snälla ett till det är ju så bra!! :D

2011-03-20 @ 14:42:55
Postat av: josefine

Aww önskar att det blev dom igen, fast det får somsagt inte gå förfort fram.. ;)

meeeeeeer!!! Jättebra !! grymt

2011-03-20 @ 15:31:31
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Madde

Mera,!

2011-03-20 @ 19:47:09
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

BÄÄST! :D vill ha meer :D

2011-03-20 @ 20:30:25
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: frida

meeeer!!:)

2011-03-20 @ 22:26:49
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-22 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: