My Favorite Girl, Chapter 15 - Jelena is back!

"Vem är hon?" " Vart är Selena?" " Är hon din tjej?" " Vad heter du?" "Är du Justins tjej?" " Är Justin snäll?" "Varför har du dumpat Selena?" " Hur länge har ni vart tillsammans?", det fanns alla möjliga olika frågor. "Varför har du gråtit?" frågade plötsligt en av alla paparazzi's och ryckte tag i kepsen. Jag kollade förvirrat ner och täckte mitt ansikte, ville inte synas. Justin skrev någrafå aoutgrafer, men det blev för mycket. Vi kom tillslut ut ifrån flygplatsen och vakterna följde oss till en bil som väntade på oss. Det var Kenny som körde. Han hade redan kört dom andra ner till stan, alla fick inte plats i samma bil. Vi satte oss ner och stängde dörren. Bilen omringades av papparazzis och Kenny tutade, men ingen flyttade på sig. Tillslut körde han en då och dom flyttade snabbt på sig. Jag täckte mitt ansikte enda tills vi var borta ifrån området. Jag kunde äntligen andas ut.
"Oh herregud vilket liv!" muttrade Justin och jag nickade. "Jodå, jag vet, hur orkar du med sånt?" sa jag och kollade på honom. Han kollade ut genom fönsret och ville inte flytta på blicken. Han var tyst ett tag, innan han tillslut tog ett djupt andetag. "Det är ju det jag inte gör" han suckade och kolllade på mig och sen upp på mitt huvud. "Haha, vad händer med kepsen?" Justin log lite svagt och jag fick plötsligt massa skuldkänslor. Hans keps! "Justin, shit, förlåt.. Jag ska köpa en ny-!" jag skulle precis fortsätta när JUstin satte sitt finger för min mun och hyshade mig. "Det gör inget, jag har minst 100 stycken till. Och jag menar det, minst 100" han log finurligt och jag började skratta. "Okej Justin, tack.."

JUSTIN'S PERSPEKTIV;

"Hallå? Selena?" jag kollade mig omkring när jag precis kommit in i studion där jag skulle möta upp henne. Alla andra satt och väntade i bilen och vi skulle nu vidare till LA där hela mitt crew väntade, även min mamma. Plötsligt hör jag hur någon skrattar till bakom mig. Jag vänder mig snabbt om och där står hon, världens vackraste tjej, min tjej.. Selena. "Justin!" utbrast hon och omfamna mig hårt. Jag backade sen undan och la mina händer ömt på hennes kinder. Jag smekte dom lät och jag kunde nästan känna hennes hjärta slå. "Jag har saknat dig" jag log lite och hon nickade. "Jag har saknat dig med." svarade hon och jag kollade ner på hennes läppar. Jag böjde mig försiktigt fram och vi möttes i en mjuk kyss. Jag backade sen undan och hon kollade förvirrat på mig. "Kom nu, dom andra väntar!" hon log lite samtidigt som hon nickade. "Just det!" jag tog tag i hennes hand men hon drog bort den snabbt. "Paps, Justin" jag suckade och nickade. "Just det, vart är dina väskor?" hon ryckte på axlarna samtidigt som hon började skratta. "James tog dom" jag stannade upp och kollade på henne med ett höjt ögonbryn. "Jam-" "Min livvakt Justin" avbröt hon mig och jag började skratta, just det. Vi gick sen ut till bilen och möttes av några fä paparazzis, men det var inte jätte mycket. Men dom var vädligt intensiva, antagligen för att Selena var med mig nu. Vi skyndade oss till bilen och satte oss därbak brevid Caroline. Alla log stort mot oss, alla utan Melanie.

MELANIE'S PERSPEKTIV:

När jag fick se Selena så visste jag inte vad jag skulle säga. Hon var så vacker, så söt, precis som på bild. Först när alla kollat på mig så insåg jag att jag stirrade på Selena. "Hej!" Selena log svagt och jag hojta till. "Hej" besvarade jag och log lite. Jag vände mig sen generat framåt och Kenny började köra mot flygplatsen.


Senare på flygplatsen;
"Hur ska vi komma ut då? Vi har två superkändisar här och vi måste hinna med flyget!" vakten nickade och sa sen hejdå och la ner telefonen. "SAS skickar hit vakter nu, när går erat flyg?" frågade han. Vi satt nu allihopa inne i ett säkerhets rum, vi hade blivit hit smugglade. Men papparazzis insedde att vi kanske tog bakvägen, så vi kommer inte ut den vägen. Och vi måste till flyget. Utanför rummet så var våran gate, men även massa fans och Paparazzis. "Om 20 minuter, så vi har lite brottåm" röt Kenny och vakten suckade. Jag och Caroline satt på två stolar, brevid oss satt Caitlin. Bakom satt Chaz, Ryan och Chrisitan. Och precis brevid mig satt Justin med Selena i sitt knä. Han hade armarna om henne och log starkt. Dom brydde sig inte om omgivningen, bara varann, Sött. Men det var endå något som störde mig. Jag vet inte vad, men det störde mig när dom kysstes och kelade. Plötsligt hörde vi knackningar på dörren.

Vakten kollade ut och det var dom andra vakterna. Vi ställde oss snabbt upp för att vara redo och gå. Justin och Selena gick förbi alla och ställde sig bakom Kenny och hennes livvakt James. Vi andra gick sen bakom med några få livvakter. Jag kunde höra direkt dom öronbedövande skriken som Justins fans skapade. Jag suckade och la händerna för öronen och började gå till tunnlarna för att sedan gå på flyget. Justin vinkade lite medans Selena såg sur ut, riktigt sur ut. Jag suckade och vi gick sen på flyget. Jag skulle sitta mellan Ryan och Chaz, Caroline mellan Caitlin och Christian och Selena mellan Justin och Kenny. Jag la upp min väska och satte mig imellan Ryan och Chaz. "Men tjena tjejen" Chaz log svagt och jag började skratta. "Tjena Chaz, tjena Ryan!" Ryan flinade och jag suckade. "Ryan, kan inte vi byta plats?" frågade jag eftersom han satt brevid fönstret. "Varför då?" sa han oförstående och jag log lite. "För du kommer prata med Chaz hela tiden. Jag är ganska trött, och då är det ju jobbigt om ni ska prata ÖVER mig?" Sa jag och han började skratta. Han nickade sen och vi bytte snabbt plats. Jag slöt sedan mina ögon med ett lätt suck. Så fort flyget började åka så somnade jag.

SKIT KONSTIGT KAPITEL!! MOBBAT, MEN JAJA.. Kanske laddar upp 16 snart om inte Elma gör det :P Puss♥

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-23 @ 14:08:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbra, meeeer! :D

2011-05-23 @ 14:32:48
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-23 @ 14:51:01
Postat av: Fanny

Ladda upp det nu :D kolla gärna min novell blogg om justin, vi är precis i slutet av den nu men en my kommer upp straxt! :D

2011-05-23 @ 15:14:41
URL: http://ourlifeourdream.blogg.se/
Postat av: Marigona!

Hejsan.. Vad tycker du om Selena ? :) svara gärna med en kommentar i min blogg!

2011-05-23 @ 15:30:25
URL: http://biiieberfever.blogg.se/
Postat av: ellen

as bra , meeeeeeeeer !

2011-05-23 @ 16:02:52
Postat av: Madeleine

mEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA!

2011-05-23 @ 16:08:31
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer! :)

2011-05-23 @ 16:23:05
Postat av: sofia

otroligt bra! och uppdateringen är på topp igen! :D det gillas stort! ;D

2011-05-23 @ 16:36:54
Postat av: Bea

Dt var jätte bra !:)

2011-05-23 @ 17:16:01
URL: http://bieeberstories.blogg.se/
Postat av: Julia

Så braaa :D <3

2011-05-23 @ 17:51:35
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Skit bra!!!:DDD

2011-05-23 @ 18:57:30
Postat av: Stina

jätte bra meeeeer:)

2011-05-23 @ 22:28:12
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Julia

Älskar't :)<33

2011-05-24 @ 07:45:10
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Jag älskar alla era chapters :)<33

2011-05-24 @ 13:54:31
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Bieber Cash

Sv: Tack så mycket Ida! :')

Jag är alltid snäll mot dem som förtjänar det och ni är så underbara allihop att det inte ens räcker! ^^

Jag älskar låten My Destiny! Jag hade inte ens hört talas om låten förrän ett par dagar sedan, då du tipsade om den, så, jaa... Det finns inte ord för det, jag älskar det! :')

Jag tycker du är sjukt bra och duktig! Älskar att läsa din novell och ja, det finns inte ens ord för det! :)



Kram Kram <3



//Bieber Cash

2011-05-24 @ 15:00:48
URL: http://biebercash.blogg.se/
Postat av: Anonym

MERMERMER!! :D jag tycker selena ska va justins nya flickvän! :) <3

2011-05-24 @ 18:11:15
Postat av: Anonym

ladda upp kapitel 16 nuuuu :D:D

2011-05-24 @ 18:54:21
Postat av: Anonym

skriv mer! :D

2011-05-24 @ 22:30:17
Postat av: Anonym

Bra skrivet tappa bara inte uppdateringen! :D

2011-05-26 @ 14:36:25
Postat av: Anonym

huh, hon borde hitta en kille så justin blir avundsjuk :<

2011-05-27 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: