Chapter 17 - I won't forgive you - part 2

Han skrattade lite och gick sen in i dushen. "Kan du gå ut?", röt jag och han skrattade ännu en gång. "Vad är problemet? Du har sett mig naken förut, och jag har sett dig. Vi sparar på vattnet", flinade han och jag fnös, hur kunde han påminna mig. Antagligen den pinsamaste dagen i mitt liv, men så går det när man glömmer av att man bor i samma buss som Justin 24/7. Speciellt när båda ska dusha, samtidigt. "Fine", sa jag och drog åt mig en handduk. Jag drog den runt mig och lämnade snabbt badrummet. Jag skulle inte orka dessa tre månader som var kvar. Jag skulle inte göra det.

Jag drog av mig handduken och gick fram till min resväska. Jag drog upp lilla underkläder och satte snabbt på mig dom. Jag tog sen på mig ett vitt linne och vanliga jeansshorts. Jag tog min mobil och la mig i den stora sängen.
Med tanke på alla omständigheter, det vill säga att jag kan vara ett extra jobb för Justin, är nog det enda jag njuter av nu för tiden. Jag slöt sen mina ögon. Jag orkade inte göra något idag. Jag var sjukt trött. Jag hörde hur badrumms dörren öppnades och jag valde att inte titta, antagligen skulle han stå där med ett stolt flin över att han vann, och att jag lämnade badrummet.

"Ska du inte sminka dig?", sa han efter ett tag. Jag suckade. "Jo, ta det lugnt Bieber, jag ska inte skämma ut dig", sa jag surt och slog upp ögonen. Jag reste snabbt på mig och gick fram till min väska för att dra upp sminket. "Det var inte så jag menade. Jag tycker du är fin utan smink", mummlade han surt och jag skrattade utan humor. "Jaså? Men vad bra, synd bara att jag inte bryr mig ett skit", röt jag och drog tag i min sminkväska och lämnade snabbt rummet.

-

"Konserten börjar om 10, gör dig redo", mummlade jag. Han kollade på mig igenom spegeln och suckade. "Jag ska", sa han snabbt. Han drog handen igenom håret en sista gång innan han vände sig emot mig. "Jag vill berätta en sak för dig sen. Kan du lova att du stannar här?", sa han tyst och jag skakade på huvudet. "Nope", mummlade jag.

"Vadå nope? Bara gör det", sa han nu lite högre.
"Ja, nej. Jag tänker inte vänta på dig", röt jag och han suckade. "Skit i det då, gå och ät istället tjockis", röt han och gick snabbt ut ur rummet. Jag svalde, hur kan han säga så? Jag kände tårarna välla bakom ögonlocken, men jag gjorde allt för att hålla tillbaka dom. Han visste att jag alltid hade tyckt att jag är tjock, alltid, och endå så sa han det. Jag hade äntligen insett att jag faktiskt inte var det, men sen Justin tog med mig på hans tour - så har han rent av börjat använda det som mitt smeknamn. Jag tog snabbt min väska och lämnade logen. Jag klarar inte detta.


Jag bet tag i min läpp och gick närmre scenen. Scooter tog tag i mig och drog med mig ner. Jag visste inte vad som flög i mig. Hur i helvete kan jag säga så? Man gör inte det. Jag vet inte vad som hänt med mig. Detta är inte jag. Jag är inte sån här. Scooter la en vädjande hand på min axel. "Hur är det gubben? Mår du bra? Du är helt vit i ansiktet", mummlade han och jag skakade på huvudet. Jag hörde fansens skrik och log snett.
"Det är lugnt, kör upp mig nu", sa jag och hoppade upp på plattan - redo för att bli uppkörd.
Introt på love me började och konserten var igång, fansen älskade mig och jag älskade dom. Men det var endå något som fattades. Summer. Om jag bara vågade säga sanningen...

Tog ett litet tag, men nu är den uppe. Give me some response! Haha kram Ida.

Postat av: mimmi

meeeer!

2011-11-03 @ 15:34:46
Postat av: Anonym

Riktigt bra men kan du inte ha lite längre kapitel?

2011-11-03 @ 15:36:00
Postat av: M o a h ~ ♥

MER IDA, MER!

2011-11-03 @ 15:47:18
URL: http://moahslife.blogg.se/
Postat av: Josefin

grymt bra! :D kolla in min nya novell, bieberisbeautiful.blogg.se :))))) <3

2011-11-03 @ 15:55:11
Postat av: Anonym

Skitbra! som vanligt ;)

2011-11-03 @ 16:32:39
Postat av: linnhalldin

grymt bra, har längtat jättemkt !!

2011-11-03 @ 16:50:29
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: matilda

jätte bra:))

2011-11-03 @ 17:01:05
Postat av: Apan

Bra, har inget mer att kommentera just nu...

2011-11-03 @ 17:26:24
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-11-03 @ 17:52:50
Postat av: A

Sjukt bra! Blir bara bättre och bättra för varje gång!

2011-11-03 @ 18:41:39
Postat av: elin

asbra :D

2011-11-03 @ 18:54:07
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: A

Sjukt bra! Blir bara bättre och bättra för varje gång!

2011-11-03 @ 18:59:16
Postat av: elin

asbra :D

2011-11-03 @ 19:33:07
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Johanna

yeah grymt :D

2011-11-03 @ 20:35:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: LILLY

vf e han så elak! blir tårögd D;

meeeeera! :D

2011-11-03 @ 20:39:17
URL: http://cocomonster.blogg.se/
Postat av: Cherry

SÅ j*vla braa :D <33

längtar jättemycket till nästa chapter :D <33

2011-11-03 @ 20:53:06
Postat av: Mathilda

skit bra :D meeeer

2011-11-03 @ 21:19:22
Postat av: mikaela

sjukt bra :) meeer!!!<3

2011-11-03 @ 21:26:06
Postat av: matilda

asbra! längtar så till nästa del.... (L) <3

2011-11-03 @ 21:26:16
Postat av: elin

riktigt braaaaa :D

2011-11-03 @ 21:36:31
URL: http://ealr.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har ni aldrig bilder? det blir tråkigare att läsa utan.

2011-11-04 @ 18:20:21
Postat av: Anonym

SKITBRA, men jag tror inte justin är sån person?.. alltså ni skriver om PR trick och sånt, men jag tror aldrig Justin skulle vara med någon om han inte var kär i perosnen, det har han sagt själv

2011-11-04 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: