Chapter 18 - We're in

Alla skrek, jag log brett. Detta var det bästa jag visste. Egentligen funderade jag inte så mycket när jag stod på scen och sjöng. Nej, jag tänker inte alls i vanliga fall.. Men nu kunde jag inte göra annat än att fokusera mig på Summer. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, vad hade jag gjort?
Jag blev väldigt osäker på mig själv då jag tappade texten i slutet av Love me, mitten stycket av That should be me och vid några få ord i Up. Jag kände hur stämningen inte var på topp, jag blev riktigt arg och besviken på mig själv.
Nu var det dags för One Less Lonely Girl. Jag sjöng låten, i slutet utav den kom Marvin, Anthonio, Nick och Michael ut med en tjej som satte sig på stolen som var placerad ute på scenen. Jag som stod ovanför henne gick ned, höll mig för bringan lite då jag tog i. Jag rörde mig mot henne, plockade upp buketten med dem röda rosorna på vägen och gav dem till henne innan jag lade armarna om henne, bakifrån. Ett leende lekte i mina mungipor och hon höll sig för munnen. Jag smekte hennes kind lite.
Snart var låten slut, lika så var konserten efter ytterligare ett par låtar. Jag gav publiken en släng kyss och gick andfådd ut ifrån scenen, backstage. Svetten rann om mig, bokstavligt talat.


Justin hade nog inte sett mig än, jag tror inte han visste att jag var här. Jag hade sett hela konserten. Den var underhållande men jag märkte att Justin inte var på topp, det gav ett likadant inflytande på hans fans som nog blev en aning oroliga. Jag satt framför scenen, men reste nu på mig för att gå in backstage. Det gjorde jag. Några tjejer ropade på mig från den främre raden. Jag tvekade innan jag gick fram till dem. "Du dejtar Justin va?" hon log hoppfullt. "Nej." svarade jag och gick sedan där ifrån. Nu skulle jag få skit.
Jag knackade nu på Justins loge. Han öppnade och tog tag i min tröjarm. Han drog in mig. Jag himlade med ögonen, han trodde att jag var rädd för honom, vilket jag verkligen inte var. Jag satte mig på den lilla soffan och drog upp min iPhone, fotade Justin då han drog av sig tröjan. Jag log svagt och stoppade ned den igen.



Jag visste inte varför jag var så irriterad. Jag klev snabbt in i duschen och sköljde av mig eftersom att jag var riktigt svettig då jag ansträngt mig under tiden på scenen. "Summer!" ropade jag samtidigt som jag tvålade in mig. Hon svarade inte, jag suckade och klev efter en stund ur duschen. Jag torkade mig, satte på mig ett par ren tvättade klädesplagg jag fann i en väska.
Två dagar senare.

Jag gick upp, tittade på Summer som sov. Jag hade vaknat utav min iPhone som tagit emot ett sms. Det var från Kenny. Jag bad honom komma upp, och det gjorde han. Jag mötte honom utanför dörren. "Kanske något du vill se." sa han oentusiastiskt och räckte fram ett tidningsuppslag. Ett par bilder på mig och Summer. En och en annan då vi kysstes. Jag läste för mig själv samtidigt som jag gick in på rummet igen.
"Enligt ett par vittnen från efter Bieber's konsert, sen ett par dagar tillbaka, stötte dem på den ryktade flickvännen. Dem frågade hur det låg till mellan henne och Justin, hon nekade till att hon dejtar Bieber.. Vi vet att Justin spenderar mycket tid med denna unga dam och enligt massor av vittnen är Justin en riktig gentleman och behandlar flickan som om hon vore hans egna prinsessa." Läste jag och skrattade till. Jag satte mig bredvid Summer, skakade om henne och hon vaknade. Jag hade absolut tänkt att prata med henne om detta.

Lite konstigt kanske, vad tycker ni? puussar. Av mig, Harlee btw. :')

Postat av: Mathilda

sjukt bra :) meeer

2011-11-03 @ 21:47:11
Postat av: Emma

Bra jobbat :D jätte bra!

2011-11-03 @ 21:49:30
Postat av: C.

Can you fall in love with a fanfic? <3

2011-11-03 @ 22:11:50
URL: http://callas.blogg.se/
Postat av: linnhalldin

skitbra, deras relation är riktigt knepig. :P

2011-11-03 @ 22:22:53
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Josefin

grymt bra :) kolla gärna min blogg (a) :D <3

2011-11-03 @ 22:27:02
URL: http://bieberisbeautiful.blogg.se/
Postat av: Johanna

yeah grymt :D

2011-11-03 @ 22:30:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: mimmi

oooh blev så glad när jag såg att en till var uppe, mer! :D

2011-11-03 @ 22:46:43
Postat av: Melina

Skit bra :)

2011-11-03 @ 23:25:13
Postat av: Mizz Z

MER!!! :D

2011-11-03 @ 23:30:22
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: elin

asbra :D

2011-11-03 @ 23:55:29
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Jenny

grymt bra! :) <3

2011-11-03 @ 23:59:50
Postat av: tilda

grymt bra :D



kolla in på min blogg ;)

2011-11-04 @ 09:23:30
URL: http://myystory.bloggplatsen.se
Postat av: mikaela

grymt bra:) älskar novellen

2011-11-04 @ 10:18:54
Postat av: natta

jãtte bra!!du e ju grymm på att skriva!! Merr!!

2011-11-04 @ 13:04:29
Postat av: Jossan

D här kapitlet va lite kaos... först kom hon in t logen sen tog hon kort observera att de aldtig prtade med varandra. sen ska hon helt plötsligt påpeka att han trodde att hon var rädd för honom och sen så ropar han på henne jag undrar verkligen vad han ville säga och sen så är det helt plötsligt flash forward till två dagar framåt?



Knepigt är nog minst sagt! Jag menar inte att hacka på er jag ville bara... anmärka?

2011-11-05 @ 00:20:24
Postat av: sofia

men åhhhhh mer :D

2011-11-05 @ 01:06:02
URL: http://pytteo.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jag tyckte att det inte alls var konstigt :))

Det var skiiiitbra :D <33

2011-11-05 @ 16:34:19
Postat av: FlizanLizan

HejsaN



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 @ 18:11:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: