IS SHE THE ONE|CHAPTER 17| IT CAN'T BE THE TRUTH❤

Justins perspektiv:
Vem var han? Var han hennes kille? Gör han henne lycklig? Så många frågor. Men så lite svar.
Jag vred lite på mig i den stora sängen. Imorgon skulle hon åka igen. Men jag var tvungen att fixa detta. Jag kunde inte låta henne försvinna igen. Jag gick upp från sängen och smög tyst in på toaletten. Jag sköljde av ansiktet och drog sen på mig mina byxor. Jag vände blicken mot klockan som visade 1:23. Hon kanske sover? Hoppas inte.
Känslan som igår bubblat inom mig när jag såg "james" kändes inte bra. För att inte vara ivägen så stack jag bara. Fegis.
Jag lämnade rummet och försökte minnas vilket rum hon kommit ut från. 413.414.415. Där har vi det. Jag skulle precis knacka på dörren med ångrade mig snabbt. Plötsligt hörde jag röster ifrån hissen. "Ja, jag vet. Nej men måste lägga på, vill inte att Syd ska höra något. Jag förstår. Nej, se det som ett PR trick som hon inte vet om. Babe, lyssna på mig. Kyssen hade inga känslor! Nej. Men måste lägga på! Puss, älskar dig" hissen öppnades och jag ställde mig snabbt bakom en planta. Så fort han gått in i sitt rum lutade jag ryggen mot väggen och gled sakta neråt. Plötsligt kändes allt som i en film. Jag måste missuppfattat allt. Men då slog det mig.
James var inte äkta.
Sydney's perspektiv:
"Jag vet pappa, nej! Jag kommer ikväll. Ne. Ta det lungt! Okej, men det knackar på dörren! Och ska packa det sista nu! Puss" jag suckade och la ner mobilen. Jag gick snabbt till dörren. Jag kollade ut genom kikhålet. Justin?
Jag öppnade sakta dörren och mötte ett nervöst leende. "Hej", mummlade han. "Hej?", jag log ett prövande leende och han besvarade det. "Vad det någo.." "Ja, är James där? Är du själv?", jag nickade. "Jag är själv, men James är inte här, vadårå?"
Han svalde hårt. "Kan jag komma in?", jag nickade och släppte in han. Jag stängde snabbt dörren och satte mig bredvid Justin som satt sig i soffan. "Du får ta", jag nickade mot dom gulliga chocklad hjärtarna James tidigare köpt till mig. Världens bästa kille. Han log tacksamt och tog ett hjärta.
"Så.. Var det något? Bilen ska hämta mig om en timma.. Måste packa klart", jag log lite snett och han nickade. "Ja.. Ähm.. Jag vet verkligen inte hur jag ska säga det", han kliade sig nervöst i nacken och jag suckade. Jag tog ett hjärta och åt på den samtidigt som jag kollade mot Justin.
"Jo.. Lyssna på mig. Igår när jag hade tänkt komma.. Så hörde jag James prata med.. Sin tjej", jag kollade oförstående på honom. "Jag alltså?", skrattade jag men slutade snabbt när Justin inte hängde på. "James uttnytjar dig, han har en annan tjej. Det kan vara svårt att tro på, men jag lov..", Justin tystnade när han hörde hur dörren öppnades. Jag visste inte vad som var sant. Men något sa mig att det Justin sa inte var sant. "Babe", hörde jag James ropa. Han kollade snabbt på oss både när han såg oss. "Vad gör beavern här?", skrattade han. Justin kollade argt på honom. "Ursäkta?", muttrade Justin. James flinade. "Vad gör ni?", sa nu James lite allvarligare. "Inget, Justin ska gå nu. Eller hur Justin?", jag gav Justin en ilsken blick och han bet tag i sin läpp samtidigt som han snabbt lämnade rummet. James vände sig emot mig och tog tag i mina kinder och våra läppar möttes i en hård kyss.
Var det Justin sa sant?
Vem var han? Var han hennes kille? Gör han henne lycklig? Så många frågor. Men så lite svar.
Jag vred lite på mig i den stora sängen. Imorgon skulle hon åka igen. Men jag var tvungen att fixa detta. Jag kunde inte låta henne försvinna igen. Jag gick upp från sängen och smög tyst in på toaletten. Jag sköljde av ansiktet och drog sen på mig mina byxor. Jag vände blicken mot klockan som visade 1:23. Hon kanske sover? Hoppas inte.

Känslan som igår bubblat inom mig när jag såg "james" kändes inte bra. För att inte vara ivägen så stack jag bara. Fegis.

Jag lämnade rummet och försökte minnas vilket rum hon kommit ut från. 413.414.415. Där har vi det. Jag skulle precis knacka på dörren med ångrade mig snabbt. Plötsligt hörde jag röster ifrån hissen. "Ja, jag vet. Nej men måste lägga på, vill inte att Syd ska höra något. Jag förstår. Nej, se det som ett PR trick som hon inte vet om. Babe, lyssna på mig. Kyssen hade inga känslor! Nej. Men måste lägga på! Puss, älskar dig" hissen öppnades och jag ställde mig snabbt bakom en planta. Så fort han gått in i sitt rum lutade jag ryggen mot väggen och gled sakta neråt. Plötsligt kändes allt som i en film. Jag måste missuppfattat allt. Men då slog det mig.
James var inte äkta.

"Jag vet pappa, nej! Jag kommer ikväll. Ne. Ta det lungt! Okej, men det knackar på dörren! Och ska packa det sista nu! Puss" jag suckade och la ner mobilen. Jag gick snabbt till dörren. Jag kollade ut genom kikhålet. Justin?
Jag öppnade sakta dörren och mötte ett nervöst leende. "Hej", mummlade han. "Hej?", jag log ett prövande leende och han besvarade det. "Vad det någo.." "Ja, är James där? Är du själv?", jag nickade. "Jag är själv, men James är inte här, vadårå?"

Han svalde hårt. "Kan jag komma in?", jag nickade och släppte in han. Jag stängde snabbt dörren och satte mig bredvid Justin som satt sig i soffan. "Du får ta", jag nickade mot dom gulliga chocklad hjärtarna James tidigare köpt till mig. Världens bästa kille. Han log tacksamt och tog ett hjärta.

"Så.. Var det något? Bilen ska hämta mig om en timma.. Måste packa klart", jag log lite snett och han nickade. "Ja.. Ähm.. Jag vet verkligen inte hur jag ska säga det", han kliade sig nervöst i nacken och jag suckade. Jag tog ett hjärta och åt på den samtidigt som jag kollade mot Justin.



"Jo.. Lyssna på mig. Igår när jag hade tänkt komma.. Så hörde jag James prata med.. Sin tjej", jag kollade oförstående på honom. "Jag alltså?", skrattade jag men slutade snabbt när Justin inte hängde på. "James uttnytjar dig, han har en annan tjej. Det kan vara svårt att tro på, men jag lov..", Justin tystnade när han hörde hur dörren öppnades. Jag visste inte vad som var sant. Men något sa mig att det Justin sa inte var sant. "Babe", hörde jag James ropa. Han kollade snabbt på oss både när han såg oss. "Vad gör beavern här?", skrattade han. Justin kollade argt på honom. "Ursäkta?", muttrade Justin. James flinade. "Vad gör ni?", sa nu James lite allvarligare. "Inget, Justin ska gå nu. Eller hur Justin?", jag gav Justin en ilsken blick och han bet tag i sin läpp samtidigt som han snabbt lämnade rummet. James vände sig emot mig och tog tag i mina kinder och våra läppar möttes i en hård kyss.

Var det Justin sa sant?

Postat av: Marigona!

bra som faaaaaaaaan ! :D

2011-09-12 @ 23:30:12
URL: http://biiieberfever.blogg.se/
Postat av: Johanna

more :D

2011-09-13 @ 06:35:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

MER IDA! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D.

2011-09-13 @ 09:26:21
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit!

Asbra!

Mer <3

2011-09-13 @ 16:13:22
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-09-13 @ 20:55:31
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-09-13 @ 20:55:52
Postat av: Anonym

give me more!!1

2011-09-13 @ 20:56:10
Postat av: Jasmine

Så freakin' grymt! :D

2011-09-15 @ 22:04:35
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Linn

Super bra. Men vart är nästa kapitel? :P

Men längtar verkligen till fortsättningen. :D

2011-10-06 @ 22:41:05
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: