a Bieber dream, Chapter 54

Jag satte mig i soffan och Justin tätt intill. Han tog upp mobilen och skrev något och la sen ner den på bordet. Det plingade till i min mobil och jag kollade vad han hade skrivit. " Y o u a r e B e a u t i f u l ♥" Skrev han och jag bet mig i läppen. Jag kollade på Justin och böjde mig mot honom. Våra läppar var nu bara några centimeter ifrån varandra. Tillslut så mötes dom och han kysste mig. Jag kunde aldrig få nog av hans lena, varma och underbara läppar som alltid smakade vanilj. Jag ställde mig tillslut upp och kollade frågandes på honom.
- Hinner du göra något idag, eller måste du packa och så? Sa jag och jag kände hur det högg till.

Han kollade bara på mig och såg lika ledsen ut han med.
- Hur länge är du borta? Sa jag tillslut och han kollade oroligt på mig.
- Runt en månad och sen så kommer jag till Atlanta i 4-5 dar och sen så åker jag vidare i en månad till. Sa Justin och jag kollade sorgset på honom. Han log mot mig och ställde sig upp.
- Idag.. Så ska jag vara med dig, vi åker sent imorgon till Tyskland. Så vi kommer inte vara framme förens i övermorgon. Jag nickade och hoppade upp i hans famn. När vi hade tagit på oss och gjort i ordning oss så ringde Justin Kenny. Vi hade tänkt gå ut och bara mysa idag. Kenny hade kört in oss i stan och vi satt nu på ett litet mysigt cafe. Justin tog en dricka och en macka medans jag bara tog en smoothie. Vi satt där och bara pratade om allt möjligt. Det var även några paparazzi's lite här och där. Men vi brydde oss inte. Världen vet i oförsig inte att vi är ett "par" eller vad man kallar det. Men dom kommer få veta.. Hoppas jag? Fast Justin har ju faktiskt aldrig sakt något om mig? Tänk om han skäms? Jag förstog sen att Justin fattade att jag tänkte på något speciellt. Han kollade oroligt på mig och tog tag i min hand.
- Vad är det? Sa Justin och tog en tugga av sin macka. Jag skakade bara på huvudet och kollade sen upp mot Justin. Snälla säg! Fortsatte han.
- Nej.. Det är inget.. Det är bara det att jag kommer sakna dig. Ljög jag, fast jag kommer ju sakna honom bara att det inte var det jag tänkte på. Jag log lite och drack sen lite ur min smoothie.
- Jag kommer sakna dig med.. Jolina.. Jag älskar dig och jag LOVAR att jag ska komma och hälsa på så ofta jag kan!
- My shawty mane.. Log Jag och kollade upp på Justin. Han flinade lite och jag rörde om lite i smoothien.
- That's my girl.. Sa han och jag log. När vi var klara och så var det dags att gå. Jag var tvungen att åka hem och Justin skulle till sig. Jag skulle träffa honom snabbt imorgon innan han åkte. Jag sa hejdå och drog hemmåt. När jag kom hem så såg jag att varken mamma eller pappa var hemma. Jag gick upp på mitt rum och la mig i sängen. Jag kände sakta några tårar rinna ner på min kind. Detta kommer inte gå, jag kommer inte klara alla gånger han ska åka iväg. Jag kände mer och mer tårar, älskar jag honom så mycket? Jag vände mig om så jag log med ryggen mot väggen. Jag kollade ut genom fönstret och såg några fåglar som flög runt. Jag snyftade till lite, om jag ska vara tillsammans med honom så måste jag ju klara sånt här. Men det är ju det jag inte gör? Men så kom jag och tänka på en sak. Vi kanske bara ska vara vänner? Jag vet ju hur det gick med Cailtlin och Justin. Jag satte mig upp och bestämde mig för att gå hem till Justin. När jag stog utanför tog jag ett djupt andetag och ringde på. Efter ett tag kom Justin ut och kollade oroligt på mig.
- Hej. Sa Justin och gav mig en kram. Jag besvarade kramen och först log men sen så kollade jag allvarligt på Justin. Men så började jag tänka efter, jag kan inte lämna honom.
- Vad gör du hä.. Sa Justin men jag avbröt honom och hoppade på honom. Jag kände mer och mer tårar och snyftade till.
- Jolina! Vad är det? Du gör mig orolig.. Sa Justin och kollade oroligt på mig. Jag suckade och vi gick upp till hans rum. När vi väll kom upp så satte sig Justin på sängen och jag satte mig i hans knä.
- Jag kommer inte klara det här. Jag älskar dig för.. För mycket.. Mummlade jag mot hans bröstkorg. Sen första gången jag såg dig så smälte jag. Jag kommer ihåg när Olivia visade mig musikvideon till One time. Jag smällte då, ditt underbara leende.. Din fantastiska röst.. Hela dig. Sa jag och log lite för mig själv. Jag kollade sen upp på Justin som kollade frågandes på mig.
- Olivia? Visade hon mig för dig.. Jag nickade och han gav mig bara en konstig blick. Han tog tag om mig och började kyssa mig lätt på halsen.
- Jag älskar dig Justin.. Det gör jag.
- Jag älskar dig också..

Kort, jag vet.. Men måste gå nu! Godnatt och sov gott. Och.. Kommentera? Ni var ju superbra på det :(


Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA ! ♥ meeeer <3 nnnnnnnneeeeeejjjjjj justin får inte åka!! ): snälla, låt henne komma med??!

2010-12-12 @ 02:13:21
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

omg omg, fick tårar i ögonen när hon tänkte göra slut, HOPPAS DE HÅLLER IHOP!! <333

2010-12-12 @ 09:51:22
Postat av: Anonym

Fett bra ju!! love it

2010-12-12 @ 10:12:53
Postat av: esme

Meeeeer!

2010-12-12 @ 10:14:34
Postat av: frida

meeeeer!!!

2010-12-12 @ 10:45:12
Postat av: Maja

ett tips till alla läsare!!! sätt på pray till den här!! den äger då ,jag började nästan gråta! <3

2010-12-12 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: