a Bieber dream, Chapter 63

Han vill inte snacka med dig.. Det var inte jag som skrev meddelandet om du tror det? Varför skulle jag ta hans mobil och smsa, han måste ju ha den hela tiden! Och när han såg att det var du så gav han telefonen till mig.. Och föressten så undrade jag om ni var tillsammans för då skulle han vara årets player eftersom han gillar mig. Han sa det idag och kysste mig!  Sa jag och ljög lite. Jag brydde mig inte för han kysste mig faktiskt på riktigt.
- LÅT MIG PRATA MED JUSTIN DIN ID.. Mer han hon inte säga utan jag la på. Och hon ska fan inte kalla MIG idiot när hon själv är en. Att hon ens litade på Justin är ju patetiskt. Jag slängde iväg telefonen så att den hamnade utanför Justins dör och gick sen mot mitt rum. Jag sjöng lite på OLLG medans jag gick och log för mig själv. Jasmine gör det igen!

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Vad fan har jag gjort.. Jolina kommer få veta! Jag bestämmde mig för att ringa henne direkt. Jag kollade ivirigt efter min mobil som jag inte hittade någon stans. Jag gick ut ur rummet och min mobil låg där. Jag fattade direkt att Jasmine hade tagit den. Jag sket i det nu och ville bara snacka med Jolina. Men mobilen hade fått en hård smäll och jag kunde inte sätta på den. Jag försökte en sista gång och såg då att jag hade fått några sprickor. Fan att hon alltid ska förstöra! Mobilen gick igång och jag slog in Jolinas nummer. Jag hållde tummarna och hoppades att hon skulle svara.
JOLINA'S PERSPEKTIV:

Jag kollade mot mobilen och såg att det var Justin. Antagligen var det Jasmine igen och jag ville verkligen inte snacka med henne. Det ringde och ringde och jag bestämmde mig till att svara.
- Ja. Hallå? Sa jag tyst i telefonen.
- HEJ, JOLINA! DET ÄR INTE SOM DU TROR.. JAG LOVAR! Skrek Justin i telefonen och jag bröjade gråta av att höra hans röst.
- NÄ, HUR ÄR DET DÅ? Röt jag och jag hörde hur Justin tvekade i telefonen.
- Jolina.. Det är så att.. ääh.. Jag vet inte.. Jag kysste henne, förlåt! Och lägg snälla inte på nu, jag måste få förklara mig! Jolina... Sa Justin och jag kände hur ilskan kom. Jag slog till ett glas i mitt rum och hörde hur det sprack. Fan!
- JOLINA, VAD HÄNDE? SNÄLLA LYSSNA.. DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT MÅ BRA! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH JAG VET INTE VARFÖR... JAG KYSSTE JASMINE! Det.. det hände bara! Snälla.. Jag förstår om du inte vill förlåta mig.. Men ge mig iaf en liten chans? Sa Justin och jag kunde inte hålla mig längre. Jag började storgråta och ville bara ha han här just nu även fast jag är arg på honom. Men så tänkte jag efter.. jag är ingen jävla leksak som Justin ska få leka med! Fan heller.. Jag började koka och tänkte på dom andra gångerna jag blivit sviken. Jag öpnnade sen munnen och började skrika åt honom
- JUSTIN, JAG ÄR FAN INGEN JÄVLA LEKSAK SOM DU KAN HÅLLA PÅ MED? JAG TRODDE DU FATTADE DET.. MEN NEJ, TYDLIGEN INTE. Justin... Jag litade på dig.. Skrek jag fast det sista sa jag väldigt tyst. Jag kanske överdrev för en kyss men jag fattar att Justin bara leker med mig. Justin skulle precis säga något men jag la på och stängde av mobilen. Jag drog av mig kläderna och la mig i sängen. Jag somnade nästan direkt.


Dagarna gick och jag hade fortfarande inte snackat med honom. Jag kunde bara inte.. Jag var mycket oftare med Joanna nu för tiden och vi hade det alltid jätte kul. Jag hade även börjat umgås lite med en ny kille i klassen. Han var super snäll och han såg rätt bra ut. Kevin heter han. Jag drog på mig skorna och gick ut på utsidan. Håret blåste runt och det var snart jul. Justin skulle komma hem idag och egentligen skulle vi fira jul tillsammans men så blir det inte. Jag fick lite snö i skon och kollade mig runt. Justin bode en bit ifrån mig så jag var inte så orolig för att träffa på honom. Jag hoppade på bussen och åkte mot affären. Jag gick in och köpte det mamma bad mig köpa, ägg och mjöl, och köpte även choklad till mig själv. Jag gick ut igen och gick mot en bänk. Jag puttade bort lite snö och satte mig sedan. Jag såg några barn springa runt och kasta snöbollar. Dom såg ut att ha så kul! Livet var så mycket lätare när man var liten. Plötsligt så hörde jag några skrika. Ja blev lite orolig och kollade mig omkring. Tänk om det hände något. Jag sprang runt och kollade och hörde det starkare. Precis när jag skulle gå runt hörnet gick jag in i någon. Jag skakade på huvudet och kollade ner.
- Förlåt! Mummlade jag och kollade sen upp. När jag såg vem det var så kunde jag inte hålla mig av glädje. Jag skuttade upp och log.
- Hej.. Det var inte menningen. Sa Justin med sin sexiga hesa röst. Jag ville bara börja gråta av att röra honom, höra honom och över huvudtaget se han. Jag såg att det kom några skrikande fans bakom Justin men Kenny putade bort dom lite.
- Oj.. Det var ett tag sen.. Mummlade jag och kollade bort. Han log och kollade mig rakt in i ögonen. Ja ville bara hoppa på honom, just nu..
- Vart ska du då? Fick han fram tillslut.
- Jag var i affären för att köpa lite saker till mamma.. Själv då?
- Jaduvet, köpa lite godis och sånt. Flinade han och jag blev hellt varm i hela kroppen. Vill du kanske ses ikväll? Sa han tilslut och kollade bort. Jag hoppade upp i hans famn och han kramade om mig.
- Jag har saknat dig så mycket.. Viskade jag och han krammade mig bara hårdare.
- Men vi ses vid dig vid 7 då? Log han och jag nickade. Han sa hejdå och började gå mot affären. Men jag stog bara kvar och glodde när han gick in. Jag stog där i kanske 10 minuter innan jag rättade till mig själv. Jag kollade mig omkring och började sen gå hemmåt. När jag gick in så ropade jag efter mamma och pappa, men ingen svarade. Ja gick ut i köket och såg att det låg en lapp där. Jag läste den och log för mig själv. " Hej Jolina! Vi drar ut ikväll och kommer hem sent, blir du rädd så får du åka till Joanna.. Vi har snackat med hennes föreldrar.. Puss!" jag la ner mobilen och satte mig i soffan. Jag sappade mellan kanalerna men hittade inget att se på så jag loggade istället in på twitter. Jag gick in på Justin's twitter och såg att han hade skrivit något. " I'm going to meet a friend tonight.. Love you guy's" när jag såg att han skrev vän röck det till lite. Jag ville vara mer en hans vän. Jag tvekade lite och la ner datan. Och tillslut somnade jag..

Hej igen! Vad tycker ni? Ska hon ge honom en chans? Men måste gå nu, kanske lägger upp mer ikväll.. Puss♥

Postat av: Shawtyymane

han ska få kämpa för henne!

2010-12-16 @ 20:02:33
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Supeeeer bra som vanligt!!!:D

2010-12-16 @ 20:16:03
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! ♥ Hm... han får bevisa hur mycket han älskar henne, för han kan inte gå runt och va otrogen 24/7 ! :O

Men jag tänker även fråga, kan vi dra ner på dramat? Älskar lyckliga scener... och ledsamma gör mig lite nere :/

2010-12-16 @ 20:40:43
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

ASSO GAAAAH! JÄVLA JASMINE BITCHEGAS!men ärligt att justin inte kan bara säga nej till Jasmine OMG -.-

Such a boy -.-

om jag var henne skulle jag faktis inte ge honom en chans till utom vara vänner en tid tills allt löser sig mellan dem,för jag skulle känna mig som en leksak så som Justin har gjort..

2010-12-16 @ 20:42:35
Postat av: Anonym

justin ska få kämpa för att få henne tillbaka.

det lär ju skrivas en till idag?:D

2010-12-16 @ 21:04:52
Postat av: frida

skit bra!!:) aa hon ska ge han en chans till!:)

2010-12-16 @ 21:09:47
Postat av: Anonym

omg sååå bra, mer nu :D

2010-12-16 @ 21:39:25
Postat av: Anonym

assså han måste kämpa för att få tillbaka jolina !!!



omg jag älskar när det blir drama !!



kan inte typ jolina och den nya kille kevin kyssas så ser justin de så blir det lite pay-back eftersom det är alltid hans och jasmine som brukar kyssas ! så nu får jolina såra honom lite eftersom det är alltid jolina som blir sårad :D!!!!!!!!!!!



ah men jag älskaaaaaaar den här blogggen !!! <3333

2010-12-16 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: