a Bieber dream, Chapter 4

Jag gick upp till mitt rum och gick in på twitter och skrev " I will never sleep in my mom's bed with my boyfriend" . Men den här gången tvekade jag lite, tänk om Justin fattade vad jag menade och trodde att jag menade han? Att jag trodde att vi var till sammans? Men jag skickade det endå. Vad ska hända? Jag var väldigt trött trots att klockan inte ens var 9 och det var lördag imorgon. Jag la mig i sängen och allt blev svart.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolina på stranden.



Jolina när hon skulle bada.


Heta Justin på stranden.


Sara Jolina m. Tröjan " i love my boryfriend" (håret är lite mörkt men föreställ er det ljusare)

Jag vaknade av atta mobilen ringde. Det var Justin som ringde, vad ville han nu?
- Hej det är Jolina?
- Hej det är Justin, är du vaken?
vilken dum fråga igentligen, jag låg ju och prata med honom?
- Ja! Nu är jag det..
- Oj förlåt! Väkte jag dig?
- Nej.. Elr jo, men det är lungt. Vad var det?
- Jo, jag ska till Bahamas och ha lite konserter och jag åker på måndag och är borta i en månad och..
Mer han jag inte höra, skulle han åka bort nu? Precis när vi träffats? Jag hörde inte riktigt det sista han sa för jag var för inne i mina egna tankar. Men det var antagligen inget viktigt..
- Jaha, vad tråkigt.. Sa jag och försökte att inte låta ledsen.
- Ja, det tycker jag med. Men jag vill göra det för fansen! Men jag undrade om du ville träffas lite nu innan jag åkte?  Om du ville följa med mig till stranden idag?
- Jo, visst. Det låter kul!
- Okej , vad bra! Då hämtar jag dig om ca 20 minuter.
20 MINUTER?! sa han det, jag hade ju inte ens gått upp ur sängen än. Nu var det bråttom.
- Ja, gör så! Sa jag och la på direkt efter. Nu var jag tvungen att skynda mig! Jag hoppade upp ur sängen för att rota fram något snyggt att ha på mig. Det fick bli ett par 'jeansshorts' och ett vitt linne där det står ' I love my boyfriend'. Jag kände att det passade idag. Under satte jag på mig en ljusblå bikini ifall att vi skulle bada. Jag satte på mig lite vattentätt smink och någon plingade på dörren. Det var Justin, han var redan här. Hej Justin, jag blev precis klar. Justin stog och glodde på mig men sen flyttade han ner blicken till min tröja.
-Vem är din pojkvän? Sa Justin malligt.
-Inte du iaf! Sa jag och försökte låta ointresserad av honom. Men det var jag. Så det var svårt att dölja det.
- Haha, det vet jag att det är.. Kom nu! Sa han och drog med mig in i bilen. Det var fortfarande svårt att prata med honom när han körde. Han var för insatt i körandet. Men när vi väll var framme så kom vi till en jätte fin strand där det bara fanns lite mänsikor här och där.
- Kom! Sa Justin och drog ut mig ur bilen. Vi gick ner till stranden och la ner våra saker.
- Vill du ha något, jag tänkte gå till kiosken?
- Haha, nej.. det är lungt.
- Okej. Sa Justin och gick. Jag märkte att det tog väldigt lång tid för honom att gå till kiosken som bara låg runt kullen. Jag ställde mig upp för att gå och kolla vart han var. När jag väl kom till kiosken så märkte jag att han stog och snackade med 2 tjejer.  Jag såg hur han flirtade med dom, så det var det han höll på med?
- Kommer du eller? Sa jag och tog tag i Justin. Sen märkte jag hur ena tjejen kolla på mig.
- Mm.. Sa Justin och gick med mig. Så fort vi kom ut på utsidan av kiosken suckade jag och sa:
- Varför tog det sån tid?
- Förlåt, men dom var mina fans! Sa Justin i en högre ton.
- Jaja.. Grubblade jag och gick iväg lite snabbare än vad han gick. Ni båda väl var vid stranden igen så suckade Justin.
- Var inte sur för att jag snackade med mina fans?
- Jag är inte det! Sa jag bestämt och ställde mig upp.
- Vart ska du? Sa Justin oroligt.
- Bada! Ska du med?
- Jaja, okej!  Jag ställde mig upp för att ta av mig kläderna, vilken tur att jag redan hade på mig bikini under. När jag stog där så märkte jag hur Justin bara stog och glodde. Vad skulle jag säga?
- Sist en i är en rutten fisk! Sa jag och hoppade i vattnet. Det var igentligen iskallt, men jag orkade inte bry mig just nu.
- Haha, du vann! Skrek Justin lite längre bak.
- Men kom då? Skrek jag och innan jag han blinka så hoppade han på mig.
- Nej! Det där är fusk! Skrek jag.
- Nej? Varför då?
- För.. att! Bara för att!
- Haha, du är så gullig! Och innan jag hann svara så kände jag hur Justin tryckte ner mig i vattnet. Jag märkte sen hur han sprang upp på stranden.
- Vänta!
- Men kom då? Sa Justin surt. Vad hade hänt? Varför sprang han bara upp och blev sur? Jag sprang upp och frågade vad som hade hänt. Han nickade bara åt höger och där stog det massa paparazzi's. Jag märkte hur dom gick närmare oss och alla frågade hela tiden "vem är hon?" "är hon din flickvän?" och sådana frågor. Jag tyckte lite synd om Justin, Han måste känna mycket press. Justin tog tag i min hand och drog i väg mig ner i vattnet igen * Skit i dom* Viskade Justin i mitt öra och jag rös. Jag älskade när han gjorde så. Plötsligt sken Justin upp som en sol..
________________________________________________________________________________
Blev lite kort (a' Mer han jag inte för ska sova nu


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: