IS SHE THE ONE|CHAPTER 7|I Love You Too❤

"Hej Sydney", Sa Selena med ett påklistrat leende.
"Hej Selena", Mummlade jag och log lite snett. Hon kramade om mig och vände sig sen emot Justin.
"Jag har saknat dig såå", Sa hon snabbt och la sin hand runt hans axel för att sedan kyssa honom.
Jag och Justin hade tidigare haft en disskution om att hon skulle bo på vårt rum. Jag hade sagt ett hårt nej, men han lyckades övertala mig. Och att Justin hade tjej? Det visste jag inte.
Antar att jag missat det eftersom det tydligen stått i alla tidningar.
"Vart ska vi gå?", Sa Selena med en pipig röst. "Du ska väll med?" Fortsatte hon och kollade på mig.
Jag nickade och hon log återigen. "Bra! När ska ni börja spela in musikvideo?" Selena kollade på Justin som kollade upp på henne. "Klockan 4, om två timmar!", Sa Justin och Selena nickade. "Vi måste gå nu!" Avbröt jag. Kenny nickade. "Tjejen har rätt, någon kan upptäcka oss!" Fortsatte Kenny.
"Okej!" Utbrast Selena och tog Justins hand. Jag himlade med ögonen och gick bredvid Kenny. Selena och Justin gick lite längre fram och skrattade.
"Så.. Vad hände mellan dig och Justin inatt då?" Han gav mig en blink ochjag mötte snabbt hans blick.
"Va?", Sa jag snabbt.
"Ja, tror du inte jag hörde er? Ni använde kondom va? Jag menar, jag vill inte ha massa mini biebers jag måste passa" Jag kollade förskräckt på Kenny och bet mig löst i läppen.
"Jag vet inte vad du hörde, men det var inte vi" Mina kinder färgades snabbt röda och jag kliade mig lite i nacken och kollade ner i golvet. "Jaså? Säker på det?", Svarade Kenny. Vi kom ut ur den stora byggnaden och stog nu utanför hotellet. Kenny fick hålla borta några paparazzis medans vi snabbt satte oss i bilen. Kenny och jag satte oss längst bak, och Justin och Selena framför. Självklart.
"Kenny.. Jag vet inte vad du tror, eller jo det vet jag, du tror att vi hade det, men det hade vi inte", Sa jag snabbt och Justin kollade snabbt bak. "Vadå?", Mummlade han.
Kenny brast ut i ett skratt samtidigt som han skakade på huvudet. "Nej, jag driver bara med din kompis här!"
Jag andades ut och Justin skrattade. "Jaha, okej", Sa han och vände sig framåt igen.
"Fan dig Kenny" Kenny flinade emot mig och jag skakade surt på huvudet. Bilen stannade sen utanför en park.
"Här ska ni av" Sa Kenny och log. "Men jag hämtar er om 30 minuter, sen ska vi spela in!" Justin nickade och drog med mig och Selena ut med ett leende. Han tog Selenas hand och började gå.
Jag suckade tyst och gick någon meter bakom. Det blixtrade till och paparazziarna hade följt efter bilen. Justin suckade och vände sig mot mig.
"Här" Han räckte fram sin hand och jag tog den motvilligt.
Justin och Selena började prata om deras små minnen tillsammans. Jag försökte hänga med, utan resultat. Jag tog upp min mobil och skickade iväg ett sms till April.
"Vad skriver du?" Sa Selena och Justin kollade mot min mobil. Och nu bryr dom sig om att jag finns.
Who cares?
-
Jag skrattade lite och kollade mot Sydney som spelade in. Just nu var det bara hon och hennes pappa som flyttade med henne hit.
"Vad söt hon är!", Sa Selena. Jag kollade mot henne och log.
Jag kollade bort mot Sydney igen som nu 'bråkade' med sin 'pappa'.
"Tycker du med, eller hur?" Jag bet tag i min läpp utan att möta Selenas blick. Jag kliade mig lätt på axeln och ryckte på axlarna.
"Men kom igen Justin, jag ser ju det på dig. Det är ju inte så att jag kommer flippa på dig bara för att du tycker någon är söt?" Jag kollade mot Selena.
"Jag antar det" Selena log och tog min hand. Hon lutade sitt huvud mot min axel. "Jag älskar dig Justin"
Jag kollade ner på mina händer och bet tag i min läpp. Jag kollade ner på Selenas läppar. Utan att svara henne så kysset jag henne snabbt på läpparn och log.
"Älskar dig med!" Pressade jag sen fram.

KOMMENTERA! ÄR VÄRSTA SKRIVSUGEN! COME ON! ♥
//Ida
BESÖK ÄVEN - http://fannysnoveller.blogg.se/, JÄTTE BRA NOVELLER! LÄSDEN FÖR MIN SKULL♥


Postat av: Johanna

GRYMT :D

2011-08-14 @ 18:24:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elin

skit bra :D

2011-08-14 @ 18:26:10
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: sofia

as bra! :D

2011-08-14 @ 18:37:18
Postat av: V

Grymt bra!!! :D

2011-08-14 @ 18:45:03
Postat av: cathrine

gryyyyym jag vill ha meeer! idag kanske? :D

2011-08-14 @ 19:22:37
URL: http://cattenz.blogg.se/
Postat av: caroline

FAN VAD GRYM! MEEER!

2011-08-14 @ 19:34:46
URL: http://carroswag.blogg.se/
Postat av: caroline

FAN VAD GRYM! MEEER!

2011-08-14 @ 19:34:49
URL: http://carroswag.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra men jag fattar inte hade dom sex eller inte assa i bland kan du skriva så man inte fattar :)

2011-08-14 @ 19:35:15
Postat av: becca :)

skitbra, mer :)

2011-08-14 @ 19:40:41
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

as braaa kommer det mer idag??? :)

2011-08-14 @ 19:42:11
Postat av: Johanna

As bra! diggar oxå bilden ;P

2011-08-14 @ 19:43:50
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: jennifer

jätte bra!!! bara så du vet så är du sjukt duktig på att fixa bilder!! iksom bilden till det här kapitelet ser så äta ut!! bara så du vet! MMMERRR

2011-08-14 @ 19:57:01
Postat av: Anonym

Grymtbra (:

2011-08-14 @ 19:57:14
Postat av: GabbiCoolingen

om du har skriv lust så skriv på då :D jag älskar novellen o klagar verkligen INTE på fler delar höhöhö

2011-08-14 @ 20:30:09
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

GRYMT SJUKT JÄTTE AS BRA!

OMG :DDDDDDDDDDDDDDDD.

WIIEIEIEIEIIE :D.

SKRIV MER IKVÄLL ? :D <3.

2011-08-14 @ 21:33:31
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Jasmine

So.. F*cking.. Awesome! :]

2011-08-14 @ 21:52:20
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: