IS SHE THE ONE|CHAPTER 8|WHERE IS SHE?❤

"Hur blev du och Justin tillsammans då?", Undrade jag och kollade mot Selena. Hon log.
"Det började med att vi blev vänner. Sen så bildades känslor helt enkelt!" Hon kollade upp på mig och ryckte på axlarna.
Jag nickade med ett snett leende.
"Gillar du Justin?" Jag kollade snabbt upp på Selena och började skratta.
"Ha? Nej, bara som vänner!", Sa jag snabbt och hon nickade. "Ibland.. Så känns det som om jag inte vet vart jag har han" Mummlade hon. "Som att han inte gillar mig pådet sättet längre, han har lixom svårt att säga att han älskar mig. Att han inte alltid finns där!" Jag kollade stort på Selena samtidigt som jag skakade. "Han gillar dig, jag ser hur han kollar på dig!", Sa jag och hon började skratta.
"Och jag ser hur han kollar på dig!"
Selena ställde sig upp och jag suckade. "Sluta, det är inget mellan oss! Han älskar dig, jag lovar" Svarade jag och hon log. Jag kollade upp på henne med ett svagt leende.
"Säker?" Undrade Selena. Jag nickade och ställde mig sen upp. Jag gav henne en kram och backade sen undan. "Helt säker", Sa jag. "Du är super" Besvarade Selena. Plötsligt hördes höga snarkningar och vi började båda skratta. "Så har han låtit hela natten, jag funderade på att lägga mig i badrummet" Skrattade jag.
"Ja, han låter alltid så. Men Justin är Justin, vill ju inte väcka han. Han jobbar så mycket!", Mummlade Selena. Vi vände våra blickar till Justin som låg i underkläder. Han låg på rygg och hade huvudet nertryckt i kudden. Klockan var halv 1 på natten, inte konstigt att han sov.
"Och du ska sova bredvid!" Flinade jag.
"Ha-ha, eller hur!" Selena suckade och sträckte lite på sig.
"Aja, ska gå och lägga mig nu. Sov så gott, du går också och lägger dig va?" Undrade Selena och jag nickade.
"Ska bara gå ner till kiosken en bit bort och köper en cola snabbt, behöver lite frisk luft också!", Sa jag och hon log. "Okej, är det inte läskigt? Det är ju värsta maffia gängen ute nu. Plus, du har väl ingen livvakt?" Jag skakade på huvudet.
"Jag klarar mig, så stor är jag inte" Hon skrattade och gav mig en sista kram. Jag gick sen ut till hallen och tog på mig mina stövlar. Jag gick ner till lobbyn och ut på gatan och mötte det kalla regnet.
Jag sträckte på mig och vände mig mot Selena. Hon såg så.. fin ut.
Jag log för mig själv och satte mig upp i sängen. Jag gick bort till min väska och drog på mig en tröja och ett par vita shorts.
Jag gick sen bort till Sydneys rum. "Är du vaken?" Mummlade jag och öppnade dörren.
Men där var hon inte, det var lika bäddat som det brukar vara. Hon var säkert nere i lobbyn och åt frukost. Jag vände mig emot Selena som fortfarande sov.
Jag ville inte väcka henne så gick istället ner till lobbyn. Jag kollade runt efter Sydney - utan reslutat. Jag ringde Kenny och han svarade snabbt. "Är du med Sydney?" Sa jag såfort han svarat. "Öh, nej. Hon är säkert och äter frukost!" Mummlade han.
"Nej, har kollat redan.. Men jag hittar henne, hejdå!" Jag la på luren och hjäspade lite för att sedan ringa Sydneys telefon. Efter tre toner så svarade hon. "SYDNEY, vart är du?!" Utbrast jag. Men jag fick inget svar.

Kortkortkortkort, men var tvungen att avsluta där kände jag. PUSS♥

Postat av: RT

http://bieberlove.devote.se/



Snälla kan du inte länka hennes blogg? Hon vill ha mer läsare & mer kommentarer? hon skriver skit bra och hon har bara skrivit 3 kap. Så man hinner med och den är hur bra som HELST :D

2011-08-14 @ 22:08:47
Postat av: jennifer

jäättee bbrraa!! mmmeeerrr

2011-08-14 @ 22:09:48
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-08-14 @ 22:16:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Felizia

Meeer!!! :D

2011-08-14 @ 22:28:08
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: sara

GRYMT BRAAAAAAAAAAAAAAAA MEER TACK :D <3

2011-08-14 @ 22:30:24
Postat av: Astrid (:

Så jävla epic!

2011-08-14 @ 22:32:16
Postat av: mirre

looove it, meeer

Postat av: Gabbi

ooo undrar vad som hänt :o :D

2011-08-14 @ 22:35:00
Postat av: sofia

OMG så sjukt bra skrivet! Mer mer mer !

2011-08-14 @ 22:55:28
Postat av: josefine

Snälla ett till sista kapitel ikväll :D grymt!!

2011-08-14 @ 23:15:26
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2011-08-14 @ 23:57:53
Postat av: Mathilda

Sjukt bra! MER!? :D

2011-08-15 @ 00:28:45
URL: http://mathildasliv.blogg.se/
Postat av: Josefin

OMGASH MEEEEEEEEEEEEER!

2011-08-15 @ 02:03:03
URL: http://josefinlife.blogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

sluta vad du var elak nu.

jag vill ju ha mer :(.

du kan inte bara sluta då :(.

bästa bloggen fan! :D <3.

2011-08-15 @ 02:03:28
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: elin

jättebra :D

2011-08-15 @ 02:32:22
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: elin

Älskar din blogg och novellen :) Gör du bara länkbyten med novellbloggar/kändisbloggar? eller kan du göra med min vardsgsblogg om mitt liv? :) svara gärna så fort som möjligt så ixar jag en länk till dej :)

2011-08-15 @ 12:56:12
URL: http://jamaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: