Chapter 29 - Papparatsis

"Justin! Hur går det med dig och tjejen?!"
"Summer är Justin är bra pojkvän?"
"Har ni gjort slut? Är det därför Justin har varit så borta på sista tiden?"

Papparatsisarnas kameror gav ifrån sig ett klickande var gång de tog en bild. Deras frågor var från vänster till höger om min och Justins sida. Justin höll mig hårt i handen, inte för att jag precis ville det. Men ändå kunde jag inte låta bli att le då och då av kännslan.
Jag kunde se hur Justin blev irriterad av alla frågor. För den dära sista frågan om vi hade gjort slut hade de nästan rätt i. Inte för att vi var tillsammans på riktigt, har aldrig varit det och kommer aldrig vara det heller. Jag sukace och förbannade mig själv när jag släppte Justins hand och stannade. Papparatsisarna blev genast nyfikna och stannade de med.
"Okej, jag och Justin är tillsammans och har alltid varit det! Så kan ni snälla sluta hålla på?! Justin är en person som alla andra! Han och kännslor, så sluta snoka i hans privatliv! Jag älskar Justin och det är så det är! Så snälla, sluta följa oss och göra något nyttigt mer ert liv!"
Jag tog tag i Justins hand igen, och gick emot bilen.
"Tack!" sa Justin och kollade på mig. "För vad?" frågade jag och kollade ner på den ny asfalterade vägen framför mina fötter. "För det du sa till papparatsisarna, jag täl dem inte!"
Vi kom fram till bilen, de korkade papparatsisarna kom tillbaka igen. För att inte ställa till det för Justin log jag stort mot honom. Vi gick till vars en sida av bilen och satte oss.
Selena Gomez And Justin Bieber In Shopping Center At La Xohr Shopping


Scooter var glad att jag verkade glad igen. Summer försökte att vara normal mot mig, men jag såg hur hon tvekade var gång jag var nära henne. Jag vet inte varför, jag har ingen aning om varför. Men jag vill så gärna ta reda på det.
Jag drog upp mig nya röda iPhone ur jeansfickan var att ringa Usher. Usher var med på min överraskning till Summer. Den överraskningen som skulle få henne att bli min igen.
"Justin!" Ushers röst hördes och jag återgick till att prata istället för att bara tänka.


Min andra del här! Hoppas ni gillar't!
Jag skulle egentligen ha skrivit en igår, men jag var på jägers med några kompisar! ;)
Desto fler kommentarer, desto snabbare kommer nästa del! KRAM NELLY ♥

Postat av: Matilda

Awesome! <3

2011-12-17 @ 19:49:01
URL: http://thepoint.devote.se
Postat av: ellen

BAJS BRA!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-17 @ 19:54:56
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/
Postat av: A

Ja, vad finns det att kommentera? Den var sjukt kort :(

2011-12-17 @ 20:11:03
Postat av: Tyra

meer, jätte bra

2011-12-17 @ 21:21:54
Postat av: M

Asbra!

2011-12-18 @ 10:57:13
Postat av: C.

Super! :D

2011-12-18 @ 16:09:37
URL: http://callas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: