Chapter 31 - I cant stand this anymore!

"So get out, get out, get out of my head!
And fall in my arms instead.
I don't, I don't, don't know what it is
But i need that one thing
And you've got that one thing!"
Justin lutade sig bak från mitt öra och kollade på mig med en blänkade blick. Jag log åt de orden som han hade sagt - nej han hade sjungit dem - åt mig. Justin log sitt bländande leende mot mig innan han tog tag i min hand. "Jag klarar inte av att inte kunna hålla din hand när jag vill, att inte kunna kyssa dina läppar när jag vill, att inte kunna krama dig. Så snälla Summer, snälla förlåt mig för allt jag har gjort!" han kollade på mig med ärliga och kärleksfulla ögon. Jag kände fjärilarna i magen och hur min hjärna höll på att gå i bakslag av alla tankar.
Jag tog ett djupt andetag och bestämmde mig för att inte tänka så mycket utan bara göra det första som kommer till mig.
Jag klarar inte detta mer.." började jag. Jag såg hur Justins leende bleknade och hur hans grepp om mig mjuknade. "Inte på det viset, jag klarar inte att inte kunna göra så här mot dig!" sa jag och lutade mig fram för att kyssa han mjukt. Efter ett par sekunder lutade jag min panna mot hans. "Jag älskar dig Justin!" sa jag ärligt och kände hur allt stämde igen. Allt var på plats.
Justin kollade rakt in i mina ögon och log stort mot mig. "Hur kan du, Summer, gör mig så oförklarligt lycklig?!" frågade han mig.
Hand i hand gick jag och Justin ner till resturangens middag. Både Justin och jag var för trötta för att tänka på alla paparatsis och fans just nu.
"Damerna först!" sa Justin med en handrörelse som betydde att jag skulle gå in i hissen först. Jag fnissade och gick in. Justin klickade på den våningsknappen där maten fanns innan han tryckte upp mig mot hissväggen. Ett skratt slank ur mig innan jag kände Justins läppar mot mina igen.

Är det någon mer än jag som har jullov nu?! :D
Kommentera ♥
Puss Nelly!

Postat av: sara

JAG HAR!!!!!!!!!!älskar din novell;)

2011-12-21 @ 15:29:28
Postat av: linda

Jag älskar verkligen dettta kapitlet!

och japp, jag fick jullov igår :D

2011-12-21 @ 16:09:02
Postat av: Jossan

Hej!!!



Skulle ngn av er kunna göra en design till mig? Jag skulle bli så himla tacksam! Om ingen av er kan kanske ni känner ngn som gör d gratis? Men iaf så skulle d vara väldigt roligt om ngn av er kunde d kramar från mig Jossan!

2011-12-21 @ 16:15:10
URL: http://jdbdreamer.blogg.se/
Postat av: ellen

Japp jag har jullov!! MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-21 @ 19:32:08
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Cherry ♥

Omg, jättebra skrivet :D ♥♥

Japp, haha, jag går inte ens i en skola , hehe ;)) ♥

2011-12-22 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: