Chapter 38 - Youre a child Bieber!

Det kanske är för att jag inte har sovit något på länge, men jag måste få prata med Summer. jag måste få höra sanningen av henne också öga mot öga.
Jag skrev en lapp till mamma och la den på bordet. Vi var hemma nu förstår ni. Men bara i en vecka eller så. Jag tog sedan mina bilnycklar och min iPhone, jag ringde till flygplatsen och bokade första bästa plan till Summer.
*
Jag försökte komma på var hon bodde, efter ett litet tag såg jag huset framför mig. Jag suckade lite innan jag parkerade en liten bit bort, så hon inte skulle se att jag kom. Om hon nu var hemma! Jag tvekade lite innan jag knackade på, tänk så var hon faktiskt gravis och hade en stor mage och allt? Jag skulle precis sticka igen, för feg för att se sanningen med mina egna ögon. Då hon öppnade. Det var som en våg kom över mig, hon såg trött ut. Hennes annars glada ögon såg trötta och utmattade ut, hennes hår var uooe i en toffs. Ja, hon såg helt förstörd ut.
"Justin?! Vad gör du här?" frågade han chockat. Jag svalde och tänkte gång på gång "detta var en dålig idé, detta var en dålig idé!"
"Jag.. erm.." jag fick inte fram något. Jag bara stod här som en fåne.
"Jag.. erm.." Justin kollade sig oroligt omkring. Jag suckade och tog tag i hans arm och drog in honom. "Du störde mig.." mumlade jag och tänkte på gravidationstesten som la på toan. Nu när jag äntligen var ensam hemmá tänker jag ta ett till test. Det kunde ju ha fel först gången, eller hur?
"Förlåt... jag ville bara prata." sa han och harklade sig. Jag fortsatte bara att gå till badrummet. Jag hörde hur Justin följde efter mig.
Jag tänker inte säga att jag inte bryr mig om att Justin är här, för det gör jag. Jag vet inte om det är på ett bra vis eller på ett dåligt. Men det känns inte helt okej. Jag ställde mig med ryggen mot badrumsdörren. "Om du ursäktar mig ska jag slutföra det jag gjorde innan du kom!" Justin skrattade till. Jag kollade undrande på honom. Han kollade ner på marken. "Det hördes precis som du skulle slutföra ja.. du vet att bajsa!" han skrattade igen och jag himlade med ögonen. Men jag kunde inte undgå att ett litet leende smög sig in på mina läppar. "Barnslig du är!" sa jag och stängde dörren efter mig. Jag gjorde som man skulle göra när man skulle ta testet, kissade på pinnen. Det låter rätt kul, men är inte alls så kul att göra. När jag var klar skulle man vänta i tre minuter. då öppnade jag dörren och gick ut till Justin igen.
"Kan man få reda på vad du gjorde? Alltså, jag vill ju inte veta om du.. ja du vet! Men om det var något annat, tell me!" sa han och kollade rakt in i  mina ögon.

Jag vet, dåligt uselt och kort. ingen dålig del alls alltså! :(
i alla fall, om här finns några one direction fans, checka in min nystartade 1D novell! myloveforonedirection.blogg.se bara klicka där HÄÄR eller kanske HÄÄR ! ;)
Förlåt igen för dålig del! Men som sagt, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!
Nelly. ♥

Postat av: sara

Ska du säga DEN ÄR SKITBRA SOM ALLA ANDRA DELAR

(DAMP) hehe men jättebra;)

2011-12-28 @ 19:48:02
Postat av: Anonym

Nej,vaa står deet?? MERA

2011-12-28 @ 21:15:27
Postat av: Linda

Helt perfekt, man bara måste ha meer!

2011-12-28 @ 21:51:29
Postat av: Lisa

Jättebra :)

2011-12-28 @ 22:27:25
Postat av: Felizia

NÄ! ASROLIGT! :D och bra! :D

2011-12-28 @ 22:38:16
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Mathilda

as bra :D meeeeeeeeeeeeer

2011-12-29 @ 00:20:51
Postat av: Olivia

Hej!

Jag hade tänkt att försöka mig på en novellblogg om bieber. Dock kan jag inte göra en design själv..jag tycker att din är cool. Skulle du kanske vilja hjälpa mig antingen om du vill göra det eller om du vet någon. :)

2012-01-04 @ 16:28:03
URL: http://anotherbiebernovel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: