The chosen is you, Chapter 31.

- Bry dig inte, du ska bara veta vad det är. Sa han och la armarna runt mig bakifrån.

- Jo, det blir ju ltie svårt med ögonbindeln. Skrattade jag och jag kände hur han tog av den. Jag öppnade ögonen och det var folk överallt. Vi stod längst upp på Avenyn och det var fult med paparaiz, fans och gud vet inte vad! Det var helt otroligt. Var detta för mig?

- Sara. Vänd dig om. Skrek en söt tjej och jag log lite. Jag vände mig om och blev hellt stel. Nej. Detta får inte vara sant. Jag skakade nästan, detta var helt otroligt.


En luftballong..

- Justin.. Detta är för mycket.. Och alla människor, vad gör dom här? Sa jag och log stort samtidigt som jag kände tårarna rinna ner för kinderna. Han log mot mig och kramade om mig.

- Allt för dig, och ja, ryckterna har ju spridit sig.

- Justin.. Jag har inga ord.. Snyftade jag fram och han log ett snett leende.

- Och du, ta det lungt. Dom vet inte något om oss. Viskade han och tog min hand.

- O.. Okej.. Sa jag och han drog med mig till luftballongen.
Vi steg på och jag hade inga ord hur det var. I vanliga fall hade jag hoppat runt av glädje. Men nu är det av världens finaste kille jag får det ifrån, det går helt enkelt inte att förklara.

- ÄR NI REDO? Skrek Justin och alla hoppade runt och skrek ja.

- 10,9,8,7,6,5,4,3 ...2..1..0! Skrek Justin och alla fansen.

En kille som också var med satte på elden och vi började långsamt lyfta. Det var väldigt stort och det låg en picnikkorg och lite stolar. Jag vände mig mot mannen som körde och det var till min förvåning, Kenny.

- Kenny? Kör du luftballong? Utbrast jag och både han och Justin skrattade. När jag hörde Justins skratt blev jag helt varm. Hans skratt var underbart.

- Det är inte så svårt, han har lärt sig. Log Justin.
Jag nickade och jag såg nu att vi var väldigt högt upp. Men man kunde fortfarande se oss så jag märkte hur Justin höll sig på avstånd. När vi sen kommit tillräckligt långt upp så tog jag tag om hans kinder och kysste han mjukt. Han besvarade kyssen och jag kunde märka hur glad han blev. Sist så hade jag backat undan, men nú kysste jag honom. Han kysste inte mig. Kyssen gick över till hångel och våra tungor lekte smått. Han tog tag om min midja och drog mig hårt intill honom. Jag la sen mitt huvud på hans axel och kollade ner. Vi var så högt upp. Det var så vackert.

- Föressten, vi landar om ca 20 minuter. Log Justin och jag nickade.

- Justin.. Förlåt att jag stack när du berättade om dig och Selena, det..

- Shh, det är nuet vi ska tänka på. Inte dåtiden. Log han och jag ville bara sprängas av glädje. Han fick en alltid så så bra humör, vad han än gjorde. Okej, inte allt. Men nästan.

- Justin.. Duvet att jag älskar dig? Sa jag och log snett.

- Det vet jag, vet du att jag älskar dig? Sa han och kysste mig lite lätt på halsen. Han gick uppåt och kysste min kind, min näsa, min panna och sen min mun. Jag skrattade lite och nickade.

- Det vet jag..

- Bra.. Log han och jag kunde inte hålla mig för skratt. Han var så söt..

- Väldigt bra! Flinade jag på Svenska och han stannade upp och kollade på mig.

- Va?

- Ja, det är ju jätte bra, bra att vi älskar varandra? Sa jag ännu en gång på svenska och han såg ut som ett frågetecken. Jag skulle retas lite med honom.

- Je t'aime. Sa han och log. Jag gav han en fånig min och han skrattade.

- Jag älskar dig också! Sa jag på svenska.

- Va? Hur visste du vad det betyde? Går inte du i Spanska? Sa han förvirrat.

- Haha, jag ska prata med tidningen så ska det stå " Justin Bieber tror att hans flickvän är efterbliven" på framsidan. skrattade jag.

- Såbra då! Att du är min flickvän. Log han och jag kände hur jag blev rosig om kinderna.

Vi satt sen bara och pratade om allt möjligt och det kändes som den första gången vi hade en liten 'dejt'. Han var verkligen underbar, han var helt enkelt min andra halva.

KOMMENTERA NU! HAR 32 KLART! NÄR JAG FÅR 20 KOMMENTARER SÅ FÅR NI NÄSTA!

Postat av: silje

MEEEEEEEEEER!!!:):)::)

2011-02-12 @ 14:48:51
Postat av: Anonym

MORE:D

2011-02-12 @ 15:56:12
Postat av: Anonym

mer:)skitbra btw

2011-02-12 @ 16:01:23
Postat av: Anonym

as bra

2011-02-12 @ 16:01:40
Postat av: Madde

Älskar! <3

2011-02-12 @ 16:05:59
URL: http://maddieg.blogg.se/
Postat av: josefine

Vad gullig han är :')

Meeeeeeeeer ffs! :D älskar! <3

2011-02-12 @ 16:14:56
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-12 @ 17:21:19
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra ! Skriv mer! Men hur kunde Justin veta att jag älskar dig betydde I love you ??

2011-02-12 @ 18:07:47
Postat av: Amanda

din novell e fett bra, skriv mer :DDDD

2011-02-12 @ 18:47:40
Postat av: Emma

Din blogg äger plz kolla in min har precis börjat blogga ;)

2011-02-12 @ 19:06:28
URL: http://jbstories.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer, älskar denna här novellen!

2011-02-12 @ 19:15:27
Postat av: diana

meeeer plizz!!!!

2011-02-12 @ 19:18:33
Postat av: Emppu

aaaw, vad bra! :)) Mera! :D

2011-02-12 @ 19:31:06
URL: http://emppus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeer :D<3

2011-02-12 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: