I'll never let you go, Chapter 4.

- Det är väldigt stort här, så man brukar väll inte känna igen alla? Men ja, jag är nyinflyttad.. Flinade jag.
- Jaha, vad kul, vad heter du då? Frågade han.
- Alicia, och du? Sa jag och alla nickade.
- Christian, Christian Beadles!
- Det är väldigt stort här, så man brukar väll inte känna igen alla? Men ja, jag är nyinflyttad.. Flinade jag.
- Jaha, vad kul, vad heter du då? Frågade han.
- Alicia, och du? Sa jag och alla nickade.
- Christian, Christian Beadles!

Lyssna samtidigt på lågt ljud.
Samtidigt på andra sidan i USA;
- Du kommer sälja platinium Justin! Redan 120.000 visningar på musikvideon till One Time och den kom upp söndags! Bra jobbat grabben! Sa Scooter och av mig en klapp på ryggen. Jag log lite och nickade.
- Seriöst? Jävligt coolt.. Mummlade jag och mamma hostade till.

- Justin, svär inte! Du vet vad jag sagt om det.. Sa mamma och jag nickade.
- Förlåt, när går flyget? Sa jag och vände mig mot Scooter.
- Om 2 timmar, har du packat alla dina saker? Sa han och jag nickade.
- Japp, allt..

- Bra! Då går vi mot flygplatsen, smsa Kenny att vi är framme i Atlanta klockan 7 ikväll! Sa han och jag nickade. Jag tog upp min mobil och knappade snabbt in ett sms. " Hey buddy, vi landar i ATL klockan 7 ikväll! Möter du oss eller? Haha.." Skrev jag och la sen ner den. Jag gick ut från hotellet med mamma och vi väntade in Scooter som skulle låsa dörren.

När han var klar så kom han fram till oss och vi åkte tillsammans ner till lobbyn. Tänk om han hade rätt, tänk om jag kommer sälja platinium?  Allt detta är så sjukt bara, jag har mer visningar på musikvideon till One Time än vad det bor i min hemstad, Stratford. Och vore det inte för Scooter, då hade jag inte varit här. Jag hade fortfarande fått leva i den lilla lägenheten jag och mamma hade.

Vi steg ut ur hissen och lämnade sen nycklarna i reseptionen. Vi vinkade sen in en taxi och började åka mot flygplatsen. När vi kom fram så var det faktiskt några tjejer som kom fram till mig.
- omg, är inte du Justin Bieber? Sa ena tjejen och jag nickade lite glatt.

- Haha jo, det är jag! Flinade jag och dom log stort.
- Du kommer bli stor! Sa en av tjejerna. Hon hade långt blont hår och klar blåa ögon.
- Haha tror du? Sa jag och hon nickade ivrigt.

- Ohja! Om jag gör, kan vi få ta en bild med dig? Log hon och jag nickade.
- Självklart! Sa jag. Jag tog en bild med alla tjejer som var där, men sen var vi tvugna att gå till gaten. Jag sa hejdå till tjejerna och vi gick sen iväg. Jag log för mig själv hela tiden, det där kan bli min vardag. Det är verkligen ett stort steg att ge upp mitt normala liv, men jag är redo.

Att vara kändis har även många fördelar, jag får göra det jag gillar, snygga tjejer och ja, mycket mer. Jag och min mamma slipper bo kvar i Stratford. Självklart har jag inget emot själv stället, men det var inte bra för oss att bo i den lägenheten vi bodde i. Jag suckade och la upp väskorna och gick sen snabbt igenom säkerhets kontrollen och hoppades på att ett pip inte skulle uppstå, men det gjorde det. Jag stannade upp och kvinnan som stod brevid rynkade pannan och kollade på mig.

- Ställ dig på sidan så tar jag dig snart! Sa hon lät mig stå där som ett fån som tjuvat någonting. Jag ställde mig där med ett suck och väntade på att mamma och Scooter skulle gå igenom. När dom båda kommit igenom utan att pipet uppståt så kom kvinnan fram till mig igen. Hon tog sin maskin och drog den upp och ner på min kropp. Tillslut så stannade hon längst ut på min arm, min klocka.

Hon nickade och sa att jag kunde gå. Jag besvarade henne med ett leende och tog sen ner min stora väska och samma sak med mamma och scooter. Vi gick igenom alla tunnlar för att tillslut komma fram till flyget. Jag granskade alla platser och försökte hitta våra platser, 79, 80, 81. Jag suckade glatt över att ha hittat våra platser. Vi satte oss ner, jag längst in vid fönstret, mamma brevid och Scooter yterst.

Jag gav min väska till Scooter som sen la upp den i bagage utrymmet ovanför oss. Han satte sig sen ner under tystnad. Flyget började åka efter 15 minuter. Jag drog upp min mobil ur den lilla fickan och loggade snabbt in på twitter.

- Du måste skaffa ny mobil! Skrattade Scooter och jag kollade menandes på honom.
- Det är väll inget fel på den? Jag har internet på den iaf? Flinade jag.
- Ja, och den har 20 sprickor och är igen tejpad med! Jag ska fixa en till dig, vad sägs som en blackberry? Log Scooter och jag skrattade.

- Ja, det vore underbart! Sa jag och han besvarade mig med ett leende. Han lutade sig tillbaka i sättet och slöt sina ögon. "På väg till Georgia, Atlanta! Ska bli kul att möta upp Christian och Caitlint! Måste även få upp killarna från Kanada, Ryan och Chaz?" Skrev jag och skrattade lite åt min dåliga humor. Jag la sen ner mobilen och slöt mina ögon. Alldeles strax somnade jag med.
Jag vet att det är tråkigt nu i början! Men det blir bättre sen, jag LOVAR! Ge den en chans bara! Puss Ida♥[ BTW; La in vad som hände i förra delen, många ville ha det så!]

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-27 @ 22:12:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: josefine

Väntar spänt på fortsättningen, mer!!

2011-03-28 @ 00:17:41
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER! :)

2011-03-28 @ 07:04:17
Postat av: fia

Jätte kul med Justins perspektiv! Meer :D

2011-03-28 @ 07:43:09
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-28 @ 15:01:02
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

Skit bra :-)

2011-03-28 @ 22:50:48
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: mat

mer forfan :) <3

2011-03-29 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: