My Favorite Girl, Chapter 13 - "Dear Melanie, how could i explain my love to you"



"Och du vet att du ser jävligt dum ut va?" Justin flinade lite och tog tag i min arm. Ännu en gång drog han mig intill sig och jag suckade. "Justin, vad vill du?" muttrade jag. "Du ser inte dum ut i alla fall. Bara så duvet så har vi kollat in er när ni solade, ni är riktigt heta" ännu en gång puttade jag undan Justin och han började skratta. "Amen synd att jag inte kan säga detsamma" jag flinade stolt efter att precis satt in en segerdissning. Justin började skratta lite och öppnade sen munnen för att säga något. "Sluta se så stolt ut. Kriget är igång"


"Ey, vad håller ni på med?" Ryan skrattade lite och Justin log ett brett leende. "Chillar!" Var Justins svar. Jag började skratta lite och han vände blicken emot mig. "Vad fnittrar du åt då?" sa Justin tortt men jag såg hur hans mungipor gick uppåt, igen, han kunde verkligen inte hålla sig för skratt.
"Nu är det du som ser dum ut" muttrade Justin och började skratta. Han tog sen tag i min arm och började simma tillbaka till land. När vi kom fram till dom andra så hade vi riktigt kul, även Caitlin och Caroline blev lite bättre vänner, som tur var..

Vi satt och pratade allihop tills de andra skulle bada för sista gången. Jag nekade och var den enda så alla andra reste sig upp och sprang ner i vattnet. Jag la mig ner på rygg, satte på mig solglasögonen, blundade och lät solens strålar värma mig kropp. Jag måste ha somnat eftersom jag väcktes av något som låg på mig som både var tungt och blött. När jag öppnade ögonen och tog av mina solglasögon så möttes jag av Justins ansikte där ett fett flin även satt. ''Justin! Gå av!'' Röt jag och försökte putta bort honom med mina händer men han rörde inte en fena utan fortsatte andas andfått i mitt ansikte. ''Melanie, mina kära'' Började han och reste sig sakta upp från att ha legat på mage på mig till att sitta på min mage så jag nästan tappade andan helt. ''hur ska jag förklara min kärlek till dig-'' fortsatte han. Han skulle precis säga något mer när jag till slut lyckades knuffa av honom från mig så han rullade ner på mage brevid mig, fast i sanden. Fort som fan reste jag mig upp och satte mig på hans rygg istället. ''Justin, min kära'' Började jag, precis som han. ''När ska du förstå, att du aldrig kommer kunna lyckas pranka mig'' sa jag frågandes. På något sätt lyckades han vända sig om så han låg på rygg och nu jag satt på honom. Han granskade min kropp upp och ner och bet sig i läppen. ''Hey, Bieber, sluta!'' Skrattade jag. Justin flinade lite och suckade glatt. ''Jag gillar vad jag ser ju''

"Fan vad härligt det var! Vi måste verkligen göra om detta!" Utbrast Ryan när vi satt i bilen. Vi hade vart tvugna att gå eftersom det slutade med massa fans. Rykterna spred sig snabbt. Men det var egentligen inte så farligt, det är tur att vi bara är i Stratford som är så litet. Hade det vart i LA däremot, då hade det vart mycket värre. "Ja, eller hur!" Instämmde Caroline. " Detta måste göras om" Sa Caitlin som satt mellan mig och Caroline. " Såklart vi ska!" Chaz hadde ett brett leende på läpparna medans han sa det och Justin började skratta. "Ja Chaz!" Muttrade Justin. När vi kom fram till Ryan så hade Caitlin åkt för att hämta någon, kommer inte riktigt ihåg vem. Vi hade bestämmt oss för att vara hos Ryan eftersom han bodde störst. Och det var även där Justin bodde nu när han var här. När vi kom fram till Ryan så blev det genast ett kaos hur alla skulle sitta. Alla bråkade om den stora soffan, jag ställde mig istället på sidan och skrattade så mycket att jag fick ont i magen. I stället för att gå in i bråket så satte jag mig i fotöljen med ett stolt leende. Ryan, Chaz och Caroline fick alla en varsin plats i soffan och nu vart Justin riktigt sur. Han vände blicken mot mig och hans läppar formades till ett leende. "Men åh, hej Mel!" innan jag han reagera så satt Justin i MITT knä. "Justin! Ge dig!" tjöt jag och han började skratta. Jag la mina händer på hans rygg och försökte putta bort honom men lyckades inte. Istället så la jag armarna runt honom och drog honom intill mig, nästan så han låg på. "Justin, jag ger mig! Du får soffan, men du väger för mycket tjockis!" sa jag tyst i hans öra för att dom andra inte skulle höra mitt nederlag.

"Vad sa du sötnos?" Svarade Justin med ett svagt leende och drog sig ur mina händer. Han satte sig upp och vände sitt ansikte mot mig. "Du hörde mig" röt jag och Justin gav mig ett flin. "Jamen vad br-" "Okej! Jag ger mig" sa jag högt så att alla skulle höra. För nu blev det för tungt, Justin vägde helt enkelt för mycket för mig. Inte för att han var tjock, men så var det bara. Justin gav mig ett stolt leende och ställde sig snabbt upp. Jag log lättat och ställde mig upp jag med. Justin satte sig ner i soffan och jag skulle precis sätta mig på golvet innan Justin tog tag i min handled. Han drog ner mig i hans knä och log stolt. "Trodde du att Bieber skulle låta dig sitta på golvet?" Sa han och jag nickade. Det var där jag tänkte sitta också. Jag skulle precis ställa mig upp men Justin drog mig närmre honom. Nu var det jag som låg på honom och jag kunde nästan höra hans hjärta slå. Jag vände mitt ansikte mot honom och granskade hans leende. Jag kollade sen upp i hans ögon och dom skimrade i olika bruna färger och jag kände mig plötsligt svag i hela kroppen. Justin strök bort en hårslinga som ramlade ner för mitt ansikte och skrattade stolt. "Vännen, då trodde du fel!"

Ojoj, vilka bråk! Haha, förlåt att det kom upp så sent! Pussar och Kramar Elma & Ida♥

K-O-M-M-E-N-T-E-R-A!

Postat av: Anonym

Varför så kort :(

2011-05-22 @ 19:31:52
Postat av: Anonym

snälla, skriv ett till kapitel idag! :)

2011-05-22 @ 20:10:50
Postat av: what's my name?

jätte bra, men den blev rättså kort, känndes det som! :/

2011-05-22 @ 20:20:37
Postat av: Anonym

mer mer :)

2011-05-22 @ 20:26:47
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-22 @ 20:31:04
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Josefina

Ja precis varför så kort? :'(

2011-05-22 @ 20:35:28
Postat av: sofia

jättebra verkligen! men det var kanske lite kort..

2011-05-22 @ 20:46:24
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!!! :)

2011-05-22 @ 20:51:04
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: jennie

skit bra !!! :)

2011-05-22 @ 21:24:55
Postat av: jennie

skit bra !!! :)

2011-05-22 @ 21:24:56
Postat av: jennie

skit bra !!! :)

2011-05-22 @ 21:25:02
Postat av: Anonym

ASSÅ DU FATTAR INTE HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DENNA NOVELL.



uppdatera oftare :(

MEER!

2011-05-22 @ 21:57:31
Postat av: Anonym

Shit vad grymt kapitel ;D jag älskar när det blir lite romantiska bråk ;) heehe fortsätt såhär :P

2011-05-24 @ 17:20:57
Postat av: Cece den Bästa ;)

Oj Shiiiit! har inte hängt med i "serien" så jag sitter och läser om från början. Älskar det jag läser. Vill läsa MER! (L)

2011-06-03 @ 22:08:41
URL: http://justourjustin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: