Chapter 12 - It happened again

Jag drabbades lite av panik, visste inte vad jag skulle göra då Justin plötsligt kikade ut över Chaz' axel med ett flin. En tanke om att jag ville kasta mig bakåt drabbade mig, men det gjorde jag dessvärre inte. Jag stängde fönstret och gick till Molly som satt på sängen.
Mitt i våran konversation knackade det på dörren. Jag svalde och sprang ursäktande ned. Jag förväntade mig Chaz utanför dörren. Men jag hade fel, eller delvis. Utanför stod både Chaz och Justin. Jag svalde och kastade osäkert omkring med blicken som tillslut fastnade på Justin. Han stod som paralyserad intill Chaz som knuffade till honom lite. Jag skrattade till och han blev lite generad. "Kan vi prata?" var det ända han sa och jag nickade, hans rodnad var nu över.
Jag gjorde en gest med fingret och Justin nickade till och blickade inåt. Han log mot mig och jag besvarade halft hans leende. Jag backade undan lite så Justin kunde komma in, vilket han gjorde efter ytterligare någon minut. Chaz flinade svagt och jag sparkade till honom löst och skrattade till vilket fick Justin, som var på väg in i vardagsrummet, att kolla bakåt. Jag stängde dörren och gick nu efter honom.
Jag satte mig lite osäkert ned i soffan där han satt. "Uhm, du kommer väl ihåg varför jag är här?" skämtade han och flinade. Jag skrattade till och nickade, "Jag är nykter nu, oroa dig inte." han ryckte lite på axlarna och log säkert. "Det tror jag nog." han nickade lite för sig själv och för att komma till rätta och komma in på ämnet. Han bestämde sig nog för vad han skulle säga. Jag suckade. "Jag är ledsen för det som hända." jag ryckte lite på mig. Han tittade upp på mig och jag mötte hans blick.
Med ens hukade jag mig en del över Justin, vilket fick honom att automatiskt luta sig en del bakåt. Han fuktade sina läppar och hårt pressade jag mina läppar mot hans. Vad som flög i mig hade jag ingen aning om. Han besvarade kyssen och flinade mot mina läppar. Jag svalde, visste inte hur jag skulle komma ur denna positionen så jag förlängde kyssen ytterligare. "Vem var det som.." Molly skrattade till och tystade sig själv. Jag ryckte hastigt bakåt i soffan och Justin reste sig upp. Jag svalde och han log mot mig samtidigt som jag vek undan blicken och han gick ut från rummet, snart var han även utanför huset. Jag gömde ansiktet i händerna och Molly satte sig intill mig. "Knackade." sade hon och jag skrattade till utan glädje.

Jag drog upp dörren, lade ett finger på mina läppar, töntigt lycklig som jag var. Chaz stod i hallen och tittade på mig med en undrande min. Han höjde ett ögonbryn och jag ryckte på axlarna. Vi båda gick sida vid sida till hans rum. "Hon kysste mig." sa jag plötsligt med ett flin och lade mig på hans säng. " No way." han flinade och jag såg på honom att han verkligen tolkade det som om jag ljög, vilket han fick tro. Jag skakade på huvudet och slog på tvn. En film med Johnny Depp var på och vi tittade lite, i tystnad vilket var ovanligt. "Är det sant?" med stora ögon var Chaz genast på mig..

Lite ovanligt kanske, haha. Men watcha thiink? Kommentera. Kommer be Ida att låta bli att skriva nästa ifall ni inte kommenterar. c:
Haha, kanske inte men vi vill mer än gärna veta vad ni tycker! Puuuusssar ♥ btw, förlåt för inga bilder.

Postat av: lisa'

längtar tills nästa del kommer :)

2011-10-20 @ 18:27:38
Postat av: sofia

bästa uppdateringen ju :D mer mer mer!

2011-10-20 @ 19:16:38
Postat av: Fanny

Super bra! :)

2011-10-20 @ 19:54:04
Postat av: Felizia

:D AWzum ;D

2011-10-20 @ 20:09:57
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: melina

jätte bra! :)

2011-10-20 @ 20:13:54
Postat av: Tove

är typ beroende av eran blogg..:$ heh..

2011-10-20 @ 20:15:28
URL: http://biebsstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är grym. jätte bra!



2011-10-20 @ 20:39:21
Postat av: Marielle

Fy fan vad bra! Ursäkta språket, men bara sanningen! :)

2011-10-20 @ 21:05:46
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Mathilda

det är sjukt bra :D älskar den :D

2011-10-20 @ 21:14:52
Postat av: Johanna

yeah :)

2011-10-20 @ 21:22:27
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: linnhalldin

skitbra. blev jätteglad när jag såg att det var TRE nya kapitel. :DDDD

2011-10-20 @ 21:26:32
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt

2011-10-20 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: