Chapter 8 - After All This Years - Part 2

Jag svalde hårt och gick fram några steg och satte mig i sanden. Jag både hörde och kände Chaz sätta sig bredvid mig. "Hur är det?", undrade han och jag nickade mot dom två tjejerna som lagt ner sina saker flera flera meter bort och som just nu bytte om. Chaz vände ditt blicken och plötsligt ryckte han till. "Är inte det S-", jag avbröt han. "Summer ja, vi går dit!", flinade jag och drog med mig Chaz upp. Han ryckte på axlarna och ställde sig med mig. Men gjorde jag verkligen rätt nu? Men hon måste ju sett mig eftersom dom väntade på den lilla tjejen medans hon bad om min autograf.
Summer's Perspektiv:
"Hey Baby, what are you doing to night. Grab som sexy and smile", jag och Molly sjöng på Adrians låt som spelades i våra öron. Jag såg hur mamma och resten av gänget stannade upp lite längre fram och jag suckade. "Vad är det nu då", mummlade jag och stannade upp. Molly mötte min blick och ryckte på axlarna. "Vet inte, men kolla här!", hon räckte över sin mobil och jag tog snabbt emot den. "Ry?", mummlade jag och läste sen igenom texten. "Jag gillar dig, verkligen. Välldigt mycket faktiskt. Skulle jag kunna få bjuda dig på en myskväll? :*", stod det och jag log. "Aw, vad gulligt! Gillar du honom?", undrade jag. Hon nickade. "Vad bra!", flinade jag och knappade in ett svar. "Vad gör du?!", utrbrast hon glatt och försökte ta sin mobil. Jag skickade snabbt iväg smset och log sen stollt. "Ge mig den! Vad skrev du? Skicka du?!", hon kollade surt på mig och drog åt sig den. Jag märkte när hon spelade sur och när hon inte gjorde det, jag kan garantera att nu gjorde hon det. "Såklart jag. Vad gulligt, jag gillar dig med!", läste Molly upp. "Så kan du inte skriva ju.. Nu tror han att jag är en stalker som gillar han..", hon skrattade lite och puttade till mig. "Tjejer, vi går nu! Men ni stannar va?", avbröt mamma oss och jag nickade. Även fast jag lite undrade varför dom stannade. Jag ryckte på axlarna och satte mig lite längre upp bredvid Molly. "Varför stannade dom?", undrade Molly och jag ryckte på axlarna. "Vet inte", jag drog av mig tröjan och byxorna och huttra till. "Det är iskallt", mummlade jag och Molly skulle precis svara innan hon stängde sin mun och blev tyst. Jag följde hennes blick och den stannade vid han. Efter alla dessa år. Efter allt han förstört för mig, allt jag offrat. Efter allt, så var det han där. I denna stora stad. Justin.
Jag svalde hårt och gick fram några steg och satte mig i sanden. Jag både hörde och kände Chaz sätta sig bredvid mig. "Hur är det?", undrade han och jag nickade mot dom två tjejerna som lagt ner sina saker flera flera meter bort och som just nu bytte om. Chaz vände ditt blicken och plötsligt ryckte han till. "Är inte det S-", jag avbröt han. "Summer ja, vi går dit!", flinade jag och drog med mig Chaz upp. Han ryckte på axlarna och ställde sig med mig. Men gjorde jag verkligen rätt nu? Men hon måste ju sett mig eftersom dom väntade på den lilla tjejen medans hon bad om min autograf.


"Hey Baby, what are you doing to night. Grab som sexy and smile", jag och Molly sjöng på Adrians låt som spelades i våra öron. Jag såg hur mamma och resten av gänget stannade upp lite längre fram och jag suckade. "Vad är det nu då", mummlade jag och stannade upp. Molly mötte min blick och ryckte på axlarna. "Vet inte, men kolla här!", hon räckte över sin mobil och jag tog snabbt emot den. "Ry?", mummlade jag och läste sen igenom texten. "Jag gillar dig, verkligen. Välldigt mycket faktiskt. Skulle jag kunna få bjuda dig på en myskväll? :*", stod det och jag log. "Aw, vad gulligt! Gillar du honom?", undrade jag. Hon nickade. "Vad bra!", flinade jag och knappade in ett svar. "Vad gör du?!", utrbrast hon glatt och försökte ta sin mobil.

Jag skickade snabbt iväg smset och log sen stollt. "Ge mig den! Vad skrev du? Skicka du?!", hon kollade surt på mig och drog åt sig den. Jag märkte när hon spelade sur och när hon inte gjorde det, jag kan garantera att nu gjorde hon det. "Såklart jag. Vad gulligt, jag gillar dig med!", läste Molly upp. "Så kan du inte skriva ju.. Nu tror han att jag är en stalker som gillar han..", hon skrattade lite och puttade till mig. "Tjejer, vi går nu! Men ni stannar va?", avbröt mamma oss och jag nickade. Även fast jag lite undrade varför dom stannade. Jag ryckte på axlarna och satte mig lite längre upp bredvid Molly. "Varför stannade dom?", undrade Molly och jag ryckte på axlarna. "Vet inte", jag drog av mig tröjan och byxorna och huttra till. "Det är iskallt", mummlade jag och Molly skulle precis svara innan hon stängde sin mun och blev tyst.
Jag följde hennes blick och den stannade vid han. Efter alla dessa år. Efter allt han förstört för mig, allt jag offrat. Efter allt, så var det han. I denna stora stad. Justin.

Ganska dåligt va? Jaja, äntligen en del. Men nästa del är ingen mindre än inlägg TREHUNDRA. Ni kommer älska den delen, som dessutom kommer vara extra långt. Kommer KANSKE upp idag. Och come on, kommentera och beivsa att ni finns kvar. Puss Ida.

Postat av: mimmi

hahah jag kommenterar troget!



snäääällla kan den inte komma upp idag jag e beroende :D haha <3

2011-10-12 @ 18:16:18
Postat av: matilda

älskar denna, snälla att det kommer ett till idag? :D

2011-10-12 @ 18:18:02
Postat av: Fanny

Ååh det här var sjukt bra! Längtar till nästa! :D

2011-10-12 @ 18:30:47
Postat av: Becca♥

såklart vi är kvar!! har kollat in varje dag ;D

älskade faktiskt den här delen, du skriver så grymt bra och beskrivande!♥



xx

2011-10-12 @ 18:47:14
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Angelica

SNÄLLA Mer idag, jag älskar den redan och det har bara varit 8 kapitel?! SO C'MON GUYS! WRITE MORE :D

2011-10-12 @ 18:48:04
Postat av: Emma

åh skit bra! hoppas det kommer ett till idag, kan inte vänta, EXCITING!!!!

2011-10-12 @ 18:52:15
Postat av: Johanna

gryymt älskart ;:D

2011-10-12 @ 18:54:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Felizia

Yaaaay! :D

2011-10-12 @ 19:16:13
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättebra! :) och snälla en till idag hehe :))

2011-10-12 @ 19:55:59
Postat av: My

ÅHH super bra, när kommer nästa :D ?

2011-10-12 @ 20:12:23
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

I love it! :D.

2011-10-12 @ 20:18:01
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Hanna

MMEERRR !!!! :D :D :D

2011-10-12 @ 20:20:27
Postat av: Julia

Super duper,duper,duper,duper bäst! Så himla bra kapitel, så himla BÄST novell! Din/eran novell är klart den bästa av alla de många noveller jag läser!! :D

2011-10-12 @ 20:39:21
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Lisa'

meer :)

2011-10-12 @ 20:41:48
Postat av: Jossan

De e klart att vi finns men ja tror inte att många kmr stanna kvar om d fortsätter på d här sättet!

2011-10-12 @ 20:45:50
Postat av: Mathilda

skit bra :D lägg upp en till del idag :D

2011-10-12 @ 21:35:07
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-12 @ 21:59:36
Postat av: Anonym

Gryyymmtt 

2011-10-12 @ 22:16:15
Postat av: josefine

Awrsome! Mer, längtar sönder mig efter nästa :D

2011-10-12 @ 23:39:46
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Sofia

Jätte bra ! meerrr :D :D :D

2011-10-13 @ 07:11:32
Postat av: matilda

Gaaaahh,sjukt bra:)

Meeeeeeeer!

2011-10-13 @ 21:47:15
Postat av: linnhalldin

awsome !! skriv mer. :D

2011-10-14 @ 17:43:19
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: JUSTIIIIIN

ALLIHOPA! jag har startat en ny blogg med noveller om justin bieber. om ni känner för det kan ni gärna kolla in lite, jag har precis börjat på en ny novell, och kommer uppdatera ofta! tack! :)

2011-10-14 @ 18:53:42
URL: http://justinbieberimagine.blogg.se/
Postat av: Olivia

SUPER ! :D MER ,

2011-10-14 @ 20:03:06
Postat av: Melina

Grymt! <3

2011-10-14 @ 20:46:07
Postat av: Anonym

varför står de inte datum på inläggen? :o du borde fixa de! Bra novell btw, annorlunda :)

2011-10-15 @ 23:10:36
Postat av: hanna :)

blir ju beroende av denna novellen , skriv mer !

& checka gärna in min novellblogg :)

2011-10-16 @ 05:27:13
URL: http://bieberdreaming.blogg.se/
Postat av: liiz

Snälla skriv mer nu!

2011-10-16 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: