Chapter 4 - Time For Some Party

"Äsh, ge mig den!", muttrade Jordan som stog brevid Chelsea. Han drog mobilen ur hennes hand och hon kollade sorgset på honom. "Jody, gör inte så. Kan inte jag få ha mobilen?", Chelsea putade med underläppen och Jordan skrattade lite. Han la sina armar på hennes höfter för att sedan dra henne intill sig.

"Min mobil, mina regler", han blinkade emot henne innan hans läppar mötte hennes.
Jag kliade mig lite i nacken och kollade mig omkring. "Tror du Ted är här?", undrade jag och vände min blick emot Michelle. Hon ryckte på axlarna med ett snett leende. "Ingen anning faktiskt", mummlade hon och satte sig på den höga barstolen. Musiken dunkade högt och kvällen gick snabbare än vad jag trodde.


Klockan var nu 12 och festen var helvild. Många var fulla. Plötsligt kände jag två välbekanta händer mot min rumpa. Jag log stort för mig själv och vände mig om. Men leende försvann lika snabbt som det kom. "Vem har vi här? Chaz Somers? Vad vill du mig Chaz?", sa jag surt och drog bort hans händer. "Leka", flinade han och la nu händerna runt min midja för att dra mig intill sig. "Snälla?", mummlade han.

Jag la händerna på hans bröstkorg och puttade iväg han. "Ge dig, fyllo", sa jag ännu en gång surt. Jag hade aldrig lärt känna honom så bra. Jag hade aldrig viljat. Vi hade gått i samma klass i 6 år. Men efter att jag fått reda på att han bett den jag var högt förelskad i kyssa mig för 20 dollar, så hade jag ingen lust att lära känna honom heller.
Han kollade dystert på mig. "Kan vi dansa då?", mummlade han tyst. "Nej", sa jag hårt. "Hitta en annan tjej du kan ha kul med i sängen", flög det ur mig och jag stelnade snabbt till.

Jag hade hört alla rykten om att Chaz faktiskt var intresserad i mig. Men jag ville inte tro dom. Han putade med underläppen mot mig. Men log sen. "Jag driver bara, vem vill dansa med dig? Shitface", röt han och släppte min hand. Han gick till sina kompisar som börjat gapskratta. Jag suckade hårt. Är det den stilen killen ska köra, så visst. Chaz kompis Moldon, tror jag han heter, flinade stort mot mig. Han nickade emot övervånningen och pekade sen på Chaz. Och skulle självklart avsluta det hela med att stoppa in fingret mellan handen.

Snuskiga äckel. "Eller så knullar du Chaz själv, du verkar ganska kåt i honom", halvskrek jag till Moldon. Några kollade, men man hörde inte så mycket på grund av den höga musiken.
Istället för att vänta på något svar så gick jag bara bort till Chelsea. "Jag går hem nu, hälsa Michelle", mummlade jag. Hon nickade och log. "Okej, ska jag göra. Ha så kul på semestern! När är du hemma?"
Jag kramade om Chelsea och backade sen bak. "Om 5 dagar, puss", mummlade jag och vände mig sen om för att gå hemmåt.

När jag stängt dörren efter mig så kände jag en kall vind smeka mina bara ben. Det var mörkt ute. Och riktigt kallt. Jag började gå mot busshållplatsen i en lugn takt. Plötsligt känner jag en hand på mina axel. "HJÄLP!", Utbrast jag och kände plötsligt en hand som trycktes mot min mun. Hjärtat stannade till och person som höll i mig hyshade mig. Han drog försiktigt bort handen och jag vände mig om så fort jag kunde. "Ted?", log jag stort och han besvarade mitt leende. Han gick närmre mig och gav mig en lång och varm kram innan han backade undan. "Jag har tänkt på dig hela kvällen, jag var tvungen att få träffa dig!", han log varmt och jag fnittrade till lite. Utan för varning eller något. Så tog han tag i mina kalla kinder som snabbt blev varma av hans berörning och kysste mig.
-------------------------------------------
Ojdå! Fick hon en kyss..? ;) Hehe. Och är verkligen Chaz sådan eller är han bara full? Gissa! Hihi.
Och sen en sak, varför kommenterar ni inte längre? Men jag (Ida) behöver lite pepp! Puss!

Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer!

2011-09-23 @ 14:19:53
Postat av: Anonym

grymt!!!



//Ebba :D

2011-09-23 @ 14:43:15
Postat av: Felizia

Snälla säg att han bara var full? :O

Meer!! :D

2011-09-23 @ 14:58:39
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Johanna

wohhoo :D

2011-09-23 @ 15:16:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

HEJ IDA!! NU ÄR JAG TILLBAKA OCH KOMMENTERAR DINA UNDERBARA INLÄGGGGGGGGGG :DDDDDDDDD.



as bra kapitel som vanligt :D.



(min data har inte funkat, så därför har jag inte kunnat kommentera eller nått :p).

2011-09-23 @ 15:27:20
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Lisa'

meeer:)

2011-09-23 @ 16:05:58
Postat av: Anonym

Jättebra :) och hoppas verkligen att du blev nöjd med den här novellen, för den är riktigt bra, och det är bara början ! :D ska försöka peppa så gott jag kan och jag kommenterar på nästan alla kapitel :) kram !

2011-09-23 @ 16:22:33
Postat av: Mizz Z

Jag kommenterade nu..

2011-09-23 @ 16:28:58
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: Moah - Bloggerskanღ

MORE MORE MORE

2011-09-23 @ 17:08:28
URL: http://moahslife.blogg.se/
Postat av: mimmi

meeer!!!

2011-09-23 @ 17:44:42
Postat av: sofia

meeeeer !

2011-09-23 @ 20:27:24
Postat av: Melina

Jätte bra! :)

2011-09-23 @ 22:18:26
Postat av: sarah

BÄST VAFAN

2011-09-23 @ 22:50:02
Postat av: Henny

Gryyymmmt :)

2011-09-23 @ 23:17:12
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/
Postat av: elin

åhh så bra :D

2011-09-24 @ 01:06:06
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Anonym

Grymt :)

2011-09-24 @ 02:11:28
Postat av: Anonym

Awesome !

2011-09-24 @ 08:29:01
Postat av: Anonym

Skit bra!

2011-09-24 @ 10:42:11
Postat av: Anonym

Super bra!!!!!!!!

Det är verkligen kul varje gång man kommer in på bloggen och ser att ni har skrivit man blir så glad!

2011-09-24 @ 11:15:46
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera

2011-09-24 @ 11:53:24
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-24 @ 13:58:25
Postat av: Anonym

blir alltid så glad av att komma in på den här bloggen, specielt när ni nu uppdaterar bra oxå ;) Men den här novellen är verkligen jätte bra! :D

2011-09-24 @ 14:10:49
Postat av: matilda

braa:)

meeeer!

2011-09-24 @ 17:19:43
Postat av: victoria

MEER :D

2011-09-24 @ 18:38:52
Postat av: emmmma

JAAAA MEEEEER!!! :D

2011-09-25 @ 09:26:38
Postat av: elena

super bra

2011-09-26 @ 18:44:47
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: