IS SHE THE ONE|CHAPTER 16| JAMES❤

Jag trummade med fingrarna på sättet som var beläget framför mig.
Bara några platser bredvid mig satt Selena Gomez. En sak jag inte förstod, varför sitter inte hon bredvid Justin?
"Hur är det?", jag vände mig emot Jaden Smith som satt bredvid mig.
"Det är bra, själv då?", han log lite samtidigt som han kollade framåt. "Bara bra"

-
"Vinnaren av best music video är.. MARRY YOU MED BRUNO MARS!" Applåderna spred sig i salen och ett glädjerus for igenom kroppen. Jag är väldigt glad. Jag ville inte stå där uppe med Justin. Bruno tog emot sitt pris och hade ett litet tal. Nu var det dags för den andra nomineringen.
"Best new artist är.. SYDNEY WELLER" Applåderna spred sig än en gång och ett stort leende sattes på mina läppar. Jag vann faktiskt. Jag ställde mig upp och gick snabbt upp på scenen för att ta emot mitt pris.

Jag slog snabbt upp ögonen och flämta till. Jag satte mig upp i sängen och lutade huvudet mot min hand.
"Helvete..", utbrast jag när jag såg klockan. Frukosten skulle sluta om 10 minuter. Jag hoppade upp ur sängen med mindes för mer och mer om gårdagen. Jag hade vunnit min första award. Jag tog på mig ett vitt linne och ett par Jeans Shorts. Jag satte upp håret i en tofs och skyndade mig ut ur mitt rum. Men insåg snabbt att klockan slått 10.
"Helvete!", Utbrast en bekant röst. Jag vände mig snabbt om och där stog han. Mitt hjärta ville slå ett extra slag. Han vände sig emot mig och stannade till. Han drog ner solbrillorna och ett littet leende formades på hans läppar.
"Hej Syd", mummlade han. "Hej Bieber"
Han skrattade lite och gick sen lite närmre mig. Han öppnade sin famn och jag log lite snett innan jag gick in i den och vi möttes i en varm kram. Jag bakade sen undan.
"Vad gör du..här?", jag svalade och han log. "Jag var på galan, precis som du. När åker du hem igen?", svarade han mig.
"I övermorgon, du?", undrade jag. "Nästa vecka.. Har konsert här också", jag nickade.
"Såå.. Du hann inte frukosten?", jag skrattade samtidigt som jag skakade på huvudet. "Precis"
"Bra, låt mig bjuda dig på frukost ute då", svarade han. Utan att protestera så nickade jag bara. Det var han skylldig mig efter allt.
När vi kommit ut på gatan var det väldigt lungt. Kenny var några meter ifrån oss i vilket fall som helst.

"Vad vill du ha?", justins röst var hes och väldigt vacker. "En ostmacka tack", han nickade och gick sen bort till kassan.
"Vart är du?" Stod det i min mobil ifrån mamma. "Cafeet utanför hotellet med Justin".
När Justin kom tillbaka hade jag fortfarande inte fått ett svar ifrån mamma. Jag vände blicken emot dörren och fick se någon jag aldrig trodde jag skulle få se.
"JAMES"


Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

as bra ida :D.

Jag älskar verkligen den :D.

2011-09-11 @ 13:16:14
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Becka

Awesome, meer. :D

2011-09-11 @ 13:23:45
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-09-11 @ 13:49:57
Postat av: sarah

sjuukt bra!

2011-09-11 @ 13:53:35
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ SLUTA NT PÅ DENNA , DEN ÄGEEEEEEER !!!!!!!! :D

2011-09-11 @ 13:58:02
Postat av: sofia

men sluta säga att du har tappat lusten då, då tappar ju vi lusten att kommentera.

jag tkr att du skriver bra, inte alls dåligt.

2011-09-11 @ 14:46:38
Postat av: Anonym

Moreee! :)

2011-09-11 @ 16:04:46
Postat av: mirlinda

hej jag är jätte intresserad av att blogga tillsammans med dig på denna novell jag har bloggat i tre år med noveller och varje dag har jag haft upp till 300 besökare så snälla får jag hjälpa dig med denna blogg så kan vi blogga tillsammans :) jag älskar din blogg!

jag har tagit bort min blogg för jag tröttnade på den

jag är 13 år och heter mirlinda så du vet !

på facebook så heter jag mirlinda linda thaqi :)

2011-09-11 @ 17:43:00
URL: http:// har ingen.blogg,se
Postat av: elin

awesome :D

2011-09-11 @ 18:40:24
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Jasmine

grymt! :))

2011-09-11 @ 21:03:57
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Mirlinda

Snälla kan du svara på mejl ?

2011-09-11 @ 21:44:26
URL: http://Runawaylove.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Bra!! men vem var james??

2011-09-11 @ 22:26:32
Postat av: josefine

jag tycker att den är bra! :D men om du inte trivs med den , så kan du ju börja på en ny? :)

2011-09-12 @ 17:29:11
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Mina

Gud, vilken bra novell! :)



Läs min nya novell om Justin Bieber! KRAM

2011-11-08 @ 21:02:49
URL: http://whenlovehitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: