Chapter 1 - Unreal Love

Jag tvekade lite innan jag fattade Justins hand. Den var varm, trots den kalla vintern och därmed den kalla temperaturen. Min hand var kall, det var jag fullt medveten om. Det kändes lite som ett under att Justin kramade om den.
Jag såg hur ett leende lekte i hans mungipor då jag mötte hans blick. Hans ögon var ett av skälen till att jag verkligen tyckte om honom.. Och hans underbara personlighet, så omtänksam och rar.
"Fryser du?" frågade han med en vänlig och mjuk ton. Jag skakade på huvudet, även om jag mer än gärna önskade hans armar om mig just nu. Men samtidigt, på ett sätt, så kände jag mig så varm i hans närhet.
En del ord från festen ekade i huvudet och bilder hade fastnat på näthinnan. 'Summer, du är 13 och.. okysst.' Jag suckade tungt och Justin tittade ned på mig, stannade upp. Jag skakade på huvudet med små rörelser och log svagt. Justin och jag var jämngamla. Vi var födda samma år och gick i samma klass. Jag var inte helt säker på att han tyckte om mig så, det ända jag kunde göra var att hoppas.

Jag gillade verkligen honom, hade gjort det sedan en ganska lång tid tillbaka, kunde försäkra mig om att det var några månader, kanske ett år.
Han fortsatte gå och jag gjorde samma sak. Men det dröjde dock inte länge förns han stannade upp igen och tittade ned på mig med sina vackra ögon. Han löste greppet från våra händer och lade armarna om mig, det kändes underbart. Snart vek sig hans ben, och mina gjorde likaså. Han föll bakåt, med mig över sig. Jag skrattade till men kände hur allt genast blev riktigt på allvar.

Justin närmade sig mitt ansikte där vi två låg i snön, en bit ifrån en park. Jag kände hur paniken hastigt drabbade mig en aning innan jag gjorde detsamma och pressade mina läppar mot hans. Underbart. Ja, hur ska jag kunna beskriva det? Allt kändes magiskt, killen jag faktiskt var kär i kysste mig.
Ganska snabbt var det över. Vi båda reste oss upp, Justin drog upp sin mobil. Den han fått när han fyllde år. Justin var inte en sådan typ av kille, men det om hela 'mobil grejen' hade han skrytit rätt mycket om. Jag såg hur han snabbt backade undan lite men log mot mig. Han började knappa in något på den, det var nog ett sms han ville skicka iväg. Jag kollade på honom med en rätt orolig blick, han mötte den och log - då kändes allt okej igen.


Jag kände mig väldigt.. respektlös. Jag drog upp min mobil, smsade Chaz. 'Jag gjorde det, 40 bucks dude'. Jag kollade på Summer och log mot henne, tog hennes hand och började gå igen. Jag visste att tjejen hade känslor för mig, just därför kom skuldkänslorna..

Väl utanför hennes hus kramade jag om henne, pussade henne hastigt på kinden, ville inte direkt göra en så stor grej av det. Hon gav mig ett sött leende som jag besvarade. Hon gick upp mot dörren, öppnade den och försvann snart in. För mig bar det nu alltså av hemåt.

Första delen, skriven av mig, Harlee. Nu vill vi gärna ha kommentarer. Första delen av den alldeles nya novellen, vad tycker ni? Denna del kanske är lite förvirrande, men tro mig.. snart kommer det klarna.

Postat av: Henny

Den verkar as bra!

2011-09-17 @ 01:24:46
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt!

2011-09-17 @ 08:05:03
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Awesome :) mer

2011-09-17 @ 09:02:26
Postat av: nayara

MMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-09-17 @ 09:03:12
Postat av: sofia

Det här var en riktigt bra början!! Skit bra :D

2011-09-17 @ 10:45:26
Postat av: Hanna

Såååå grym!!!!! :D

2011-09-17 @ 10:45:29
URL: http://hannahappyface.blogg.se/
Postat av: Felizia

Meeeeeeeeeer! NU! Snäääääääällaaaaaaaaa!!! :D jättejättebra!

2011-09-17 @ 11:33:21
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: M

Moreee

2011-09-17 @ 12:29:27
Postat av: cathrine

ett av det grymmaste kapitlet nNÅGONSIIIIN!!! MEEEER

2011-09-17 @ 13:49:57
URL: http://cattenz.blogg.se/
Postat av: mimmi

GAAAAAASSSHHHH VAD BRA NÄR KOMMER NÄSTA ??!?!!? :D

2011-09-17 @ 16:13:53
Postat av: paulina

jättebraaaaaaaaaaaaa <3

2011-09-17 @ 16:15:20
URL: http://paulinaleskovar.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!

mer snart?! :D

2011-09-17 @ 16:38:30
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Julia

GRYMT! Älskar det sättet du skriver på :D

2011-09-17 @ 17:49:09
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Fanny

Denna kommer nog att bli super! :D

2011-09-17 @ 19:01:18
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiiiiiiiiiiitbra! meeeeeeeeeeeer!

2011-09-17 @ 19:25:49
Postat av: alexande bars

2011-09-17 @ 21:35:36
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: Jojko

Awesome!!

Mer :)

2011-09-18 @ 10:13:16
Postat av: Saga

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....



2011-09-18 @ 19:58:37
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: