Chapter 3 - Little Jay

Jag kollade ut genom glas rutan där Ali och Justins tog bilder just nu. Det var något med honom. Han var så.. Fin. Jag satte på mig hörlurarna samtidigt som jag bad Mason sätta på den intrumentala versionen. Den var inte så lång, men det var en början ialla fall. Jag tog av mig hörlurarna och nickade med ett svagt leende. Jag lämnade snabbt inspelningsstudion. "Det lät.. Bra", sa jag och log snett. Han nickade och jag gjorde en tumme upp.
 
Jag gick bort till ett bord som stog lite längre bort och satte mig försiktigt på det samtidigt som jag vinglade med bena, fram och tillbaka. En tjej som stog brevid mig gav mig en sur blick och bad mig sluta. Jag stannade snabbt med bena och suckade. Jag lade huvudet på sned samtidigt som jag kollade åt Justin och Alis hål. Justin hade ena handen i sitt hår, andra handen låg runt Alis midja. "Visa lite kärlek nu, kom igen", hörde jag koreografen säga och Justin himlade med ögonen, men jag kunde se något i hans ögon som visade på osäkerhet. Mina ögon smalnade och jag kollade intensivt på honom, precis då vände han sin blick emot mig och mina bruna ögon mötta hans varma och bruna ögon. Jag visste inte om jag skulle kolla bort, eller ärligt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle göra över huvudtaget.
 
Han vände inte bort sin blick och jag började känna mig obekväm. Men han log inte, han visade inga känslor alls. Tillslut kollade han bort efter att Ali börjat pilla i hans hår. Han log svagt emot henne och dom återgick till att fotografera. Men jag kunde verkligen inte släppa honom ur blicken. Tillslut bestämmde jag mig för att lämna rummet och gå ut, jag behövde frisk luft. Jag drog på mig min skinjacka och lämnade snabbt studion.
 
 
Utanför var området var det otroligt mycket fans, flera hundra, om inte flera tusen. Justins namn var det man hörde mest, men även Alis namn kunde höras. "Jay, det är Jay", skrek någon och jag log lite åt hennes håll. En säkerhets vakt hjälpte mig förbi alla, men det var många som frågade mig om Justin eller Ali skulle komma ut snart. Jag bara log snett och försökte komma förbi. Det var inte min grej, detta.
 
Jag bara skyndade mig därifrån, dom var endå inte där för min skull. Jag är bara Alis bästa vän Jay. Lilla Jay.

Postat av: Sara

ÅH VAD BRA!!!!!!! MER !!!!!!! UPPDATERA MER SNÄLLA! LOVE ITITITITITITI !<2222222222

2012-08-26 @ 19:36:51
Postat av: Patricia

Jättebra! :D <3 Skulle vara kul om du kan uppdatera lite mer, men det är alltid värt att vänta på ^^ <3

2012-08-26 @ 20:23:41
Postat av: Alictin

Håller med Sara, haha :D JÄTTEBRA!!!

2012-08-26 @ 21:12:03
URL: http://alictin.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjuuuuuuuuuuuukt bra!!!

2012-08-26 @ 21:47:52
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

2012-08-26 @ 22:07:54
Postat av: Ewweh

MEER! gassh :oo

2012-08-26 @ 22:36:46
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Alexandra

Super bra!! :D MERA!

2012-08-26 @ 22:50:12
Postat av: JojjeA På Kik

Helt okej. Men uppdateringen suger :p

2012-08-27 @ 21:09:58
Postat av: Elin Ringqvist

Jättebra :) Hoppas upptaderingen blir lite bättre, för vi vill läsa mer! :)

2012-08-28 @ 13:49:22
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: Julia Andström

skit bra!

2012-08-28 @ 14:32:46
URL: http://www.nattstad.se/juliaandstrom
Postat av: becca :)

SKITBRA!

2012-08-31 @ 13:52:39
URL: http://rebeccanovo.blogg.se
Postat av: Calla.

Helt jäkla underbart.

2012-08-31 @ 19:35:55
Postat av: Zoe

sjit bra ju

2012-09-01 @ 23:07:29
Postat av: Ewweh

Jätte bra kapitel :D Men! jag vill gärna läsa dina andra noveller och så, Men när jag trycker på en novell du vet i kategorierna och när jag skrollar ner finns de inte en ''tidigare inlägg'' knapp typ? förstår du vad jag menar? Isåfall kan inte du sätta dit de? :))

Svar: Jag vet inte hur man gör det, tyvärr. :-( Använd dig av arkivet istället! Kram.
Ida Lager

2012-09-02 @ 18:19:00
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Felicia

Heej! Ass bra! Uppdatera meer! :)

2012-09-04 @ 15:01:20
Postat av: Ewweh

Sv: kan du inte fråga någon? de är jobbigt, Jag vill läsa en som du har gjort skrivit klart, Men de kan jag inte se dääär.. typ? if u know what i mean? XD<3

Svar: Förlåt, men har ingen jag kan fråga :( vilken novell är det?
Ida Lager

2012-09-09 @ 19:10:57
URL: http://justbiebzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: