Chapter 10 - Time for party



Jag hade ärligt talat aldrig någonsin älskat min mamma så mycket, men samtidigt hatat henne. Anledningen varför jag älskar henne så förbaskat mycket är för att hon precis när Justin bad mig kyssa honom kom in i rummet. Varför jag hatar henne är för anledningen att hon kom in. “Så du gjorde vad som helst för att få gå på den där festen?”, hade hon sagt. Jag hade nickat ivrigt. Jag blev hur glad som helst tills jag fick reda på att jag fick gå om jag tog med mig Justin. Egentligen var det inte så farligt. Han var känd, han skulle inte störa mig, eller Eric. Men just det att han skulle få den mesta av uppmärksamheten och inte jag - det kändes.

Eric skulle ha ett poolparty hemma hos sig, något jag gillade. Jag älskade att allas blickar fastnade på min kropp. Jag gillade när det var så. Jag kollade igenom min garderob för att hitta en fin bikini. Jag hade väldigt många, men en speciell slog priset. Tillslut hittade jag den. Den var rosa med vita blommor på, och en rosett på sidan. Den var även ifrån Victoria Secrets och var lätt min favorit. Jag tog med mig den in på badrummet och satte snabbt på mig den. Över det hade jag ett vitt linne och en blommig kjol. Jag släppte ut håret och öppnade sen dörren. Jag skulle precis gå ut när jag krockade rakt in i Justin. Jag kollade ireeterat på honom. “Se dig för klantarsle”, röt jag och han flinade. “Se dig för själv”, jag suckade surt och gick snabbt åt sidan för att sedan fortsätta in i mitt rum. Jag packade ner mobil, pengar, smink och andra småsaker och satte sen väskan på axeln. Fort innan Justin såg mig skyndade jag mig ut ur rummet och ner för trappan till hallen. Jag drog snabbt på mig mina vita converse och skulle precis gå ut genom dörren när jag hörde mammas ireeterande stämma. “Alyssa, vart har du Justin?”, hon lät sur och jag suckade hårt. Fan! “Han är där uppe”, muttrade jag. “Du vet att jag när som helst kan säga att du int..”, jag avbröt henne. “Jag vet mamma, förlåt, jag går och hämtar Justin” flinade jag och skyndade mig upp till våra rum. “Justin, jag går nu”, skrekt jag surt emot Justin som stog vid sin resväska. “Jag kommer”, log han. Han ställde sig upp och jag märkte att han bara hade på sig badshort och inget annat. Jag bet tag i läppen och vände mig om samtidigt som jag hörde Justin skratta. “Fan vad svag du är för mig”

-

“Ally”, hörde jag någon ropa. Jag vände mig snabbt om och fick syn på Eric. Jag log stort. Jag skyndade mig bort till honom och vi möttes i en varm kram. “Så du lyckades ta dig hit endå, vad hände med bävern?”, viskade han i mitt öra. Jag suckade och gick undan ifrån honom och nickade sen bakåt. Han började skratta. “Ska jag kasta ut bögjäveln?”, flinade han och jag skakade på huvudet. “Nej gör inte det, då måste jag också gå. Mamma..”, muttrade jag och hon nickade förstående. “Haha fan vad ful han är”, jag vet inte varför men det började störa mig att han sa massa grejer om Justin. Jag vet inte om det hade med och göra att han sa så för han visste att jag hatade honom, eller för att han var riktigt omogen. Jag ryckte bara på axlarna och vände mig sig om. Jag kunde knappt se Justin, för han var omringad av en massa tjejer. Av någon anledning kändes det fel, jag blev nästan svartsjuk. Han log ett vitt leende mot en blond tjej och tog sen tag i hennes hand. En massa tjejer skrek, medans det var en massa killar som bara gav han sura blickar. Ha! Avendsjuka. Plötsligt kände jag hur Erics hand omfamna min. Jag vände mitt huvudet emot hans och log. “Hej snygging”, han besvarade mitt leende.

Festen hade nästan gått överstyr. Alla hade druckit, alla utom jag. Jag hade vart för fokuserad på vart Justin höll hus. Eric däremot, han hade druckit så mycket att han tröttna på mig. Han märkte förmodligen att jag var borta någon helt annanstans. Och ärligt, jag tror Justin hade druckit mest av alla här. Jag hade räkningen på hur många tjejer Justin kysst en så länge, 13 olika tjejer. Jag hade en riktigt lust att gå fram och klappa till honom. Både för hur han behandlar Selena, och för att jag av någon konstigt anledning ville vara vartenda tjej. Men nu på ett tag hade jag inte sett Justin på ett bra tag. Det oroade mig lite. Jag reste på mig ifrån barstolen och hoppade ner på golvet. Jag gick bort till poolen och kollade runt bland alla människor. Jag kunde inte se han någonstans. Jag skulle precis vända mig om när jag kände en varm hand trycka sig emot mina rygg. Jag han knappt reagera innan jag var i vattnet. Jag simmade snabbt upp till ytan och hämtade luft. Jag kollade sen upp på kanten där Justin stog och skrattade. Han sträckte fram sin hand för att hjälpa mig upp, men istället drog jag ner honom, fast jag såg att han hade sin mobil i handen, rakt ner i vattnet. Det fick han tåla. Han kom snabbt upp till ytan och kollade surt på mig medans jag log. “Fan Alyssa, du såg att jag hade min mobil”, skrek han emot mig för att överrösta musiken. Jag skakade på huvudet. “Nej jag lovar! Och sluta säg Alyssa, säg ALLY”, svarade jag och han log. Han visade mig sin mobil som vart helt sönder.

Ärligt talat kunde jag inte låta bli att fnissa till. Han kollade intressant på mig. Han simmade närmre mig för att sedan viska massa gulliga saker i mitt öra. Ännu en gång fnissade jag till och han tryckte mig närmre sig. Hans händer vilade på min rumpa och jag la upp mina ben runt hans midja. Jag bet mig i läppen och mötte hans ögon. Han var riktigt fin. Hans ögon lös av nyfikenhet och han läppar var perfekt formade. Dom var så kyssvänliga. Han log samtidigt som han simmade bort emot stegeln och bärde försiktigt upp oss. Han släppte ner mig på marken och jag fnissade till. Han var otroligt snygg när det droppade vatten ifrån hans hår och ner på hans kropp. Hans vita shorta hade blivit blöt och man kunde se hand magrutor igenom den. Han kom riktigt nära mig, jag kunde känna hans hjärta slå. Hans läppar var precis framför mina och han särade försiktigt på honom. Jag kunde direkt känna spritlukten. Hans panna lutades emot min och han smekte min kind med sin hand. “Du är den vackraste här”, sa han ganska otydligt och jag kollade in i hans ögon. Han skulle precis kyssa mig med jag tryckte bort honom ifrån mig. “Jag kan inte.”

Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-02-06 @ 20:24:14
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2012-02-06 @ 20:28:53
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

längtar till nästa super bra

2012-02-06 @ 20:32:42
Postat av: Vicki

Jag älskar din novell! Gosh så bra den är och du har bara kommit tio kapitel!



Titta görna in på

Min novell också!:)

http://bieberjustinstories.blogg.se

2012-02-06 @ 21:06:36
URL: http://viickiiee.blogspot.com
Postat av: Den heliga birgitta

Grymt!

2012-02-06 @ 21:33:06
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeeer :D

2012-02-06 @ 22:14:22
Postat av: Felizia

Så jä*la bra! :D

2012-02-07 @ 17:24:36
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Malin

JÄTTE BRA!!

2012-02-07 @ 23:15:53
Postat av: Anonym

jättebra :D

2012-02-08 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: