Chapter 4 - I can't control this


"Le lite, kom igen nu gumman", muttrade mamma tyst och jag suckade. "Tyst, din hemska typ. Tvingade med mig på detta!", röt jag. Jag och mamma stog på flygplatsen i LA och väntade på Justin och hans mamma. Under den tiden jag var tvungen att spendera med Justin missade jag två fester och en tjejmiddag. Vill ni veta vad det värsta va? Vi har höstlov. Så jag har inte ens en anledning till att gå hemifrån. Spendera 24 timmar om dygnet med Justin skulle bli tufft, riktigt tufft. "Jag går till kiosken", mummlade jag och hon nickade. Jag gick in i en liten kiosk mitt på flygplatsen och kollade mig omkring. Jag tog en bubbelvatten och en tidning. Jag gick bort till kassan och drog fram mitt bankomat kort.

Jag drog chippet och skrev in min kod. Jag fick sen mina saker i en påse och jag gick snabbt därifrån. Men jag stannade upp några meter ifrån mamma. Dom hade kommit. Mitt mod sjönk plötsligt ner till botten när jag såg Justin. Han var inte längre den lilla upkäftiga killen som hade bäver hår.

Han var så mycket mer. Han var mycket längre än förut. Han hade färgat sitt hår mycket mörkare och sexigare- Och det kan vara svårt att erkänna, men han såg så jävla bra ut. I ett par svart jeans och en vit shirt. Och till det hade han en beige kofta och ett sött halsband. Plötsligt insåg jag att han hade sett mig i mitt stirrande och jag stängde snabbt munnen och kollade ner i marken.

Helvete, han såg mig. "Hej Ally", hörde jag en mörk och hes, men varm röst säga. Jag kollade generat upp och kliade mig lite i nacken. Jag hoppade nästan till av hur nära Justin kommit. "Jag och Pattie går till bilen. Så får du och Pattie hälsa sen Ally, så får ni lite tid", hörde jag mamma säga svagt med jag hörde det knappt. Jag var så fokuserad på Justin. Jag höll på att svimma. Brevid han stog även hans livvakt, Kenny tror jag.

Hans bruna ögon var så djupa, hans svarta täta ögonfransar runt ögonen gjorde det lilla extra. "Wow, du har verkligen förendrats. Du ser.. Snygg ut. Tänk om jag också ändrades så fort", mummlade Justin häpet. Om du bara visste. Jag log lite snett och han bländade mig med ett vitt leende. Hela jag smällte nästan ner till botten. Det verkar som att kaxiga Ally plötsligt inte är så kaxig längre. "Tack", svarade jag snabbt och vände mig om för att inte svimma.

Jag andades djupt och började gå i en snabb fart till bilen. Jag hörde Justin skratta tillsammans med Kenny och dom gick bara någon meter bakom mig. Jag fnös för mig själv när jag tänkte efter hur jag blivit. Fan vad jag överdrev. Plötsligt kändes det som att allt mitt mod kom tillbaka. Det var bara tillfälligt. "Alyssa, vänta", hörde jag Justin skratta med en varm och lugnande röst. Och tydligen var det inte tillfälligt. För nu sjönk jag till botten igen, bara av att höra hans röst underbara röst. Jag hade saknat honom.

Postat av: Felizia

Aww ASGRYMT! :D

2012-01-29 @ 16:12:53
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ååååh sååå braaa!! Mer :D

2012-01-29 @ 16:17:41
Postat av: Anonym

jätte bra

2012-01-29 @ 16:26:23
Postat av: Mizz Z

OMFB!! VA BRA :D

2012-01-29 @ 16:43:11
URL: http://smartiez.webblogg.se/
Postat av: elin

asbra :D

2012-01-29 @ 16:46:50
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Alexandra

Super bra!!! meeerrraa :D

2012-01-29 @ 16:47:28
Postat av: Anonym

Bra :)

2012-01-29 @ 16:55:17
Postat av: Moa

Sjukt bra!

2012-01-29 @ 16:55:45
Postat av: Mathilda

OMG så bra :D meeeeer snälla nu :D

2012-01-29 @ 16:57:18
Postat av: Emma

Jätte bra!!!

2012-01-29 @ 17:35:02
Postat av: Emelie

7kt bra MEEEER :)

2012-01-29 @ 17:36:06
Postat av: L

asbra! :D ♥

2012-01-29 @ 18:08:02
Postat av: Lna

Jätte bra!

Längtar efter nästa!:)

2012-01-29 @ 18:10:07
Postat av: Frida

Ni är så sjukt duktiga, den är såå bra! :)

2012-01-29 @ 18:14:49
Postat av: C.

Aww asbra!

2012-01-29 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: