Jag börjar blogga!

Hej finisar. Tror några blir glada nu - men jag hade tänkt börja blogga nu. Hoppas jag kan få ihop allt med tanke på att nästan 95% ville att jag skulle fortsätta med min gamla novell. Dvs att jag först och främst måste läsa igenom den, och sedan börja skriva några delar så jag ligger före er i skrivandet/läsandet. Hoppas det är okej för er? 
 
Har verkligen saknat denna bloggen och ska också komma med en ny design, ofc. Ska också lägga allt hat åt sidan och fokusera på alla fina kommentarer. :) 
 
Nästa del - kommer förhoppningvis upp idag/imorgon. Okej? Jag lovar inget nu, och ni får jätte gärna sprida bloggen till era vänner om någon läser den. Älskar er alla! Kram.
Btw; Han kommer ju ff till sverige! Är hur glad som helst. Vad tycker ni om det?

Postat av: Anonym

YEY!

2012-07-02 @ 21:56:54
Postat av: Anonym

Grymt bra att du ska börja blogga igen! Har saknat dig!

2012-07-02 @ 22:22:05
Postat av: Anonym

Vilken plats ska du välja?
Alltså läktaren eller Golden circle eller något annat? :)

2012-07-03 @ 14:23:43
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

2012-07-06 @ 10:25:09
Postat av: Ewweh

YÄÄÄÄÄY du börjar igen :DD

Btw. alla som hatar på dej är bara avundsjuka. Du ska bara veta att du är grym på att skriva och hatet är bara skitsnack. Massor med nolifer som skriver. Du är stark. :)

2012-07-08 @ 14:47:53
Postat av: Linn

JAAAAAAAA!!!
Haha, blev sjukt glad nu!

Asså det var ju ett tag sedan du bloggade, jag vet ju typ vad som hänt o så och pallar inte läsa igenom alla kapitlena, såå kan du inte typ göra en liten sammanfattningen av de gångna kapitlena...?

2012-07-08 @ 17:44:44
Postat av: caroline

herreguuuud?! säg inte att du ska lägga ut hela tiden men aldrig lägger ut något! bestäm dig snälla. om du inte pallar skriva, ge upp bloggen. dina noveller är gryma men man tappar intresset tack vare att det var ett halvår sen du skrev en riktig del, det ända du skriver är "det kommmer en ny del snart, jag svär/lovar." uppdatera eler ge upp bloggen. TACK!

2012-07-12 @ 16:41:19
Postat av: Maja

Jaa mera nu :D

2012-07-12 @ 18:10:09
Postat av: Ellen

ÅHHH ÄR SÅ MF GLAD! VART TYP KNÄCKT NÄR DET VART LÖSEN PÅ BLOGGEN! ÄLSKAR DINA NOVELLER! BLEV SÅ TAGEN ATT JAG BÖRJA GRÅTA HAHAHH MEES NEJ MEN DET ÄR BRA;) jag är verkligen nte nån sånhär superduper hyperbtjej men du är så bra <3

2012-07-12 @ 18:19:20
URL: http://essworld.blogg.se
Postat av: Marielle

Börja blogga igen, och skriv klart den du håller på med. :)

2012-07-13 @ 23:39:15
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se
Postat av: Astrid

Skriiiiv:):):)

2012-07-25 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: