A Bieber Dream, Chapter 37

Imorgon skulle jag ÄNTLIGEN få träffa Jolina, jag hade saknat henne så himla mycket fast det gjorde lite ont när jag kom på att hon var arg på mig.. fan! Jag måste verkligen förklara för henne att det inte hände något, bara en kram, samtidigt hoppades jag på att få träffa Joanna också, men den chansen var inte stor.. var Jolina och Joanna ens vänner efter det som hände? Är dom inte det är det verkligen mitt fel! Sen måste jag också förklara för Jolina om smset Jasmine hade skickat till henne, nu får jag bara hoppas på att Jolina tror på mig.
Helt plötsligt kommer Jasmine in i mitt rum, damn.. tänkte jag för mig själv och bet mig i läppen..

.. Shit va snygg hon var, vilken kropp.. förfan vad är det jag håller på med tänkte jag för mig själv. Det är Jolina jag vill ha, det var henne jag gillade, men Jasmine var verkligen en pangbrud!
- Jasmine, har du hört talas om kläder? röt jag
- Förlåt då, fast jag vet att du gillar det egentligen, sa hon och log.
Det gjorde jag, fast ändå inte.
- Nej det gör jag inte, så snälla ta på dig lite kläder, tack! sa jag
- Men shit, ta det lugnt, ville bara fråga en grej men skit i det nu sa hon och gick ut.
Helt seriöst brydde jag mig inte, jag ville inte ens veta.. det enda jag tänkte på nu var Jolina!
Imorgon skulle jag äntligen få träffa henne, få snacka med henne, få krama henne, få kolla in i hennes underbara ögon.. jag rös vid bara tanken! Klockan hade nu blivit 8 och jag var trött som fan, jag hoppade in i duschen och sen la mig. Jolina var fortfarande i mina tankar, hela tiden.. Ska jag säga till henne att jag gillar henne? Tänk om hon inte gillar mig? Jag var nog riktigt illa ute efter smset OCH det som hände med Joanna, eller egentligen det som INTE hände med henne. Jag kände bara för att smsa Jolina och berätta när jag är hemma imorgon, jag var helt sjukt besatt av den tjejen! :
'' Hej Jolina, ville egentligen bara säga att jag är hemma vid 3 imorgon, har längtat.. bara så du vet, ringer dig iallafall xx Biebs''

JOLINAS PERSPERKTIV


Jolina
Jag vaknade och såg att klockan var 12, huh redan? tänkte jag för mig själv. Jag log och drog mig i sängen en stund och sen gick jag upp och duschade, det var verkligen nödvändligt! Efter duschen tog jag på mig mitt bruna linne, ett par bruna shorts och satte upp håret.
Jag kom på att Justin skulle komma idag, så jag tog upp mobilen och kollade om jag fått något nytt sms.. och visst hade jag det, från honom också:
' Hej Jolina, ville egentligen bara säga att jag är hemma vid 3 imorgon, har längtat.. bara så du vet, ringer dig iallafall xx Biebs''

Klockan 3?! Den var redan halv 2, och kommer han hit? jag till honom? fan, sen ska han ringa mig också.. även fast jag saknat honom och vill prata med honom så vill jag inte det samtidigt, oh varför ska allt vara så jävla komplicerat!
Jag gick ner för att äta frukost och trodde att mamma och pappa skulle vara där nere men nej det var dom inte, skönt! Jag började ta fram choklad flingorna och mjölken, satte mig ner och tog upp mobilen. Jag började smsa justin: ''Du sitter säkert på ett plan eller så nu, har saknat dig och det ska bli skönt att få reda ut saker och ting! xx JoJo''

När jag ätit upp gick jag upp på mitt rum och satt mig vid datorn, kollade justins twitter.. men inget nytt. Jag började kolla runt på olika bloggar och helt plötsligt ringer min mobil, jag kollar fort på klockan och ser att den är kvart över 3, shit tänkte jag och svarade:
- Ja hallå? sa jag
- Hej! det är jag Justin, sa han
- Det såg jag nog, sa jag och kände mig lite taskig
- Jolina.. är du fortfarande sur? frågade han och lät lite ledsen
- Mm, tro inte att du kan komma hit och allt kan bli bra igen, för då tror du fel! röt jag
- Det gör jag inte, och jag vet.. men kan vi träffas och snacka om det åtminstonde? sa han
Jag visste inte om jag var redo att träffa honom än..
- Justin..

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT att ni inte fått ett kapitel på länge och att den blev så kort men jag får inte tag på ida någonstans och jag behöver henne! men det blir fler ikväll.. börjar på 38 direkt! :D

Postat av: Anna

åååh :D

2010-12-01 @ 17:52:46
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Elle

AWESOME !!!!!

2010-12-01 @ 17:54:23
Postat av: Janna

RIKTIGT BRA! vill ha mycket mer!! Och snälla låt de hända något mellan dem nu

2010-12-01 @ 18:00:19
Postat av: Emma

yey meer fort ! :D

2010-12-01 @ 18:03:06
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Karro

Det finns nu ute en ny episode! :)

Kommentera gärna & skriv vad du tycker om episoden + om du tycker jag ska fortsätta skriva eller inte :)<3



Ha en fin kväll, kram!

2010-12-01 @ 18:53:47
URL: http://bejber.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Kan hon inte bara förlåta honom?? :O meeer ♥ nu? :)

2010-12-01 @ 19:18:02
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

NÄR KOMMER NÄSTA :D

2010-12-01 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: