A Bieber Dream, Chapter 38

När jag ätit upp gick jag upp på mitt rum och satt mig vid datorn, kollade justins twitter.. men inget nytt. Jag började kolla runt på olika bloggar och helt plötsligt ringer min mobil, jag kollar fort på klockan och ser att den är kvart över 3, shit tänkte jag och svarade:
- Ja hallå? sa jag
- Hej! det är jag Justin, sa han
- Det såg jag nog, sa jag och kände mig lite taskig
- Jolina.. är du fortfarande sur? frågade han och lät lite ledsen
- Mm, tro inte att du kan komma hit och allt kan bli bra igen, för då tror du fel! röt jag
- Det gör jag inte, och jag vet.. men kan vi träffas och snacka om det åtminstonde? sa han
Jag visste inte om jag var redo att träffa honom än..
- Justin..

Justin snackar med Jolina..

- .. Jag vet inte, sa jag tyst
- Vill du inte träffa mig?! nästan skrek han
- Ne eller jo, fast..
Justin avbröt mig innan jag hann säga något mer.
- Snälla Jolina, jag har saknat dig så jävla mycket jag måste bara få träffa dig!
- Jo jag har saknat dig också.. okej, kan vi träffas hos dig? jag orkar inte vara hemma mer.
- Självklart, sa han och jag hörde nästan hur han log.
- Bra, jag ska börja ta på mig och så, är hos dig om en halvtimme.
- Låter bra, vi ses! sa han och la på.
Det hade nu börjat spöregna så jag bytte om till ett par mörkblåa jeans, en röd tröja och min svarta hood. Jag sminkade mig lite, tog på mig mina röda converse.. ingen smart idé i detta vädret men skitsamma tänkte jag och tog ett paraply och började gå mot bussen. Den gick 15:55 och klockan var 15:50, aja 5 minuter är inte så mycket.
JUSTINS PERSPERKTIV

Ville hon inte träffa mig? det lät som det.. aja, nu var hon på iallafall påväg till mig och det kändes bra, jag satt och tänkte på vad jag skulle säga till henne, jag hade så mycket och förklara för henne! Nästan hela dagen hade jag undrat om jag skulle berätta för henne hur jag känner, tänk om allt blir fel.. det vill jag inte direkt. Plötsligt plingar det på dörren och där står Jolina nästan genomblöt och vi bara står och kollar på varandra som två ufon.
Helt plötsligt kastar hon sig i min famn och där står vi och kramar varandra. Jag andades in hennes härliga doft och bara njöt. Efter att ha stått där ett tag släpper hon taget och bara kollar mig i ögonen, hon i mina och jag i hennes kristall blåa underbara ögon.
- Hej, säger hon plötsligt
- Haha hej på dig, säger jag och ler
Nu insåg jag hur mycket jag saknat henne och drog henne till mig och bara kramade henne igen, jag ville aldrig släppa taget!
- Justin.. säger hon
- Oj förlåt men jag har saknat dig.. säger jag och kollar henne rakt in i ögonen.
- Jag har saknat dig också Justin, men det regnar och här står vi, sa hon och skrattade lite.
- Haha, ja det har du rätt i, sa jag och tog henne i handen och vi gick in och satte oss i soffan, först sa vi inget utan bara kollade på varandra tills hon bröt tystnaden:
- Justin du måste förklara vad som hände med Joanna, jag kan inte släppa det och jag har inte pratat med Joanna sen vi kom hem.
- Snälla Jolina, du måste tro på mig när jag säger att det inte var mer än en kram! Och att förstöra vänskapen mellan er var verkligen det sista jag ville, även om jag inte ens visste att ni kände varandra men ändå! sa jag och fortsatte kolla på henne
- Jo, hon sa samma sak..
- Då förstår du att det är sant för jag gillar..
SHITSHITSHIT.. nu fattar hon, och nu måste jag förklara att jag gillar henne! Hon satt bara och kollade på mig som ett frågetecken.
.. dig.
Nu var hennes ögon gigantiska och jag bara väntade på en reaktion.
JOLINAS PERSPERKTIV

Vad.. sa.. han precis? Gillar mig? nejnejnej.. det kan inte vara sant! och vad fan ska jag svara nu? Jag gillar han också, och nu vet jag att ingeting hände mellan honom och Joanna.. då kan jag inte vara arg eller?
- Justin.. jag gillar.. dig också, mycket.. sa jag, och log och samtidigt kollade ner.
- Så du tror på mig när jag säger att ingeting hände mellan mig och Joanna? sa han och lyfte upp mitt huvud så jag kollade honom i ögonen..
- Ja det gör jag, sa jag och log.
- Bra! sa han och reste sig
Jag bara kollade på honom..
- Jag har lust att vinna över dig på xbox, eller det kanske jag inte kan, sa han och blinkade med ena ögat?
- HA! Jag vinner dig hur lätt som helst sa jag och blev helt hyper!
- Det får vi se, sa han och satte igång spelet.
Justin spelar..

JUSTINS PERSPERKTIV

Wow, tjejen var ju grym! tänkte jag för mig själv när jag såg att hon höll på att ta ledningen..
- Ojdå, vad händer Justin, du är inte så kaxig längre, sa hon retsamt
- hahahahaha, du ska allt få! sa jag och började kämpa som fan tills jag fick ont i fingrarna.
Kan vi inte kolla på film istället sa jag och kollade på henne som hade varit inne i spelet totalt!
- MEN! haha.. okejdå sa hon.
- Vilken vill du se då? frågade jag
- Hm.. bestäm du sa hon och log..
Jag gick fram och letade efter någon bra tills jag hittade ''Win a date with Tad Hamilton''.. Den får det bli.
Jag satte i skivan och gick o satte mig brevid Jolina i soffan.. Hon lutade huvudet mot min axel, det kändes så jävla bra dehär asså.. jag lutade mitt huvud mot hennes och där satt vi.
Plötsligt kollar hon upp på mig, jag kollar på henne.. sen möttes våra läppar..

hahaha.. Detta gillade ni va? ;)



Postat av: Ebla

Jä-t-t-e BRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Yeii jag läser måånga novellbloggar om justin!

Hihihihi!

2010-12-01 @ 19:55:45
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Elelta

Den va jättebra♥Vad Gulligt....Jag har också noveller med min bästis läs den också <3

2010-12-01 @ 20:00:50
URL: http://justiindreewbieeber.blogg.se/
Postat av: iidabieber

åååh , du äger elma ! :D

fortsätt nuu nu nuuu , hihi :D <3

2010-12-01 @ 20:09:31
URL: http://iidavictoria.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååh snälla ett t episode ikväll jag dör!

2010-12-01 @ 20:18:53
Postat av: anonym

Haha, jaaa verkligen!:)och asså du är verkligen super på att skriva Elma:)!!och Ida me ofc:)!... Men snälla mer:):D!

2010-12-01 @ 20:23:38
Postat av: Emma

jaaa meer ! :D

2010-12-01 @ 20:25:05
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Liza känids bloggaren!! :)

Hahah klart! :D får man också skriva en del?? :D ♥

2010-12-01 @ 20:46:40
URL: http://movieadvice.blogg.se/
Postat av: Elle

AHHHHH, GOOOOOOSH NI MÅSTE SKRIVA FLER IKVÄLL FUCKING AWESOME

2010-12-01 @ 21:07:51
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-01 @ 21:25:58
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

YEEES!! ♥ jag har väntat på detta länge, and you know it <3

MEEEER ^^)

2010-12-01 @ 21:33:19
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

aaaaaaaw, aw är allt jag kan säga, så underbar!

längtar bara tills nästa chapter kommer <3

2010-12-01 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: