a Bieber dream, chapter 40

- Du får sova där nere.. Om du vill? Sa Justin och kollade ner på sina fötter. Han gjorde sin hairflip lite snabbt och kollade sen upp. Jag skakade på huvudet och gav han en kram. Plötsligt så kände jag att det vibrerade i fickan. Jag kollade på skärmen och det var mamma. Detta kändes inte bra..

Istället så sket jag i att svara. Jag tryckte på upptaget och la ner mobilen i fickan igen.
- Vem var det? Sa Justin frågandes. Jag skakade bara på huvudet och la mig ner i hans säng. Jag var sjukt trött. Klockan var redan halv 10. Jag skickade snabbt ett sms till mamma att jag skulle sova hos Justin och stängde sen av mobilen.

- Vart är din mamma? Sa jag och log. Jag ville gärna träffa henne.
- Hon är någonstans med Scooter tror jag, sa han
- Ah.. synd.. sa jag.
- Vadådå? frågade han och tog bort en hårslinga från mitt ansikte..
- Jag skulle gära vilja träffa henne, asså sist vi såg fick hon kanske inte någon bra bild av mig sa jag och tänkte på dagen då hon hittat oss hånglandes i hennes säng!
- Haha, jag tror inte det är någon fara, men visst kan du träffa henne.. när hon kommer hem då, sa han och skrattade lite.
- Bra, sa jag och pussade honom snabbt på munnen och sen vände mig om för att sova. Plötsligt känner jag att någon pussar mig lite lätt på nacken och jag ryser som fan!
- Du är underbar, det vet du va? sa jag till honom
- Du är verkligen fin, det vet du va? sa han och pussade mig på kinden sen somnade vi.

Morgonen därpå vaknade jag av att Justin kysste mig lite lätt på munnen, jag besvarade kyssen och han kollade chockat på mig som om jag legat i koma i en vecka, sedan kysste han mig igen.
- Godmorgon shawty, sa han plötsligt och gjorde sin hairflip
- Godmorgon sötnos, sa jag
- Sovit gott? frågade han
- Med dig brevid? såklart! sa jag och log
- Haha va bra sa han och skrattade.. ska vi gå ner och äta frukost? frågade han sen
- Visst sa jag och vi gick ner.

Medans vi åt snackade vi om massa olika grejer, hur det är att vara känd och att ha så många fans runt en hela tiden.. han tyckte bara det var kul, men jobbigt ibland ju!

Jag kom på att jag bara stängt av mobilen efter jag smsat mamma, så jag sa till Justin att jag bara skulle springa upp och ta mobilen, gör du så, svarade han.
När jag satt på den så var det 4 missade samtal, från mamma såklart. Jag ringde upp henne fort och hon svarade efter andra tonen
- JOLINA, VAR ÄR DU?! skrek hon mig i örat
- Hos Justin, jag smsade dig igår? svarade jag tillbaka
- Vad gjorde du där, och varför sov du hos han utan att ha frågat mig eller pappa först?! röt hon
- Snälla mamma, jag är inte 3 år.. får jag inte sova hos mina vänner längre?! röt jag tillbaka
- Jolina.. klart du får.. men han är.. Justin Bieber OCH en kille.. sa hon lite tyst
- SO WHAT? JA HAN ÄR JUSTIN BIEBER, MEN JAG BRYR MIG INTE FÖR HAN ÄR SOM VILKEN KILLE SOM HELLST, FAST BÄTTRE! skrek jag
- Jolina jag vill att du kommer hem så vi kan prata om detta, är det förstått?
- Ja, men inte nu! sa jag och la på.
ASSÅ FAN! skrek jag högt utan att tänka mig för och där stog Justin lutad mot väggen och småflinade lite.
- Hörde du.. när vi.. snackade? frågade jag
- Ja det gjorde jag, och du är verkligen finast, sa han och kysste mig. Jag besvarade kyssen och vi började storhångla mitt i hans rum, han drog mig emot honom och jag strök mina händer igenom hans hår.
Han släppte mig plötsligt och sa
- Förstår du nu hur mycket jag saknat dig?
- Ja det gör jag.. förlåt att jag inte trodde på dig, sa jag och tittade ner
- Det är ingen fara gumman, jag förstår dig.. föresten vad gjorde du ens på min konsert sa han.
- hehehe.. jag ville överaska dig, sa jag
- Awwwww, förlåt att det blev så fel.. sa han och jag såg att han blev lite ledsen..
- Det gör inget, för här står vi.. jag och du.., sa jag och skrattade
- Jag och du Jolina.. jag och du.., sa han och kysste mig..



JUSTINS PERSPERKTIV

Jolina var verkligen allt jag ville ha just nu.. hon var så jävla perfekt! Hennes kyssar fick mig och smälta totalt. Hon är inte som alla andra tjejer som gillar mig för att jag är Justin Bieber och världskänd, utan för den jag är.

- Justin, jag måste gå.. mamma duvet, sa hon och gjorde en ledsen min
- Va nej? okejdå.. jag kör dig! sa jag
Det behövs inte, sa hon.
- Men jag vill sa jag och vi började gå ner..

Bilresan gick fort och vi var nu utanför hennes hus..
- Vi ses imorgon? frågade jag
- Självklart sa hon log.
- Bra, jag ringer dig, sa jag och log
- Hejdå shawty, sa jag sen och kysste henne, jag ville aldrig sluta!
- Hejdå Justin, sa hon och besvarade kyssen.. hela jag rös till.

JOLINAS PERSPERKTIV

Justin var verkligen allt och lite till, jag var nu påväg in och justin hade kört iväg. När jag kom in står mamma och kollar argt på mig.. Fan, tänkte jag..

Det börjar bli mycket kärlek mellan Jolina och Justin nu.. det var väll det ni ville haha? 41 Börjar Ida med snart, så ni får den om en stund! :D






Postat av: Anna

yay :D

2010-12-02 @ 20:10:20
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Karin

Skitbra!!

2010-12-02 @ 20:12:42
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: anonym

Självklart;) haha:)

2010-12-02 @ 20:14:49
Postat av: FRIDA

så jävla bra e den!!!<3meeeer!

2010-12-02 @ 20:22:43
Postat av: Julia :)

Såklart jag ville ha kärlek mellan dom!! :D

jättebra !! <3 mer så fort ni kan ! :D

2010-12-02 @ 20:48:44
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Elle

SJUKT BRA MEEEEEEEEER IKVÄLL AWESOME

2010-12-02 @ 21:36:22
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-03 @ 10:32:15
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: