a bieber dream, chapter 41

Bilresan gick fort och vi var nu utanför hennes hus..
- Vi ses imorgon? frågade jag
- Självklart sa hon log.
- Bra, jag ringer dig, sa jag och log
- Hejdå shawty, sa jag sen och kysste henne, jag ville aldrig sluta!
- Hejdå Justin, sa hon och besvarade kyssen.. hela jag rös till.

JOLINAS PERSPERKTIV

Justin var verkligen allt och lite till, jag var nu påväg in och justin hade kört iväg. När jag kom in står mamma och kollar argt på mig.. Fan, tänkte jag..


- JOLINA! Röt mamma.
- Ja.. Mummlade jag lite surt. Hon kan inte vara så sur för att jag sover hos Justin.. En vanlig kille?
- Du får iaf ringa och berätta! Jag kollade på mamma och hon såg riktigt arg ut så jag kollade snabbt ner på golvet. Jag ville inte ha någon ögon kontakt.
- mm..
- Förlåt, men jag blir orolig! Idag får du stanna hemma! Sa mamma och kollade surt på mig. Jag nickade och gick upp mot mitt rum. Jag var inte sur, jag hade också blivit orolig. Men hon såg väl smset? Jag sket i det nu.

Jag gick in på datorn och loggade sen in på twitter. Justin hade skrivit något. " Shawty, i miss you?" jag log lite. Jag antog nästan att det nu var jag. Jag ville så gärna träffa honom igen och så skulle det bli. Jag la ner datorn i sängen och tog upp mobilen. " Vill du träffas? xo Jojo" Det tog ett tag innan han svarade men tillslut kom det. " Självklart, ledig hela veckan! Men din mamma?.."

Jag log lite av att han skulle vara hemma. Men samtidigt så måste han ju antagligen vara med sin familj och så. Jag tog på mig en ny tröja och ett par jeans och la sen ner min mobil i fickan. Jag kollade mig omkring och låste dörren. Jag gick bort mot fönstret och började klättra ut. I början gick det bra men så råckar jag halka på vägen ner så jag ramlar rakt på rumpan.

- AJ! Röt jag.. Oh nej, tänk om mamma hörde det? Jag vände mig snabbt om och kollade in genom fönstret in till köket. Hon märkte inget. Jag tog sen upp mobilen och messade Justin " Det är lungt, men vart ska jag gå?
:s"
Jag började gå mot busshållplatsen och såg sen en bil. I bilen satt Justin och log. Han drog ner rutan och jag mötte hans blick.. Han var så fin.

Jag måste gå nu, jag bloggar på min lärares dator. Men kommentera! :D

puss ida♥


Postat av: Anna

nice :D

2010-12-03 @ 10:21:04
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: