a Bieber dream, chapter 43

- Hejdå! Sa han och böjde sig ner. Han pussade mig lite lätt så tog jag tag i hans nacke och trog honom intill mig. Han la händerna på min rumpa och vi började hångla. Han hållde mig hårt och kollade in i mina ögon. Han släppte mig sen och vinkade hejdå..

Jag vinkade tillbaka och sen så började jag gå mot mitt fönster. Hur skulle jag komma upp? Jag gick runt huset till yterdörren och kollade och mamma var hemma. Det var väldigt svart hemma, men hon jobbade inte idag. Jag drog sakta ner hantaget och det var öppet. Jag gick in och stängde sakta dörren efter mig. Jag hoppade lite lätt upp för trappan och drog ner handtaget till mitt rum.
- Fan! Sa jag lite tyst, jag låste innan jag gick ut. Jag gick ner och hämtade en kniv så att jag kunde låsa upp. I början var det lite krångligt. Plötsligt hör jag hur yterdörren öppnas, jag sneglar ner lite så ser jag att det är mamma. Jag skyndar mig och får tillslut upp dörren. Jag går in och låser efter mig. Jag hör hur mamma går upp för trappan, steg för steg. Tänk om hon visste. Plötsligt knakar det på dörren. Jag tar ett djupt andetag och öppnar dörren.
- Hej mamma! Suckar jag och kollar ner i golvet.
- Hej? Är det någon fel? Log mamma och jag kollade upp på henne. Yes, hon visste inget. Jag log lite och skakade på huvudet.
- Du, varför är det massa folk på utsidan som tar bilder? Vet dom att du känner Justin? Jag nickade och kliade mig lite på axeln. Hon nickade och gick ut ur rummet. Jag satte mig i sängen och andades ut.
- Jolina! Kom ner lite! Ropade mamma nerifrån. Jag suckade lite och gick ner. Hon sträckte fram ett glasspaket.
- Tack! Log jag. Glass var verkligen det bästa jag visste. Jag la in glasspaktet i frysen och gick sen upp på mitt rum. Klockan var redan 5. Tiden gick väldigt snabbt nu för tiden. Det var redan onsdag. Resten av dagen gick väldigt snabbt. Jag och Justin smsade en del och jag sov redan vid 10.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att Jasmine ringde. Vad var det nu då? Jag svarade och hon skratta lite lätt i telfonen.
- Vad? Mummlade jag nyvaket.
- När kommer du tillbaka till Bahamas? Jag saknar dig? Som en kompis.. Sa Jasmine, det sista hon sa var lite lägre. Jag suckade ett litet "okej" och jag lät inte så glad heller. Hon måste verkligen inse någon gång att jag och Jolina är ihop. För det antar jag att vi är nu? Jag sa hejdå till Jasmine. Men hon ville inte det så jag la bara på. Hon var så jobbig. Jag satte mig upp i sängen och kollade mig omkring. Jag tog upp ett par jeans och en munktröja och satte på mig det. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade fått 5 nya sms. 1 var från Jasmine, 1 från mamma , 2 från Usher och 1 från Jolina. Jag kollade bara på det från Jolina. " Hey Justin! Träffas idag en stund eller? Ring mig när du vaknar xoxo Jojo" Jag gjorde som hon sa och ringde upp henne.

- Hey! Sa jag och log.
- Hej Justin, vad gör du?
- Inget, vaknade precis.. Själv?
- Nä, inget. Skulle vi träffas en stund eller? Saknar dig..
- Självklart! Men jag ringer dig när jag är klar! Sa jag och försökte rota fram ett par strumpor. Jag kollade ut genom fönstret och såg några paparazi's. Det var inte så många.
- Okej, puss! Sa Jolina och sen la på.

Jag tog på mig ett par strumpor och gick sen ut i köket. Jag läste dom andra smsen, det var inga viktiga så jag sket i att svara. Jag bestämde mig för att åka hem till Jolina och överaska henne. Jag drog på mig jackan och skorna och gick sen ut. Skulle jag ta bilen? Det var nog bäst så eftersom Kenny inte är med mig. Jag låste dörren och kollade mig omkring. Det var några paparazi's men det var okej. Jag gick in bilen och startade den.

JOLINA'S PERSPEKTIV:

Vad skulle jag ha på mig? Jag bestämde mig tillslut att ta en vit tröja och ett par jeans. Jag gick ut ur rummet och in på toaletten för att sminka mig när det plötsligt ringde på dörren. Jag gick ner för att öppna. Det var Justin. Det var lite pinsamt, jag var riktigt ful. Mitt hår stog åt alla håll och jag hade inte hunnit sminka mig. Jag log lite och kollade ner i golvet.
- Vad fin du är utan smink! Log Justin och tog tag i mina händer. Jag skakade på huvudet.
- Nej, men vad gör du här? Log jag och kollade upp på Justin.
- Jag orkade inte vänta så.. Jag kom nu istället! Jag nickade och drog med Justin in. Han tog av sig skorna och vi gick sen upp i mitt rum.
- Hur går det med dig? Asså när du inte har med dig din livvakt? Du kan dö Justin! Röt jag lite ledsamt.
- Jag tog bilen Jolina, det är ingen fara. Jag klarar mig! Sa Justin och gav mig en kram. Jag kollade honom i ögonen och han satte sig på sängen. Han drog ner mig i hans famn och la händerna om mig. Jag tog upp händerna på hans kinder och började kyssa honom. Jag kände hans varma tunga mot min. Han luktade så gott. Inte av massa parfymer och sånt, utan hellt narturligt. Jag släppte taget och ställde mig upp.
- Justin.. Sa jag och suckade. Justin kollade oroligt på mig. Han ställde sig upp och tog tag i mina händer.
- Jag tror.. Jag älskar dig.. Sa jag och kollade bort från Justin. Allt gick så fort, han gillar säkert inte mig på samma sett. Han svarade först inte. Detta blev jätte pinsamt.
- Jolina.. Jag gillar dig.. Väldigt mycket.. Men jag vet inte.. Stammade Justin. Jag kollade på honom och han gav mig en kram. Han hade rätt, jag kan inte redan älska honom. Jag la händerna runt han och drog mina fingrar lite lätt på hans rygg. Han rös till lite. Jag kollade på honom och han böjde sig ner för att kyssa mig..



Nu börjar det hända saker? Eller hur? Och kommentera :D


Postat av: Anonym

meeer!! :D

2010-12-04 @ 15:15:12
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Anna

wow, haha! :) mer! :D

2010-12-04 @ 15:38:20
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, jaaa:) och det är bra!! och om folk inte orkar kommentera så mkt eller nått ibland, så kan jag säga att det är jättebra!:) Gärna mer!!

2010-12-04 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: