a Bieber dream, chapter 44

- Justin.. Sa jag och suckade. Justin kollade oroligt på mig. Han ställde sig upp och tog tag i mina händer.
- Jag tror.. Jag älskar dig.. Sa jag och kollade bort från Justin. Allt gick så fort, han gillar säkert inte mig på samma sett. Han svarade först inte. Detta blev jätte pinsamt.
- Jolina.. Jag gillar dig.. Väldigt mycket.. Men jag vet inte.. Stammade Justin. Jag kollade på honom och han gav mig en kram. Han hade rätt, jag kan inte redan älska honom. Jag la händerna runt han och drog mina fingrar lite lätt på hans rygg. Han rös till lite. Jag kollade på honom och han böjde sig ner för att kyssa mig..

Bilden är bara fin♥

Han la händerna runt min midja och gick långsamt ner mot min rumpa. Jag besvarade inte hans kyss. Jag puttade bort han lite och flinade. Han kollade frågandes på mig.
- Ska vi gå? Jag är jätte hungrig.. Log jag.
- Jo, men vi får åka till något lungt ställe. Vill inte behöva ha med Kenny! Suckade Justin och kollade på mig. Jag nickade och sa att vi kunde hämta pizza och hyra film. Han nickade och vi gjorde det. Klockan var runt 5 när vi kom hem. Vi hyrde " Valentines day". Vi satte oss i soffan och började äta på pizzan. Justin var klar efter bara 5 minuter. Han kollade ner på min mat hela tiden och jag flinade.
- Du får en bit om jag får en puss! Log jag och skrattade. Han nickade och gav mig en snabb puss. Jag gav han resten av pizzan och han åt upp det snabbt. Jag gick och satte på filmen vi började kolla. Jag kollade snabbt på klockan igen och pappa skulle komma vid 10. Mamma skulle jobba natt. Jag fortsatte kolla på filmen tills jag såg att Justin bara satt och glodde på mig. Jag kollade ibland på honom och log.
- Vad? Sa jag tillslut och flinade.
- Du är så vacker. Sa Justin och jag såg att han rodnade. Jag tänkte lite på allt vi hade gjort och kom och tänka på dagen när jag dushade och Justin kom. När han tog mig på bröstet, jag undrar om det var menningen? Jag började fnittra lite och han kollade frågandes på mig.
- Inget.. Mummlade jag lite tyst.
- Jo ! Något var det.. Sa Justin och flinade. Jag berättade och såg hur han blev alldeles röd i ansiktet.
- Jolina.. Förlåt för det.. Sa Justin lite osäkert.
- Justin, det är ingen fara! Sa jag och gav han en blink. Fast det var igentligen jävligt pinsamt.
- Jag gillade det.. Mummlade Justin så att jag nästan inte hörde det. Jag flinade lite och satte mig i hans knä.
- Du är så fin.. Sa jag generat.
- Du är det, varje gång jag ser dig får du mig att le! Jag tänker på dig varje dag, du gör mig glad på ett annat sätt! Jag äls.. Sa Justin och slutade menningen. Jag kollade på honom argt.
- Varför kunde du inte fortsätta menningen? Sa jag surt och flyttade mig från hans knä. Han tog tag i min hand och skakade på huvudet.
- Förlåt, jag vet inte.. Sa Justin och suckade. Jag kollade mot filmen som snart var slut. Det var tyst, väldigt tyst. När filmen var slut så gick vi upp på mitt rum.
- När ska du hem? Suckade jag lite tyst.
- Vadå, vill du få bort mig? Jag kan gå nu! Sa Justin och flinade. Jag skakade på huvudet och log.
- Du kan sova här? Sa jag och kollade ner i golvet.
- Jolina, vill du det? Du måste vara ärlig.. Det känns som att jag kan tvinga dig till saker du inte vill! Du är så.. liten. Suckade han och jag kollade allvarligt på honom.
- Ja! Jag skulle aldrig sagt det annars.. Fick jag fram tillslut. Han nickade och smsade sin mamma att han stannar.
- Jag drar hem tidigt imorgon, ska träffa lite kompisar.. Ryan och Chaz kommer hit! Log Justin och satte sig på min data stol. Jag nickade och log.
- Jag kommer.. Jag ska bara på toa! Sa Jag och log. Justin nickade och jag gick ut ur rummet. Jag gick snabbt på toa och tvättade sen händerna. Jag kollade mig snabbt i spegeln och gick sen ut ur rummet och in i mitt rum. När jag kom in i mitt rum så såg jag att Justin satt vid min data. Jag harklade mig lite och han vände sig om.
- Oj, hej! Flinade han. Jag lånade din data lite för att skriva något på twitter!
- öhm, okej! Log jag och satte mig på sängkanten. Jag sneglade lite mot min dator för att se vad han gjorde. Han var just nu inne på twitter. Det var okej. Jag smsade lite och kollade sen upp igen.
- JUUUUSTIN! Röt jag och kollade allvarligt på honom. Var inte inne på mina bilder!! Sa jag och sprang upp ur sängen.
- Hahahah jo! Skrattade Justin.
- nej! Skrek jag och försökte ta datorn. Han sprang upp och in på toaletten och låste.
- Justin.. Snälla.. Kolla inte på dom! Sa jag och satte mig mot dörren. Jag fnittrade lite.. Jag hade så många bilder på mig och mina kompisar när vi festade och rökte och sånt.. Han kommer tro att det var nyligen! Eller det var när jag träffade han. Han har fått mig att tänka annat. Plötsligt smäller dörren upp.
- RÖKER DU? Skrek Justin och kollade på mig.
- Nejnejnej.. Det är gammalt. Justin, snälla! Tro på mig! Jag gör inte det, inte längre.. Suckade jag och tog datorn ifrån honom. Han kollade på mig med en allavrlig blick.
- Svär du Jolina, svär du? Jag nickade och gick in mot mitt rum.
- Okej! Suckade han och gick efter. Men du var jävligt het på dina bilder! Sa Justin och flinade. Så kom jag på att jag hade bilder som Joanna hade fört över på mig i BH och String. Fan vad pinsamt.
- Vilka bilder såg du?
- Alla! Sa Justin och flinade. Jag puttade till honom lite lätt och satte mig i sängen.
- Vad taskig du är! Sa jag och kollade på Justin.
- Dom var heta, ta det lungt.. Jag gillar dom! Sa Justin generat och kollade bort. Jag log lite för mig själv och ställde mig upp. Ska vi bäda? Och pappa kommer nog snart, klockan är halv 11. Han nickade och vi bäddade sängen. Pappa kom hem vid 11. Vi gick och la oss, Justin sov i en tröja och jag gjorde detsamma.
- Justin.. Sa jag och ritade små mönster på hans bröstkorg.
- Mm, sa han och drog med mig ner i sängen.
- Jag.. jag kan inte..

Vad händeR? Vad kan hon inte? Och kommentera om ni vill ha mer, det är ni dåliga på ;)


Postat av: Anonym

mer:))!!!!

2010-12-04 @ 16:00:00
Postat av: Anonym

hihi super bra, hon kan vill inte ha sex?

2010-12-04 @ 16:10:10
Postat av: Anna

omg.. :D mer! :D

2010-12-04 @ 16:12:42
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Denisé

Mermermermermermermermer!!!! :D:D:D:D!!!! <3333

2010-12-04 @ 16:17:44
Postat av: Becka

Goodie!

Vad kan hon inte?!

2010-12-04 @ 16:20:57
Postat av: iidabieber

mer , mer , meeeeeeer !

jag älskar din novell sötnos <3

2010-12-04 @ 17:00:41
URL: http://iidavictoria.blogg.se/
Postat av: emma

åhh shit asså vad bra, mer mer mer nu!!! :D :D :D

2010-12-04 @ 17:23:31
Postat av: b

MEEEERRRRR!!! BÄST :D

2010-12-04 @ 17:51:58
Postat av: FRIDA

meeeer snälla en till ikväll!!! :D <3 älskar bloggen!!

2010-12-04 @ 19:01:20
Postat av: s

precis meeeeeeer :O ni som va så bra på att ladda upp innan!

2010-12-04 @ 19:16:07
Postat av: LINNEA

meeee!!! omg den är såå sjukt bra!! :) <3

2010-12-04 @ 19:43:18
Postat av: Anonym

WE WANT MOORE!!

2010-12-04 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: