A Bieber Dream, Chapter 45

Pappa kom hem vid 11. Vi gick och la oss, Justin sov i en tröja och jag gjorde detsamma.
- Justin.. Sa jag och ritade små mönster på hans bröstkorg.
- Mm, sa han och drog med mig ner i sängen.
- Jag.. jag kan inte..



- Vadå? frågade han med en ledsen min
- Asså.. jag kan inte sluta tänka på dig.. gillar dig, väldigt mycket, jag älskar dig, okej.. men jag vill inte hoppas på för mycket, sa jag och tittade ner.
- Jolina.. började han med, jag såg att han funderade på vad han skulle säga.. Till sist kom det ut.. Jag gillar dig också, MYCKET! Jag.. älskar dig, jag har gjort det hela tiden, jag har bara varit rädd.. sa han och kollade på mig
Jag kunde inte tro mina öron, gjort hela tiden? Shit.. Men vadå rädd? frågade jag
- Sen jag såg dig första gången så visste jag att det var något speciellt med dig, men jag har inte heller vågat hoppas på för mycket, jag har inte kunnat sluta tänka på vår första kyss i min mammas säng, sa han och log..
- hahah, ja.. den va speciell, sa jag och log
- Det är för att du är speciell, sa han och nu ville jag bara hoppa på honom och bara kyssa han, men han hann före och nu låg vi i min säng och storhånglade.. Han började smeka min rygg och jag rös.. Här låg jag med Justin Bieber i min säng, det var bättre än i mina vildaste drömmar! Jag tog dag i hans hår och allt blev mer och mer passionerat, till slut fick jag ingen luft och började släppa taget lite..
- Wow, sa han och log
- Vadå? sa jag och blev lite orolig
- Du är.. du är fantastisk sa han och kollade på mig med en flirtig blick
- hehe tack men nej, sa jag och blev lite genererad
- Ska vi sova nu? frågade han och pussade mig på kinden
- Visst sa jag och la mig ner och han gjorde samma sak.. Jag kunde inte sluta kolla på honom, han var så.. vacker.. och, MIN!


Nästa morgon vaknade jag av att Justin pussade mig lite på nacken, jag var så svag för det och väldigt kittlig!
Jag vände mig om och kysste honom, han besvarade kyssen och drog mig emot honom.. sen låg vi bara där, han var så varm och luktade så gott. Han pussade mig på pannan och frågade om han fick låna duschen, självklart fick han det. Sålänge satt jag mig vid datorn och twittrade: ''And yes, i'm still the luckiest girl in the world!'' Det var såklart för att jag hade Justin. Nu hade han kommit ut ur duschen och det var min tur, när han kom ut så gjorde han sin hairflipp och jag blev knäsvag precis som första gången, han kom emot mig och pussade mig på pannan och sen gick jag in i duschen.
JUSTINS PERSPERKTIV

Allt kändes så rätt nu och jag var så glad över att ha sagt till Jolina hur jag känner för henne.. Jag fattar inte varför jag var rädd, det var väll bara för att jag inte trodde att hon skulle gilla mig.. Jag var totalt förälskad i henne, finaste flickan i världen.
När hon kom ut ur duschen stog hon i bara handduk och jag bet mig i läppen, innan det hade jag loggat in på twitter och sett vad hon skrivit.. menade hon mig? Det måste det vara så jag twittrade: ''She is my favorite girl'' Och bara sekunder senare hade flera fans frågat vem jag menade, om och om igen!
Nu hade vi båda tagit på oss och vi undrade vad vi skulle göra idag, hon föreslog Bio och jag var på direkt.. fast det blev lite senare, nu skulle vi laga mat eftersom vi var ensamma hemma och vrålhungriga, vi funderade på vad vi skulle laga och det blev tacos, som tur var hade vi alla ingridienser hemma så vi slapp åka till affären.
JOLINAS PERSPERKTIV
Efter någon timme var allt klart och vi skulle duka, Justin bad mig gå upp och ta på mig något fint medans han dukade, han var för gullig, jag pussade honom fort och gick sedan upp och kollade på vad jag skulle ha på mig.. jag ville ju inte ha något för mycket så det blev en vanlig tight röd klännig och utsläppt hår..
När jag gick ner för trappan höll Justin på att tappa hakan, jag bara log och kollade mig omkring i köket och såg att han dukat upp, tänt några levande ljus och satt på lite lugn musik. Jag nästan sprang emot honom och jag kunde inte sluta kyssa honom..


Förlåt att den blev så kort, men jag får spel på skitdatorn jag använder, tyvärr. Ni får kanske 46 ikväll, eller imorgon.. vi får se helt enkelt!
KOMMENTERA! :D



Postat av: Anonym

så BRA!!!!! det är så kul att läsa!!!! höjdpunkten med hela dan!!:):D

2010-12-04 @ 21:22:21
Postat av: bieberfever

SKIT GRYMT !

2010-12-04 @ 21:33:27
Postat av: Julia

aaaw vad gullig Justin är!



Komigen , 46 ikväll! vi behöver eran novell!

2010-12-04 @ 21:45:39
Postat av: Julia ♥

NAAAW !!! ♥ dom är så söta1!

MERR !! ^^

2010-12-04 @ 22:06:22
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: FRIDA

meeeer!! en till idag!! :D<3

2010-12-04 @ 22:11:37
Postat av: Anna

asbra! :D

2010-12-04 @ 22:20:39
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: bea

sista biten har ni tatt från bieberdream.se

2010-12-04 @ 23:09:16
Postat av: Denisé

Mermermermer :D:D;D!!! <3333

2010-12-04 @ 23:41:53
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer

2010-12-05 @ 00:33:12
Postat av: Anonym

Sååååååååå braaaa!!!:) Snälla några fler kapitel idag!!!:)

2010-12-05 @ 14:38:14
Postat av: Anonym

meeeeeerrrrr:):D snällaaa!!:)

2010-12-05 @ 14:59:07
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du Justin Bieber noveller?

Jag har nyss börjat skriva en.

Läs gärna den:)



Förlåt om du inte gillar sånnahär komentarer!

kram

2010-12-05 @ 16:24:57
URL: http://bieberbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: