a Bieber dream, chapter 48

- Jag ska ta en dush, du kan låna datorn så länge? Sa jag och flinade. Jag visste att han skulle kolla bilderna igen men jag hade fört över allt till ett usb och då skulle han inte se dom. Han nickade och log. Jag dushade snabbt och gick sen in rummet. Han stog och kollade på mig med ett hånflin.. Vad hålde han på med?

Jag sto bara och kollade konstigt tills jag såg vad det var. Han hade hittat usb-minnet.
- Nu finns dom bästa bilderna i min mobil! Flinade han.
- JUUUSTIN! Röt jag och började springa mot honom. Jag hoppade och hållde försökte få tag i usb-minnet tills jag tillslut tappade greppet om handduken. Jag hoppade en sista gång och den åkte av. Det tog ca 5 sek innan jag fattade vad som hände och jag kände hur generad jag blev.
- Wow.. Sa Justin och glodde på mig med stora ögon.
- TITTA BOOOORT! Skrek jag och tog tag i min handduk. Jag kollade på Justin som var helt stumm.
- Det där.. dom var helt fantastiska! Sa Justin och jag kollade frågandes på honom. Han mummlade fram ett litet inget och kollade bort. Han blev hellt röd och precis då tog jag tag i USB- minnet.
- Hah! Sa jag och flinade. Jag la ner det på skrivbordet i en liten låda när han inte såg och gick sen och tog på mig sovkläder.
- Föresten, varför kom du? Suckade jag på skoj. Han kollade frågandes på mig och jag log.
- Jag kan gå om du vill.. Jag har inge problem med det? Jag skakade på huvudet och kollade på honom.
- Justin.. Jag menade inte så, jag är bara trött.. Efter dagen! Sa jag och kollade ner. Han nickade och sa att han skulle hem. När han hade gått så kändes det tomt. Jag gick och gjorde i ordning mig och la mig sen i sängen. Jag hade fått ett sms från Justin.
" Hej, sover du? Klockan är ju 11 så.. Men jag kan inte sluta tänka på dig?! xoxo Biebs"
Jag log lite men orkade inte svara. Jag la mig på sidan och somnade efter ett tag.
Jag vaknade av att solen sken in igenom fönstret. Ännu en fin dag tänkte jag. Jag gick ner till köket och hämtade något att äta. Jag var inte super hungrig, så det blir bara bli en macka. Efter att jag ätit upp mackan så gick jag upp för att smsa Justin. " När ska vi ses?" Sa jag och log för mig själv. Jag fick sen snabbt ett svar, " Klockan 5 på lekplatsen vid torget" Jag svarde bara okej och sen så ringde jag Olivia och Sam för Joanna kunde inte, hon skulle träffa sin pojkvän. Båda dom skulle följa med så dom kom till mig vid 4 och vi skulle gå tillsammans till torget. Jag hade inte berättat om mig och Justin och heller inte om att det var dom vi skulle träffa. För då skulle dom vägra följa med, dom hatar honom. Speciellt Olivia, hon har fobi för honom. Jag log lite när jag tänkte på hur deras blickar skulle se ut.
- Vilka ska vi träffa föressten? Sa Sam och log.
- Några.. bara.. Sa jag och drog några drag med mascaran. Vi alla 3 hade på oss en svart tight klänning med bara ben. Vi såg faktiskt rätt bra ut. Vi drog på oss skorna och gick ut och jag låste efter mig. Vi gick för det var inte så långt och när vi väll kom fram så var dom redan där.
- Hej hotties! Skrek Ryan och kollade mot oss. Jag log lite och det var kul att träffa alla. Jag hälsade sen på Chaz och en annan kille som också var med.
- OMG, OMG! Skrek Olivia och pekade på Justin. Jag visste vad han tänkte men det var inte så det var.
- Hey shawty! Sa Justin och log. Det såg ut som att hon skulle börja gråta. Jag bara stog där och flinade för att se Justin's reaktion.
- JAG HAR FOBIIIII FÖR BÄVRAR! Bölade Olivia och Justin blev hellt stumm. Sam stog också där och flinade och alla började gapflabba, alla utan Justin.
- pff.. Tack.. Sa Justin ironiskt och kollade först på Olivia och sen på mig. Jag log men han såg bara sur ut.
- Var inte sur biebs! Sa jag men innan han svarade så tog jag tag i han och började kyssa honom. Jag hade saknat honom lite faktiskt. Han besvarade kyssen men Ryan avslutade den.
- Så du har en ny flirt! Sa Ryan och gav Justin en blink. Jag kollade frågandes på Justin.
- En ny flirt? Sa jag surt.
- Ta det lungt, jag skojar bara! Sa Ryan besyddandes. Jag släppte taget om Justin och gick mot Sam och Olivia. Efter mig kom dom andra.
- Vart ska vi gå? Sa Olivia tillslut.
-Vi busar någonstans? Sa Justin och Chaz och Ryan nickade. Den andra killen som hette Joe Nickade han med. Jag, Olivia och Sam skakade på huvudet.
- Kom igen tjejer? Ha lite kul! Sa Chaz tillslut. Vi suckade och nickade tillslut. Medans vi gick där så såg jag hur alla glodde sönder oss. Tillslut så bröt Justin tystnaden.
- Ni är verkligen heta!
- Ja, verkligen! Sa Ryan med öppen mun. Jag och Sam bara flinade medans Olivia mummlade någon med " Bävern är kåt mig" Och flinade mot Justin. Jag gav henne en blink och det såg ut som att hon skulle spy. Tillslut kom vi fram till ett stort hus. Det var riktigt läskig, plus att det var halloween. Och klockan var nu 8 och det var mörkt ute.
Vi stannade utanför huset medans killarna började gå in. Sam följde med killarna medans jag och Olivia stog kvar.
- Kom då! Flinade Justin och tog tag i våra armar för att dra in oss.
- AAAAAAAH, SLÄPP MIG! SLÄPP MIG BÄVER! Skrek Olivia och slog på Justin. Men han släppte henne inte och vi var inne i huset. Vi gick i gångarna och tillslut kom vi fram till ett rum med massa klotter på väggarna.
- Vi kör en lek? Sa Ryan och log. Plötsligt kom någon in och alla började skrika..

Sista idag, ska dusha och så nu! :) Men vad händer? Och jag måste få tag i Elma..
Jaja hejdå

Postat av: Anonym

Hahah, så braaa!:)

2010-12-06 @ 21:37:31
Postat av: Anna

ååååh, ser fram emot nästa! :D ingen aning, hahah. xd

2010-12-06 @ 21:47:33
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Louise

jag älskar dom här ! :)

2010-12-06 @ 22:55:42
URL: http://checkabloggen.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!!!<3

2010-12-07 @ 08:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: