A Bieber dream, chapter 50

Vad hade ni tänkt göra då? Sa Ryan tillslut. Jag såg hur Jolina blev helt röd och antagligen var jag också det. Jag puttade till Ryan lite lätt och dom andra började skratta. Vi alla gick sakta igenom skogen och ut på gatan. Det tog ett tag att hitta men det vi kom tillslut fram.
- Ska vi dra hem till dig nu eller? Sa Chaz och kollade på mig efter ett tag. Vi alla nickade och drog hemmåt. När jag kom hem var det något som inte stämde..

Mamma sa ju att hon skulle vara hemma, och varför hade Ryan suttit och kollat så konstigt på Jolina hela tiden?.. Jag orkade inte bry mig men jag undrade fortfarande var mamma va.
- Är du ensam hemma? frågade Chaz
- Eh.. Tydligen, mamma skulle ha varit hemma, sa jag lite tveksamt
- Var är hon då? frågade Jolina oroligt
- Ingen aning, jag ska försöka ringa henne, ni kan välja film sålänge? sa jag och log lite
- Absolut! sa Ryan och log stort.
JOLINAS PERSPERKTIV

Jag såg att Justin var väldigt orolig över sin mamma, jag förstod honom verkligen. Han hade nu gått ut och ringt sin mamma och de andra höll på att välja film.. Olivia hade inte sagt så mycket utan bara dragit sig undan.. Ja hon gillar inte Justin Bieber men snälla, hon är i hans hus och ska kolla på film med honom.. och oss såklart! Och nu hade hon börjat flörta med Chaz också, han såg ut och gilla det faktiskt.. Jag hade totalt fastnat i mina tankar när justin kommer och tar mig på axlen, jag rycker till och kollar bak.. han viskar i mitt öra att följa med upp, självklart gör jag det!
När vi kommit upp så följer han mig in i hans rum..
- Ja?.. frågar jag lite nyfiket
- Ville inte störa dig när du kollade på filmen men mamma svarar inte och jag vet inte var hon är eller vad hon gör!
- Har du provat att ringa Scooter? Usher? frågade jag sen
- Jag ringde Scooter men han svarade inte, jag ringer Usher nu, sa han och började knappa in ett nummer på sin mobil.
Jag satte mig på sängen och åkte tillbaka långt in i mina tankar och tänkte på var hans mamma kunde vara.. Jag hade faktiskt inte träffat henne på ett tag men det hade väl justin.. Jag hörde hur Justin mumlade fram ett okej och såg väldigt ledsen ut, jag kollade på honom med en ''vad har hänt'' blick och han bara ryckte på axlarna och sa till Usher att han måste lägga på nu..
- Han sa att hon skulle till någon väninna men något hade hänt på vägen dit, tydligen inget allvarligt men jag kan ändå inte sluta vara orolig, sa han och satte sig brevid mig i sängen..
- Om han sa att det inte var något allvarligt så är det väl inget, oroa dig inte.. hon kommer hem snart.. sa jag och log och samtidigt smekte honom på kinden. Han nickade och lutade sig fram för att kyssa mig, jag besvarade kyssen mjukt och nu hade vi börjat hångla. Han drog ner mig på sängen sakta utan att avbryta kyssen och nu låg han på mig och hade händerna innanför mitt linne, jag rös. Jag tog ett hårt grepp om hans nacke och han hade nu tagit av sig sin tröja och min.. Han hade ett stadigt grepp om min midja och nu låg jag på honom, jag störk mina händer igenom hans hår och började kyssa han på nacken, han småstönade lite i mitt öra och jag log för mig själv. Plötsligt hör jag Sam ropa på mig och rusar in i rummet och står och glor på oss som om vi vore från en annan planet..
SAMS PERSPERKTIV

Jag hade hört Justin kalla på Jolina och dom hade gått upp på övervåningen.. Resten av oss fortsatte kolla på filmen, ingen verkade bry sig att dom båda hade varit borta i över en halvtimme så jag sa till Oliva som satt och flörtade med Chaz att jag bara skulle gå upp och kolla var Jolina var. Jag hade ju aldrig varit här innan så jag ropade på Jolina och chansade på första rummet till vänster, jag glömde knacka och rusade bara in och där låg dom och.. hade.. sex? nej, dom hånglade bara och när dom fick syn på mig fick dom lite småttpanik och började ta på sig sina tröjor, jag bara stog och glodde på dom och till sist fick jag ut något ur munnen..
- Uh, asså va.. nej förlåt.. jag borde knackat.. sorry.. hehe
- Nej det är ingen fara, fast ja du borde knackat sa Jolina och frågade mig sen vad det var jag ville.
- Nae, det var inget jag undrade bara du tog vägen, men jag fick tydligen mitt svar nu, sa jag och log
- Är filmen slut än frågade Justin plötsligt med en lite irriterad ton
- Nej inte än tror jag, men aa.. jag går ner nu så.. kan ni komma typ.. sa jag och gick ner igen.
JOLINAS PERSPERKTIV

VARFÖR! var hon tvungen och komma in och förstöra allt, fan! Men aja..
- Ska vi gå ner? frågade jag Justin
- Visst, sa han och tog min hand och vi gick ner..
Plötsligt stannar jag upp mitt i trappan och kollar på dom andra, två stycken.. HUR FAN KAN HON?!..

HEJJJJJJ PÅ ER! Det var verkligen längesen jag (elma) skrev lite här på bloggen, har haft fööööör mycket och göra irl, men nu är jag tillbaka och jag tycker att ni ska KOMMENTERA vad ni tycker om chaper 50.. juste, det är chapter 50, och vi har kommit ganska långt.. men oroa er inte! den är inte slut än, har mega planer för Jolina och Justin! ;)



Postat av: Elle

AWESOME, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-08 @ 19:30:46
Postat av: ida

MEEER IDAG?! :D

2010-12-08 @ 19:38:22
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-08 @ 19:51:04
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: frida

meer!! snälla en till idag?!!:D<3

2010-12-08 @ 20:10:52
Postat av: clara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, AWESOME FUCKING BÄÄÄÄÄST !!!

2010-12-08 @ 20:30:00
Postat av: Anonym

Awesome:)

2010-12-08 @ 20:35:19
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA ! :D mer ♥

2010-12-08 @ 21:30:31
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Meeer

2010-12-09 @ 08:14:30
Postat av: Louise

snälla mer <3

2010-12-09 @ 18:20:46
URL: http://checkabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: