A Bieber dream, chapter 51

VARFÖR! var hon tvungen och komma in och förstöra allt, fan! Men aja..
- Ska vi gå ner? frågade jag Justin
- Visst, sa han och tog min hand och vi gick ner..
Plötsligt stannar jag upp mitt i trappan och kollar på dom andra, två stycken.. HUR FAN KAN HON?!..

Egentligen fattade jag inte varför jag blev så arg över det hela, men varför varför varför kysste Olivia Chaz, dom har känt varandra i en halv dag och hon håller på såhär?!
- Jolinaaaaaa? viskar justin
- Va ja, jag kommer, sa jag argt
- Vad är det?
- Vadå vad är det, min bästav.. vän kysser din bästavän när dom känt varandra i en halv dag, är det okej någonstans?! nästan skrek jag, men tillräckligt högt för att dem andra skulle höra mig. Jag gav Olivia en arg blick och sprang upp på justins rum igen. Varför håller jag på såhär, dom måste tycka att jag är helt dum i huvudet, men det är ändå inte okej, visst låt det bli något mellan dom.. i don't care tänkte jag för mig själv samtidigt kommer Justin in i rummet och sätter sig brevid mig på soffan..
- Jolina, jag förstår att du blev arg över att hon.. kysste.. honom, men om dom gillar varandra så kan vi inte göra något åt det sa han och tog min hand.
- Ja tydligen kan vi inte det.. förstår inte varför jag beter mig såhär sa jag och lutade mig bak för fort så jag slog i huvudet i väggen bakom soffan.. HELVETE OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! skrek jag och jag såg hur justin småflinade lite.
- DET ÄR INTE KUL JUSTIN, DET GÖR SKIT ONT! skrek jag och reste mig upp och höll för mitt huvud.
- hahahahahahahahahaha, förlåt men hahahaha, det såg kul ut.. jag ska inte skratta mer sa han och kramade mig, jag försökte spela lite sur och komma loss från hans grepp men det gick inte.
- varför måste du vara så stark justin, sa jag och fortsatte komma loss
- Ah, ingen aning faktiskt, men du är väldigt svag du sa han och blinkade med ena ögat, nu blev jag ännu mer sur och försökte ännu mer men han tog bara ett hårdare grepp.
Jag kunde inte hålla mig så jag började skratta när jag tänkte på vad vi höll på med, justin kollade konstigt på mig och började sen också skratta, nu stog vi där och nästan grät av skratt tills han plötsligt blev helt allvarlig, jag kollade lite oroligt på honom men hann inte säga något förens han tog mitt huvud mellan hans händer och våra läppar möttes, jag kan inte förstå att jag fått en sån underbar kille som Justin och nu är han min och jag är hans.
t
Allt blev mer och mer passionerat och vi hade börjat hångla, jag tog ett grepp om hans nacke och hans händer började gå ner mot min rumpa, han drog mig intill sig och nu kunde nästan känna hans hjärta slå.. jag visste att han var svag för mina kyssar på hans nacke så jag började kyssa honom lite lätt där.
Jag kom på att dom andra väntade där nere så jag släppte taget lite, han förstog nog också det eftersom han också släppte greppet om mig, han kysste mig lite lätt och sen gick vi ner igen.
JUSTINS PERSPERKTIV

Detdär var.. AMAZING! tänkte jag för mig själv och tog Jolina i handen medans vi gick ner till dem andra. Jag såg att Olivia gråtit, men henne sket jag fullständigt i, enda sen hennes betende i köpcentret så har jag inte gillat henne, förstår mig inte på Chaz men whatever..
- Chaz, du och jag ska ta ett snack senare bara så du vet, sa jag och kollade honom i ögonen
- Och Olivia vi ska också snacka, nu, sa Jolina väldigt argt, nästan för argt.. en sekund trodde jag att Jolina skulle smälla till henne men så långt skulle hon nog inte gå. Jolina och Olivia gick bort mot toaletten och Olivia började gråta igen, hur känslig är hon egentligen?
JOLINAS PERSPERKTIV

Jag drog med henne toaletten och hon bara fortsatte gråta, jag fick lite skuldkänslor men det var igenting jag visade direkt..
- Jo..Jo..lina jag är ledsen, jag menar det.. jag vet inte vad som flög i mig, sa hon och snyftade
- Vadå vet inte? Du kysste Chaz efter att ha känt honom i EN dag!
- JAJAJAJA, jag vet.. men Jolina jag gillar honom.. men..
- Men vad? sa jag
- Han gillar inte mig.. sa hon och kollade ner
- Vadå har du frågat honom det?
- Nej det behövdes inte.. han sa vem han gillade efter jag kysste honom..
- Shit Olivia jag är ledsen..
- Jolina.. du förstår inte..
- Vad är det jag behöver förstå?
- Det är dig han.. gillar viskade hon
- VA?! skrek jag och vände mig om mot dom andra och mötte Chazs blick..

HEJHEJHALLÅ! Idag är det fredag, HUR SKÖNT?! Vääääääldigt skönt haha, jag har lite plugg och göra nu i helgen men jag ska verkligen försöka hålla bloggen uppe ändå!
KOMMENTERAAAAAAAAAAA!



Postat av: Anonym

FETT NRA!!!!! LOVE IT! :D <3

2010-12-10 @ 14:56:01
Postat av: Anonym

OMFG jag älskar det här dramat! aaah ni är så braaaa :D

2010-12-10 @ 15:52:29
Postat av: frida

MEEEEEER!!! såå bra!:D

2010-12-10 @ 17:24:18
Postat av: Anonym

jag svääär jag har aldrig läst ngn bättreblogg , fortsätt så snälla det är många osm har slutat o läsa typ som ajg kändne för det är förlite uppfatering men ni e forfarande bääääääääääääääst älskar älskar älskar denna inget kan slå den men bara om ni fortsätter så !!!! hela jönköping läser denna typ nu för jag har länkat den på facebook och ppå min blogg, jag tycker att denna kommentaren är värd o svara på så snälla svara dennna :DDD

Stoooooooor ära o allt till er , Puss : Julia :)

2010-12-10 @ 21:49:16
Postat av: alicia

mer

2010-12-10 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: