A Bieber dream, Chapter 60

Det hade nu gått flera timmar och jag skulle snart gå och lägga mig. Min mamma och pappa hade kommit hem och vi hade ätit. Jag bestämde mig för att inte prata med dom ang Justin för jag ville aldrig mera se honom. Jag var så arg men endå så ledsen. Och han hade inte svarat en. Jag suckade och la mig i sängen med kläderna på och somnade i tårar.

Morgonen därpå var det som vanligt skola igen, jag hade varken ork eller lust men jag var tvungen nu innan lovet skulle börja, jag måste sätta betygen på plats denna terminen! Jag gick upp och tog en kalldusch först, sen borstade jag tänderna och gick sen för att hitta något och ta på mig.. Jag kände mig verkligen som en zombie idag så jag tog bara ett par svarta jeans, en skjorta och mina vita converse, snyggt och skönt!
I skolan var allt som vanligt, Olivia, Sam och Mailie var i skolan och dom var SÅKLART tvungna och fråga om Justin hela tiden, av att bara höra hans namn fick jag en klump i magen och det hjälpte inte med att dom tjatade och tjatade, jag hade bara sagt att allting var normalt nu ungefär.. 5 gånger men hela tiden kom frågan ''vadå normalt, kysser han bra?''. En sekund ville jag bara slå ner dom allihopa men jag orkade inte ens lyfta min arm, jag koncentrerade mig inte på lektionerna och allt kändes hopplöst och Justin hade inte svarat på smset än.
JUSTINS PERSPERKTIV

Denna morgon väcktes jag av regnet, jävla skitväder. Jag försökte somna om men lyckades inte, istället la jag mobilen på laddning och gick in i duschen och sen borstade jag tänderna. Efter duschen fönade jag håret i ungefär 5 min och sen gick ut för att ta på mig någonting, jag tog mina gråa jeans, en vit t-shirt, ett korshalsband och ett annat och mina svarta skor. Precis innan jag skulle gå ut så kom jag på att Jolina hade smsat mig igårkväll, jag sprang fram till min mobil som låg på nattduksbordet och laddade, jag satte på den och där var 1 sms och ett mms, ett från Chaz och ett från Jolina. Jag läste Chaz's först:

''Yo bro, vad händer? När kommer du hit, vi saknar dig! xo Chaz''

Jag log för mig själv efter att ha läst smset och började smsa tillbaka:
''Tjena mannen, ingen aning.. är i tyskland nu, tour duvet, men vi hörs när jag kommer hem! ;)''

Efter att ha läst smset och svarat så kollade jag mmset från Jolina:
"Fan ta dig Justin.. Jag trodde inte så om dig? Jag älskar dig.. Eller jag gjorde det, och jag antar att jag inte är den första personen du krossat ett hjärta på. Du håller ju på med alla tjejer, så vad ska jag säga?''

Jag läste smset om och om igen, jag kunde inte fatta det.. vad är detta för bild och hur fan har hon fått tag i den? Jag började få panik och smsade tillbaka:
''Jolina älskling, du ska inte säga något alls, jag måste förklara!'' skrev jag fort och skickade det, fort där efter ringde jag henne men hon svarade inte istället fick jag ett nytt sms från henne:
''Kalla mig inte älskling, jag är inte din älskling fattar du det, detta är andra gången justin, ANDRA GÅNGEN!''

När hon skrev att hon inte är min älskling höll allt på att brista, jag hade förlorat henne, kanske föralltid.. Jag försökte ringa henne igen men hon svarade inte. Efter att ha ringt henne 3 gången svarade hon äntligen!
- d-det är Jolina, sa hon snyftande
- Hej Jolina det är justin.. jag måste få förklara! sa jag fort så hon inte skulle kunna hinna lägga på
- Det finns absolut ingenting att förklara Justin, du vill inte ha mig, du är Justin Bieber och kan få vilken jävla tjej du vill för om du skulle velat ha mig hade jag inte behövt sett TVÅ bilder på dig kyssa någon annan! röt hon tillbaka och jag fick en klump i magen.
- Jolina jag..jag bilden är 2 år gammal.. jag har ingen aning om hur du fått tag på bilden men den finns väll överallt på nätet, jolina du måste förlåta mig!
- Jag såg den inte på nätet, utan JASMINE skickade den till mig.. fattar du?
- JASMINE?! SKICKADE HON DEN BILDEN TILL DIG?! JAG SKA FAN DÖDA HENNE! skrek jag när plötsligt någon kommer in i rummet och där står hon, själva Jasmine..

Förlåt för ett kort kapitel men det kommer mer imorgon sen har ni faktiskt fått 3 stycken idag haha!
KOMMENTERA OCH GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!



Postat av: Anonym

snälla en till snälla en till plz asså ni är ju verkligen grymma !!!!!



jag älskar er blogg den är så jävla spännande och sjukt bra !! jag är helt beroende av den ni har verkligen talang liksom HOLY SHIIT NI ÄR AMAZING tjejer !



haha desutom så heter jag också elma :))

2010-12-14 @ 20:45:36
Postat av: Anonym

åhhhh. sååååå braaaaaaaa!!!!:)

2010-12-14 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: