a Bieber dream, Chapter 62

- Jolina, vi vet hur mycket detta betyder för dig, och hur mycket Justin betyder för dig.. så varför inte låta dig åka? sa mamma och log
- SKOJAR NI?! FÅR JAG?! skrek jag och min mat flög åt alla håll.
- Haha, ja det får du, men jag kör dig till flygplatsen och du måste ringa minst en gång om dagen, sa pappa.
- jajajaaa, okej men TACKTACKTACK! sa jag och log medans mamma och pappa bara nickade som ett varsågod.
När jag ätit klart rusade jag upp på rummet, först smsade jag justin med: ''JAG FICK JAG FICK JAG FICK!'' och sen twittrade jag: Can't wait untill tomorrow!


Plötsligt hör jag mamma ropa nerifrån. Jag suckade och gick ner. När jag kom ner så stog jag och kollade frågandes på henne.
- Jolina.. Vi kom på en sak, hur länge blir du borta? Sa mamma och jag trodde att hon hade ångrat sig. Jag fick en klump i magen och kollade mig oroligt omkring.
- Vi stannar i Tyskland i en vecka och sen drar vi vidare till några andra länder.. Men jag är hemma om typ en .. månad. Sa jag och kollade ner på mina fötter. Jag vill inte se deras reaktioner. Jag hörde sen hur pappa suckade och jag kände klumpen i halsen växa.
- Jolina.. Du kan inte vara ledig från skolan så länge, det måste du förstå! Sa pappa och jag sken upp som en sol. Jag fattade nu att det var därför dom var tveksamma. Jag log malligt och kollade fram och tillbaka på mamma och pappa.
- Jag blir hemskolad med Justin eller vad det heter.. Log jag och dom nickade fundersamt.
- Okej, du får väll åka! Bara vi får prata med hans föreldrar och att dom säger att det är okej.
- Hans mamma! Rättade jag dom och log. Dom nickade och tänkte precis öppna dörren men istället sprang jag upp å mitt rum och stängde dörren med en hård smäll.
Jag tog upp min mobil och såg att Justin hade svarat, jag öppnade smset och log för mig själv medans det laddade. Jag tänkte på vilken underbar kille jag egentligen hade! När jag sedan läste vad han skrivit så kunde jag inte hålla mig för skratt. " Jolina, du är fan dum i huvudet.. Lämna mig ifred! För du ska bara veta hur mycket jag hatar dig!" Jag vet egentligen inte varför jag skratta men jag fattade ju att inte Justin hade skrivit det. Eftersom Jasmine är med han nu så fattar man? Men samtidigt blev jag lite orolig.. Tänk OM det var han? Jag slog in Justin nummer och ringde honom. Han svarade inte så jag ringde igen. Denna gången svarade någon men det var inte Justin.
- Ja hallå? Sa jag men fick inget svar. Jag hörde bara massa fnitter.
- Är du och Justin tillsammans än? Hörde jag en tjej säga som lät exakt som Jasmine. Och varför i hellvete undrar hon det? Det gäller väll inte henne..
- Varför bryr du dig? Kan jag få prata med Justin.. Det är hans telefon och det är töntigt att skriva sms till mig och låtsas var Justin. Du är fan patetisk!
- Han vill inte snacka med dig.. Det var inte jag som skrev meddelandet om du tror det? Varför skulle jag ta hans mobil och smsa, han måste ju ha den hela tiden! Och när han såg att det var du så gav han telefonen till mig.. Och föressten så undrade jag om ni var tillsammans för då skulle han vara årets player eftersom han gillar mig. Han sa det idag och kysste mig!  Sa Jasmine och jag kunde nästan höra hur hon flinade.
- LÅT MIG PRATA MED JUSTIN DIN ID.. Mer han jag inte säga utan hon la på. Var det sant det hon sa? Och hon hade ju en poäng med det hela, hur skulle hon få tag i hans mobil om han inte gett den till henne. Jag kände mig plötsligt så tom. Jag kunde inte gråta eller vara arg. Jag var inte sur eller besviken. Utan jag bara satt där och kollade rakt framför mig samtidigt som jag kände en liten tår falla ner för kinden.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
(En timme innan)

Jag gick ut från scenen och andades ut. Nu var det bara 2 låtar kvar. Jag log lite för mig själv att Jolina faktiskt skulle komma snart. Jag stog och tänkte tills jag blev abruten när Usher tog tag i min axel.
- Du ska köra dom sista låtarna nu! Skynda dig ut. Jag körde snabbt igenom Baby och det var nu dags för den sista låten. OLLG..
Jag gick in bakom scen och bytte snabbt om och sprang sen ut igen. Jag började sjunga och det kom sen upp en tjej. Hon var söt men gjorde det jag brukade göra. När jag sen var klar med allt och även kört ett extra nummer eftersom publiken bad om det så gjorde jag det. När jag kom in så började jag gå mot mitt rum. Jag gick in och drog av mig tröjan och sen byxorna. Plötsligt kom Jasmine in i linne och hotpants.
- Vad fan Jasmine? Jag byter om! Röt jag och drog på mig byxorna igen. Ska jag vara ärlig såg hon riktigt bra ut. Hon kom gåendes mot mig och kollade häppet på mig.
- Vad? Sa jag sedan ochg kunde inte undvika att bita mig i läppen. Hon var otroligt sexig.
- Du har snygg mage.. Log hon och pillade lite på den.
- Tack! Sa jag och log malligt. Jag skulle precis öpnna munnen men han inte säga något förens Jasmine kom fram till mina läppar. Hon la händerna på min bröstkorg och började kyssa mig. Innan jag han reagera var hennes tunga i min mun. Jag la händerna på hennes rumpa och hon rös till. Jag stoppade in min tunga i hennes mun och vi stog där ett tag och bara hånglade. Jag la mig på en soffa utan att avbryta kyssen och hon la sig över. Jag dorg av henne tröjan och kollade stort på hennes bröst. Hon var så otroligt fin. Men plötsligt kom jag och tänka på vad jag egentligen gjorde. Jag drog mig snabbt undan och Jasmine kollade oroligt på mig.
- Gjorde jag fel? Sa hon och jag tvekade.
- Ja.. Eller jag gjorde fel! Jag har ju för i helvete tjej! Skrek jag och drog på mig min tröja. Fan fan fan.. Vad tänkte jag med? Jag var tvungen att berätta innan Jasmine skulle göra det. Jag kollade mot Jasmine som bara satt och flinade. Jag suckade och fattade vad hon höll på med!

JASMINE'S PERSPEKTIV:

Jag satt bara där och log. Nu var det på riktigt och Justin kan inte neka det. Han kollade argt på mig och jag bara lyfte på axlarna.
- Gå ut NU!! Jasmine, jag vet vad du håller på med. Sa Justin och jag log. Han kollade argt på mig och jag ställde mig upp. När Justin kollade bort tog jag snabbt upp hans mobil och gick sedan ut och smällde dörren bakom mig. Jag öppnade den och skrev ett sms till Jolina " Jolina, du är fan dum i huvudet.. Lämna mig ifred! För du ska bara veta hur mycket jag hatar dig!" Skrev jag och skickade. Jag log lite och insåg att hon snart skulle ringa! Tillslut gjorde hon det och jag svarade.
- Ja hallå? Sa hon men fick inget svar. Jag bröjade fnissa lite smått.
- Är du och Justin tillsammans än? Sa jag och log för mig själv.
- Varför bryr du dig? Kan jag få prata med Justin.. Det är hans telefon och det är töntigt att skriva sms till mig och låtsas vara Justin. Du är fan patetisk!
- Han vill inte snacka med dig.. Det var inte jag som skrev meddelandet om du tror det? Varför skulle jag ta hans mobil och smsa, han måste ju ha den hela tiden! Och när han såg att det var du så gav han telefonen till mig.. Och föressten så undrade jag om ni var tillsammans för då skulle han vara årets player eftersom han gillar mig. Han sa det idag och kysste mig!  Sa jag och ljög lite. Jag brydde mig inte för han kysste mig faktiskt på riktigt.
- LÅT MIG PRATA MED JUSTIN DIN ID.. Mer han hon inte säga utan jag la på. Och hon ska fan inte kalla MIG idiot när hon själv är en. Att hon ens litade på Justin är ju patetiskt. Jag slängde iväg telefonen så att den hamnade utanför Justins dör och gick sen mot mitt rum. Jag sjöng lite på OLLG medans jag gick och log för mig själv. Jasmine gör det igen!

Lite drama börjar komma fram? Och somsagt ska vi inte lägga ner bloggen.. Jaja, hejdå så länge och jag eller Elma börjar nog skriva på 63 snart! Så håll utkik.. Puss♥


Postat av: Shawtyymane

åh, hatar jasmine xd

2010-12-16 @ 19:12:43
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer XD VILL HA MERA ! :D:D

2010-12-16 @ 19:19:05
Postat av: neejra<3'

Fan ta dig Jasmine:@

2010-12-16 @ 19:21:41
Postat av: Anonym

sjukt bra!

2010-12-16 @ 19:28:52
Postat av: Anonym

MER!

2010-12-16 @ 19:30:50
Postat av: Anonym

mer:D

2010-12-16 @ 19:48:55
Postat av: Louise

Jag är beroende av eran blogg helt seriöst :')

2010-12-16 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: