a Bieber dream, Chapter 69

Jag vaknade nu av att solen lös in i rummet. Jag satte mig snabbt upp och kände hur jag blev yr så jag la mig ner igen. Jag la handen mot pannan och kände att jag var jätte varm. Jag var hellt spyfärdig fast jag visste inte varför. Jag kollade mig omkring och såg en lapp på skrivbordet. Jag sträckte mig efter lappen och tog den. Jag läste den och log lite för mig själv, "Hej Justin, du somnade om imorse och jag ville inte väcka dig! Jag gick till skolan och är hemma vid 4. Vill du ha något så får du ta det, känn dig som hemma! Och glöm inte att jag älskar dig biebs." jag la ner lappen och satte mig upp igen. Men jag kände mig inte bra, jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Jag gick upp och in mot toaletten. Jag tog snabbt av mig och ställde mig i dushen. Det var underbart att dusha på morgonen. När jag var klar så hittade jag bara en rosa handduk så det var det jag tog. Jag satet hadduken runt midjan och gick sen in i Jolina's rum igen. Jag satte mig på sängkanten och bara tänkte. Om 2 veckor är det jul och jag vet precis vad Jolina ska få. Något som alla tjejer vill ha.

Jag slutade att tänka på det och tog upp Jolina's dator. När jag skulle skriva in lösenordet så var det inte samma som sist. Jag suckade och la ner datorn på golvet. Jag smsade snabbt Jolina och frågade efter hennes lösenord och la sen ner mobilen igen. Jag satte på tven och kollade på smallvile tills jag fick ett svar. "Älskardig " Skrev Jolina. Jag tänkte först efter varför hon skrev så men kom sen på att det var lösenordet. Jag knappade in 'älskardig' och jag loggades in. Jag gick snabbt in på twitter och skrev
" Hey guys, missing me?" och la sen ner datorn. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade fått ett sms av scooter, " Kom hem nu, du ska ha en interljuv!" jag suckade och sneglade mot klockan. Jag mådde fortfarande illa men gjorde som han sa. Jag tog snabbt på mig och gick sen hem. När jag hade mött upp Kenny och Scooter så gick vi tillsammans till interljuven. Vi pratade lite på vägen och blev påkomna av några fans. När vi kom fram så var det massa fans där, man kom knappt fram!
Vi gick in och interljuven skulle snart börja. Jag väntade bakom kamerorna medans interljuvaren satt och pratade lite.
- Okej, en stor applåd för.. JUSTIN BIEBER! Sa hon och alla började skrika. Jag gick in på scen och satte mig vid henne.
- Hej tjejer! Ropade jag i micken och alla skrek nu mer. Interjuven rullade på och i satt och pratade om allt möjligt. Men plötsligt så frågar hon en fråga som jag var hellt oberädd på.
- Så, vi har sett många bilder när du hänger med en tjej! Vem är det? När hon sa det visste jag inte om jag skulle säga sanningen.. Jag kollde mot Scooter som skakade på huvudet. Jag kom också och tänka på vad han sa innan interjuven, " Avslöja inte för mycket "..
- En väldigt bra kompis till mig, vi har vart tillsammans mycket den senaste tiden! Hon är verkligen hur snäll som helst. Sa jag och log. Jag tänkte efter lite, tänk om Jolina skulle bli sur för att jag inte sa något? Vi gjorde färdigt interjuven och sen gick vi.
JOLINA'S PERSPEKTIV:

Klockan närmade sig 5 och jag var hemma. Jag undrade lite vart Justin var men brydde mig inte så mycket. Jag satte på datorn och loggade in på twitter och lite så. Jag sket i att logga in på Facebook för det var ett kaos där! Alla mejlade mig om Justin och jag fick ca 50 nya vänförfrågningar per dag. Jag kollade lite på Justin bloggar och såg en ny interjuv. Jag playade den och log när jag såg han. Och plötsligt kommer frågan "Så, vi har sett många bilder när du hänger med en tjej! Vem är det?" När hon frågade det så log jag. Det tog ett tag tills Justin svarade och man såg på honom att han tänkte vad han skulle svara.
- En väldigt bra kompis till mig, vi har vart tillsammans mycket den senaste tiden! Hon är verkligen hur snäll som helst. Sa han och jag kände mig hellt tom. Kunde han inte bara säga sanningen? Skämms han över mig? Jag la ner datorn och satt och tänkte på det tills det plinga till i mobilen.
" Hej sötnos, är du hemma? Jag åker iaf till dig nu xo Biebs" Skrev han. Jag skrev snabbt okej och gick sen ner i köket. Jag tog fram en macka och åt den och sen satte jag mig isoffan. Efter ett tag plingade det på dörren och jag gick och öppnade. Det var Justin som stog där och flinade som ett fån. Jag släppte in han och satte mig sen i soffan igen.
- Hey shawty, Sa Justin och satte sig brevid.
- Hej. Sa jag utan att kollade på honom.
- Jolina, jag märker att du är sur! Vad har hänt? Sa han och lät orolig.
- Nä, inget! Är bara på dåligt humör.. Flinade jag och satte mig närmare Justin. Jag orkade inte bråka så jag sket i att säga något om interjuven.
- Okej.. Mummlade Justin. Jag sträckte lite på mig och gav han en liten kyss och han besvarade kyssen.
Jag la mig sen ner isoffan och kollade oroligt på Justin.
- Har det hänt något, du ser sjuk ut? Sa jag och kände hur oron steg.

Blir ni nyfikna på presenten? Ni får hellt enkelt vänta till jul och se (; Puss♥


Postat av: Julia

VILL VETA VAD HON FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!



Plzzz mer nuuu! <33

2010-12-20 @ 16:31:24
Postat av: Anonym

Asså den här historien är nog seriöst den bästa av alla som jag läser! :D åhh jag undrar vad presenten är x) snälla mermer :D

2010-12-20 @ 16:43:28
Postat av: frida

vill ha meeer nu!!! såå grymt bra!!

2010-12-20 @ 18:29:27
Postat av: Anonym

det är sååå bra, vill verkligen ha meeerrr nuuu :DDD

2010-12-20 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: