a Bieber dream, Chapter 70

- Hey shawty, Sa Justin och satte sig brevid.
- Hej. Sa jag utan att kollade på honom.
- Jolina, jag märker att du är sur! Vad har hänt? Sa han och lät orolig.
- Nä, inget! Är bara på dåligt humör.. Flinade jag och satte mig närmare Justin. Jag orkade inte bråka så jag sket i att säga något om interjuven.
- Okej.. Mummlade Justin. Jag sträckte lite på mig och gav han en liten kyss och han besvarade kyssen.
Jag la mig sen ner isoffan och kollade oroligt på Justin.
- Har det hänt något, du ser sjuk ut? Sa jag och kände hur oron steg.

- Jag mår bara lite illa.. Ingen fara! Sa Justin och lutade huvudet bak mot soffkanten.
- Justin, du är hellt vit i ansiktet! Får känna på din panna. Sa jag och sträckte mig mot hans panna. Han var hut varm som helst och jag blev jätte orolig.
- JUSTIN! DU ÄR JÄTTE VARM! Skrek jag och kollade oroligt mot Justin.
- Ta det lungt, jag är bara lite... sjuk! Jag kommer inte dö.. Flinade Justin mot mig. Jag nickade och tog hans hand i min.
- Kom! Du måste vila.. Sa jag och drog med honom upp på mitt rum. Jag bäddade om sängen snabbt och drog ner Justin i sängen.
- Vill du ha något? Sa jag och log lite mot Justin.
- Ja, självklart? Sa han och jag blev lite förvånad för att han lät som om jag vore hans slav. Men han var också sjuk och jag frågade honom!
- Vadå älskling? Sa jag och satte mig på sängkanten.
- Dig.. Viskade han i mitt öra och jag blev hellt varm. Jag la mig ner brevid honom och han la armen runt mig. Jag la försiktigt ner mitt huvud mot hans bröst. Jag drog min hand igenom hans hår och log för mig själv.
- Jag älskar dig.. Sa jag mot hans bröstkorg. Han kliade mig lite lätt på ryggen och kollade ner mot mig.
- Jag älskar dig också..
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

När hon sa att hon älskade mig kunde jag inte motstå henne. Jag älskar henne så otroligt mycket att det inte ens går att beskriva. Jag kommer aldrig släppa taget om henne. Hon flyttade sen sitt huvud från min bröstkorg till sin kudde och la sig sen med ryggen imot mig.
- Hallååå? Vill du inte se mig eller? Sa jag och fakesnyfta. Hon log bara kvar och skrattade lite för sig själv. Hon vände sig sen om så att hon log med ryggen mot väggen. Hon kollade på mig och log. Jag log självklart tillbaka.
- Klart jag vill se dig, vem vill inte? Flinade hon och kysste mig lite lätt på halsen. Jag rös till och log av vilken underbar tjej jag har.
JOLINA'S PERSPEKTIV:
Kvällen gick rätt segt och vi låg för det mesta och pratade eller kollade på tv. Justin mådde inte så bra och spydde ibland. Jag blev orolig för honom, riktigt orolig! Även fast jag egentligen visste att han bara var sjuk.. Men det kändes så hemskt att se den man älskar ligga och vara sjuk. Justin sa också ofta att han ville hem för att inte smitta mig, men det fick han inte! Jag ville ha han här.. Så tillslut gav Justin upp och han skulle sova över. Jag skulle ge Justin en liten puss på munnen men han vände bara på huvudet så det blev på kinden istället.
- Men Justiiiiin! Jag blir inte sjuk av en liten puss...
- Jag vill inte ta några... risker! Sa Justin och nöss imellan. Jag suckade bara och vi la oss i sängen. Klockan var bara 10 men jag skulle till skolan imorgon. Jag fick nu en liiiiten puss på munnen och väldig snabb men var endå nöjd. Strax efter det så somnade jag och även Justin.

VARNING FÖR KORT OCH TRÅKIG EPISOD! Men ska sova snart och det blir roligare i nästa ;) Puss♥


Postat av: Julia

aaaaaaaaaaw vad sötaaa <3 :D

2010-12-21 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: