a Bieber dream, Chapter 83

Att stå där bakom dom och lyssna på hur Jolina berättade för dom om varje fel, misstag jag gjort som sårat henne fick mig och inse att jag bettet mig som ett svin, dom hade inte märkt att jag stått och lyssnat utan jag ville egentligen bara kalla på dom och säga att vi ska käka men fastnade när Jolina sa ''Jag vet inte, eller jag vet att Jasmine vill ha tillbaka Justin, och om Justin vill ha henne, om ni vill att jag är helt ärlig.. så vet jag inte vad jag ska tro om det''. Att hon trodde att jag ville ha tillbaka Jasmine var nog det värsta av allt, jag älskade Jolina och det är Jolina jag ville ha. - Men Justin är en underbar kille och jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom och alla dessa bråk har bara fört oss närmare varandra och det är bara bra. sa Jolina plötsligt, jag log för mig själv och gick fram och kramade henne bakifrån, jag viskade ''jag älskar dig nu, imorgon och föralltid'' i hennes öra och jag såg hur hon log. Jag la mina händer på hennes midja och snurrade henne så jag kunde se hennes underbara ansikte, jag kysste henne och hon besvarade kyssen, jag älskar henne.

Tiden gick och vi bråkade inte alls ofta. Det kändes väldigt bra, eftersom jag hatar att bråka med Jolina! Jag satte ner datorn och log lite.
- Tänk, vi åker på tisdag.. Sa jag och pillade lite med Jolinas hand. Hon kollade upp från mobilen och log.
- Ja, och idag är det fredag.. Så vi åker om.. 4 dagar, om 4 dagar är vi i underbara Paris. Flinade hon och kollade ner i mobilen igen. Hon satt och smsade och självklart blev jag lite nyfiken. Jag flyttade mig närmare henne för att kolla vem hon smsade med men hon flyttade bara på sig.
- Vem smsar du med? Sa jag sen lite surt.
- En kompis bara.. Flinade hon.
- Jaha, och jag får inte se? Sa jag men hon log bara utan svara. Jag suckade och ställde mig sen upp. Jag gick ut ur rummet medans Jolina bara kollade frågandes på mig. Jag gick in på mitt rum och städade i ordning lite. Jag tog upp mobilen och såg att Jasmine smsat mig. " Kan vi snälla träffas? Bara som vänner.. Jag känner mig så dum för allt jag gjort.. Förlåt Justin, jag har förstört allt". Jag tvekade lite och svarade snabbt " Det är okej, du har sagt förlåt.. Men jag vet inte om jag kan träffa dig, men gjort är gjort.." skrev jag och fick snabbt direkt. " Justin snälla.. Jag måste snacka med dig, Jolina behöver inte veta!" Skrev hon och jag tänkte efter lite. Jag kan ju ge henne en chans? "Jag tänker inte ljuga för henne, men vi kan ses snabbt.. Vart är du?" Skrev jag och väntade på ett svar. Men det tog en stund innan hon svarade men jag fick tillslut ett svar. " Vid busshållplatsen hos dig!" Jag suckade och gick in till Jolina som fortfarande smsade. Vem smsade hon med? Och varför fick jag inte se?
- Jag går ut en stund.. Sa jag och Jolina nickade bara. Hon kollade inte ens upp. Jag log mot Jolina och började sen gå neråt. Jag tog på mig yterkläderna och gick ut på utsidan. Jag kollade mot busshållplatsen och såg Jasmine stå där. Jag log lite och började sen gå mot henne.
JASMINE'S PERSPEKTIV:

Jag kände mig så dum för det jag gjort. Det kändes så fel! Jag ville säga förlåt så därför bad jag han komma. Och konstigt nog så ville han träffa mig. Jag insåg inte att det var Jolina och Justin sen den dagen jag hörde Jolina säga "Jag vet inte, eller jag vet att Jasmine vill ha tillbaka Justin, och om Justin vill ha henne, om ni vill att jag är helt ärlig.. så vet jag inte vad jag ska tro om det" och Justin sen kysste henne. Jag satt på hållplatsen och väntade på att han skulle svara. Plötsligt ser jag honom komma ut från dörren. Jag log lite samtidigt som han kom imot mig. När han var precis framför mig så skämdes jag faktiskt lite. Jag gav han en snabb kram och log lite för mig själv.
Jag saknade faktiskt Justin. Men jag visste vid detta laget att det inte skulle bli något mellan oss. Justin släppte mig sen och kollade på mig frågandes.
- Vart vill du gå då? Sa han och log lite. Jag lyfte på axlarna och kollade mig lite omkring och såg att en buss kom.
- Vi kan hoppa på bussen och åka in till stan? Sa jag och han nickade. Vi gick på bussen och satte oss längst bak. Justin tog på sig en keps och ett par solglassögon.
- Kenny kommer döda mig.. Han hatar när jag är på stan utan honom.. Skrattade han lite lätt. Jag log lite och kollade ut. När vi kom in i stan hoppade vi båda av och kollade oss omkring.
- Vi går till ett lungt ställe. Sa Justin tillslut och och jag nickade.
- Vi kan gå dit? Sa jag och pekade på ett litet Café. Han nickade och vi började gå dit. Vi gick in och beställde 2 cola och 2 bullar. Vi satte oss sen ner och sa inte ett ord. Båda var hellt tysta och kollade bara ner på bordet. Justin kollade tillslut upp och kollade frågandes på mig.

- Vad fick dig att inse? Att det var jag och... Jolina? Sa han lite tyst och kollade ner i bordet igen.
- Justin.. Du fick mig att inse! Jag känner mig som en idiot, detta blev så fel. Det var bara det att jag.. Sa jag men fortsatte inte. Jag kunde inte. Jag kände hur klumpen i halsen kom tillbaka och Justin kollade oroligt på mig.
- Vadå? Sa han tillslut.
- Justin.. Jag hade känslor för dig.. eller nej! Jag har.. känslor för dig.. Stammade jag fram och kollade ner i min mobil. Jag ville inte se Justin's reaktion. För jag visste att han inte skulle gilla det han hörde. Jag kollade sen upp mot Justin som kollade chokat på mig.
- Jag.. jag.. Jag visste inte, jag trodde du bara ville förstöra! Stammade han nu fram.
- Ja, det ville jag.. Jag ville förstöra, jag ville att Jolina skulle lämmna dig så att du kom till mig! Och nu när jag säger det så fattar jag hur dumt det var. Jag kunde bara inte inse det.. Sa jag och kollade Justin i ögonen. Jag smällte nästan, han var så vacker. Men nu.. Nu var han inte min, utan.. Jolinas..

Säg vad ni tyckte, och vad tycker ni om att Jasmine börjar bättra sig? Och hur tar Justin allt? Och hur känns det att novellen snart är klar? Bra/dåligt? Jaja, Minst 15 kommentarer för mer! Btw, vi hade läsarrekord igår! :D Jiiipie...


Postat av: Anonym

tycker ni ska börja på en ny novell snart! :)



2010-12-30 @ 19:49:31
Postat av: elle

AWESOME!!! MEEEEEEEEEEEER

2010-12-30 @ 19:53:07
Postat av: anna

eftersom att den slutar snart så tycker jag det ska vara lite biebersex i :D och detaljerat ;))

2010-12-30 @ 19:54:37
Postat av: Astrid

meeeeeeeeeera :D:D:D

2010-12-30 @ 19:56:35
Postat av: Julia

meeeeeeeeeeeer skiitbra

2010-12-30 @ 19:58:11
Postat av: Neejra<3'

meera x)

2010-12-30 @ 20:26:21
Postat av: Anonym

meeer

2010-12-30 @ 20:31:39
Postat av: Mrs Bieber

MEEEEEERA SNÄLLLLLAAAA KAN NI INTE SNABBSPOLA LITE SÅ ATT DOM ÅKER TILL PARIS I NÄSTA CHAPTER ELLER NÄSTNÄSTA:P och jag håller med anna också:D

2010-12-30 @ 20:34:19
Postat av: Anonym

Jag älskar att alla äntligen börjar bli vänner och inte är överkänsliga i slutet :')

2010-12-30 @ 20:44:38
Postat av: Jessica

meeeeeeer!!!!!

2010-12-30 @ 20:47:25
Postat av: V

Det nörjar ju närma sig mot slutet så det är bra att det löser sig :D

Jätte bra :D

2010-12-30 @ 20:47:49
Postat av: Anonym

mer!!!!

2010-12-30 @ 20:48:06
Postat av: Julia ♥

skitbra !! ♥ meeeer <3

2010-12-30 @ 21:08:05
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Lollo

gaaahh meeeeeeer

2010-12-30 @ 21:13:22
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-30 @ 21:16:17
Postat av: Anonym

gryymt!! meraa!! :D

2010-12-30 @ 21:29:13
Postat av: Anonym

Jag vill att du ska skriva mycket mer!

Det är såååååååååååå spännande!

2010-12-30 @ 22:04:28
Postat av: isabell

mer! :D

2010-12-30 @ 22:17:43
Postat av: Anonym

MER

2010-12-30 @ 23:52:14
Postat av: anni

håller med anna ;)

2010-12-31 @ 00:19:36
Postat av: sofiastrand

MEEEEEER ! <3

2010-12-31 @ 03:19:49
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:32:48
Postat av: Emma

MER!!!!' DEN HÄR NOVELLEN ÄR SÅ JÄVLA BRA'!! Sen håller jag med anna också:) Biebersex med detaljer tack<3 varje gång ni skriver om justin får jag fjärilar i magen! Ps. Ni är SÅ duktiga:)

2010-12-31 @ 13:12:45
Postat av: Emma

MER!!!!' DEN HÄR NOVELLEN ÄR SÅ JÄVLA BRA'!! Sen håller jag med anna också:) Biebersex med detaljer tack<3 varje gång ni skriver om justin får jag fjärilar i magen! Ps. Ni är SÅ duktiga:)

2010-12-31 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: