A Bieber dream, Chapter 85

- Tack älskling, sa Justin
- För vadå?
- För att du är du och att du förlät Jasmine idag! sa han och tog min hand.
- Jag förstod att du ville det, och jag gör vad som hellst för dig, så självklart.
Han sa ingenting utan bara kysste mig.. jag mitt huvud på hans axel, han la sin arm runt om mig och vi började kolla på filmen.

Nästa morgon var det dags att åka, äntligen! Jag hade längtat så mycket efter denna dag så det fanns inte, bara jag och Justin!
- Vad tänker du på, sa Justin medan jag kollade upp i taket.
- Dig, mig, oss.. att vi åker idag, bara jag och du.
- Jag är glad över att du ville följa med.
- Det är väll självklart att jag ville följa med!
- Bra! sa han och kysste mig sen tog vi på oss och gick ner till Pattie.
- Hej ungar! sa hon och log
- Hej gamling sa Justin och flinade.
- Hörru snart är du gubbe själv, sa hon och knuffade Justin lite lätt.
- Ah snart går jag i pension!
- Hahaha!
Pattie dukade fram lite frukost, eller det var inte lite.. pannkakor, våfflor, smörgåsar osv. Vi högg i direkt och det var SÅ gott!
- Wow Pattie, du är bäst! sa jag med munnen full av pannkakor.
- Haha gumman var det så gott?
Jag nickade och Justin fejkhostade, jag kollade på honom som nu hade grädde på nästan hahah!
- Är inte jag bäst? Sa han och gjorde sina puppy-ögon.
- Självklart, men du gör nog inte så goda pannkakor som din mamma! sa jag och flinade
- HOOOOW DAREEE YOUUUUU!? Sa Justin och vi alla började skratta.
När vi ätit upp så hjälpte vi Pattie plocka undan lite från bordet sen gick vi upp på Justins rum, eller vårt rum som det numera var haha. Flyget skulle gå vid 6 så vi skulle vara i Paris vid 9-10 och nu var den 2, perfekt. Jag tog fram min stora resväska och Justin tog sin, vi började packa lugnt och se vad vill skulle ha med oss, vi skulle ju ändå vara där i en vecka! Jag ville ta med hela garderoben men det fick inte plats, fan också!
- Jag är färdig! sa Justin och slängde sig på sängen
- Redan?
- Yes, sa han och log stolt!
- Öh jag är inte ens.. nära, men vad är klockan?
- Vänta ska se.. kvart i 4, prick! Så skynda dig lite.
- Omg, aa okej! Sa jag och började slänga in och ut massa kläder, jag tog min neccesär(stavning?), plattång, locktång massa krämer osv. När jag var färdig en halvtimme senare la jag mig brevid Justin i sängen, jag höll på och somna men höll mig, istället låg vi bara och vilade.

Vi låg och vilade en stund, eller i en halvtimme så nu var klockan kvart i 5, så vi fick lite bråttom eftersom vi skulle vara på flygplatsen halv 6! Justin ringde Kenny och frågade om han kunde köra oss och självklart kunde han det. Vi tog våra väskor och gick ner till Pattie för att säga hejdå.
- Ha så kul nu, gör inget dumt och RING! Sa Pattie när hon kramade oss
- Vi är 2 små änglar mamma, det vet du! Sa Justin och vi började gå mot bilen.
Just nu var jag så himla peppad så det fans inte, jag dansade och sjöng till Sombody to love med Justin och Usher i bilen, Kenny och Justin bara skrattade åt mig men till sist fick jag med både Justin och Kenny att sjunga med och jag har aldrig varit lyckligare!
- PARIS HERE WE COME!

Postat av: Anonym

2010-12-31 @ 16:14:30
Postat av: Anonym

Bäääääääst!!!:D

2010-12-31 @ 16:15:11
Postat av: Sa

Oh,du är bara bäst på att skriva!

2010-12-31 @ 19:38:55
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !! MEEER :D ♥ Åh, nu ska dom till PARIS !! ! :D

2010-12-31 @ 21:52:59
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: